Taiteen maisteri vastaa
Nyt voi kysyä tai voin antaa asiantuntijan arvion :D
Kommentit (39)
Oletko ylipainoinen ja mielenterveysongelmainen?
No tervepä terve!Nykyinen Aalto eli entinen Taik.Sinä?
Ap
Kolmas taiteen maisteri täällä, jopas sattui :D:D
Voitko vastata Manuela Bosco-ketjuun?
4 me olemmekin ilmeisesti syystä jouduttu koulutuskarsintaan.Mistä sinä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aikoinaan Lapin yliopistosta :) Ihana ala mutta töitä on saanut aina hakea hampaat irvessä.
Vierailija kirjoitti:
Voitko vastata Manuela Bosco-ketjuun?
Hätäpäissään sitä arvioi häntäkin,vaikka en tiedä kuka on.Arvio:hyvä,hyvä!
Ap
Neljäs taiteen maisteri ilmoittautuu. :)
Taik.
Onpas meitä täällä!Mistä 10?On tosiaan hampaat irvessä haettu töitä,kallis ala (itselle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aikoinaan Lapin yliopistosta :) Ihana ala mutta töitä on saanut aina hakea hampaat irvessä.
Valtionhan pitää antaa teille koulutuksen lisäx myös rahaa, jotta saatte toteuttaa "taidettanne". Niinhän se menee, tai jonkun säätiön.. anyway, kuitenkin ansaitsematonta rahaa!
12 kun sanoin,että kallis ala niin tarkoitin itseäni.Valtio ei ole tukenut minua koskaan taiteen tekijänä,mutta minä olen valtiota.Olkaa hyvä!
Säätiöt antaa mihin haluaa,vaikka donitseihin ja se ei ole keltään pois.
Ap
No en olisi uskonut että meitä on täällä näin monta! Mihin taidemuotoon olette erikoistuneet? Minulla piirustus ja maalaus.
t. 1&8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valtionhan pitää antaa teille koulutuksen lisäx myös rahaa, jotta saatte toteuttaa "taidettanne". Niinhän se menee, tai jonkun säätiön.. anyway, kuitenkin ansaitsematonta rahaa!
Mitä oikein horiset. Taiteen maisteri voi olla esimerkiksi graafinen suunnittelija ja tienaa ihan itse rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No heh heh. Apurahoja saa muutamat harvat ja ne annetaan yleensä suhteilla. Yleensä ne on aina ne samat jotka ne saa. Taiteen maisterit eivät työskentele useinkaan taitelijoina vaan opettajina ja suunnittelijoina, jolloin apurahoja ei voi hakea.
Tai taiteen maisteri voi olla vaikka pelisuunnittelija ja siinä tulee kyllä valtiolle rahaa.Kulttuuri on muuten Suomen suurin vientituote ja alan yrittäjiä kaikkein eniten.Eli nyt vähän uudelleen kalibrointia asenteisiin.
Tappelu,tappelu!No ei,kysykää vaan :)
Miten voisi jaksaa piirtää sarjakuvan loppuun? Piirtäminen alkaa hyvin, mutta kyllästyn siihen kun ensin pitää luonnostella lyijykynällä, vahvistaa viivat tussilla ja lopuksi värittää. Saan aikaan 2 sivua vaikka tavoitetteena 10. Sen jälkeen en enää halua yrittää. Keskeneräistä sarjakuvaa en jaksa jatkaa myöhemmin. Pelkällä mustekynällä tekeminen onnistuu vaivattomasti, mutta haluaisin mieluummin siistin ja värikkään sarjakuvan omaksi ilokseni. :( Sama juttu muunkin piirtämisen kanssa. Parin kuukauden välein koen innostumisen ja monen päivän ajan piirrän paljon. Sitten se loppuu kuin seinään. Täytyykö vain pakottaa itsensä jatkamaan?
Haha toinen taiteen maisteri tässä :D Mistä valmistuit?