Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parikymppisiä naisia pidetään lapsellisina bimboina?

Vierailija
09.12.2016 |

Voin sanoa, että kyllä ainakin oma 11 vuotta vanhempi mieheni on kiinnostunut luonteestani ja siitä millainen ihminen olen. Ei se tässä suhteessa nuoruuden tai ulkonäön takia ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo monesti sanottua palstalla on vain yksi henkilö: http://www.vauva.fi/keskustelu/3819531/ketju/missa_on_ikaerohullu

joka levittää propagandaansa 20v naisista jo vuodesta 2013 lähtien, älkää langetko siihen.

Vierailija
2/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska ne on. Ja en ole ikis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valtaosa tuon ikäisistä myös on sitä?

Vierailija
4/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Vierailija
5/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tutustuin aikoinaan 15-vuotiaaseen tyttöön, joka oli mainio keskustelija ja oli lukenut useita filosofian kirjoja. Hän oli silloin parempaa seuraa kuin useat 25+ naiset, joita nykyään jututan.

m34

Vierailija
6/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki mun tuntemat ihmiset, itseni mukaan luettuna, on olleet tuon ikäisinä todella naiiveja typeryksiä. Niin miehet kuin naiset. Ymmärrät varmaan itsekin että et ole oppinut vielä juuri mitään, juurihan olet lentänyt pesästä. Elämä on jatkuvaa oppimista ja tuosta se elämä vasta alkaa :)

T. Kalkkis 30v, joka ei vieläkään koe itseään kovin aikuiseksi (vaikka musta on jo poistunut suurin angsti, pinnallisuus, itsekkyys ja sisäinen bilettäjä)

Vierailija
7/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta valtaosa ei siitä miksikään muutu, vaikka ikää tulee lisää. 

Vierailija
9/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän silti salaa tyytyväinen on ikääsi ja sinäkin olet salaa tyytyväinen siihen, että mies on niin tyytyväinen. Eli win-win tuo tietty on. Tuon ikäinen mies varmaan osaa arvostaa sinua eri tavalla kuin ikäisesi miehet, joilla on vielä 20 vuotta aikaa harkita, pohtia, punnita ja mittailla.

Vierailija
10/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen Tinderissä naisille jutellut, niin 20 ja 25 vuotiaan välillä on aika selvä ero naisissa. En usko, että kyse on niinkään iästä, vaan siitä, että nuo nuoremmat ovat vasta aloittaneet opiskelun. Vanhemmat ovat jo valmistuneet tai opintojensa loppusuoralla, jolloin heiltä edellytetään jo tiettyä vakavoitumista.

Toisaalta tapaan mieluummin noita hupsuja nuoria naisia, koska vanhempien naisten kanssa joutuu ristikuulusteluun ja siellä etsitään paljon totisemmin parisuhdetta. Haluan vain rentoa tapailua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi