Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ummetus raskaana, apua?

Anna-rv19
09.12.2016 |

Nyt on mennyt jo 4 päivää enkä ole isolla hädällä käynyt (anteeksi!), joten kaipaisin nopeasti vinkkejä. Suolaliuosta kokeilin mutta en uskaltanuy laittaa niin paljoa suolaa kuin ohjeessa oli, voiko suolasta olla haittaa sikiölle? Olen nyt rv 19. Ei kyllä tunnu auttavan.. Olen ulkomailla joten en tiedä mitä ummetuslääkkeitä täältä saa tai onko ne miten luotettavia :( apua?

T. Anna rv19

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Ummetukselle!

Vierailija
2/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile magnesiumia. Jotain mahdollisimman halpaa (huonosti imeytyvää siis ☺). Ota reilu annos, vaikka neljä tablettia kerralla. Auttaa eikä ole vaarallista. Itse sain siitä helpotuksen raskausaikana. Ylimääräinen magnesium ei imeydy vaan poistuu kehosta ja samalla notkistaa mahaa 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile magnesiumia. Jotain mahdollisimman halpaa (huonosti imeytyvää siis ☺). Ota reilu annos, vaikka neljä tablettia kerralla. Auttaa eikä ole vaarallista. Itse sain siitä helpotuksen raskausaikana. Ylimääräinen magnesium ei imeydy vaan poistuu kehosta ja samalla notkistaa mahaa 😀

Kiitos vinkistä!

Monta tuntia suunnilleen menee, että auttaa? :/

Vierailija
4/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt nopsaan vaikka pähkinöitä ja juot runsaasti vettä, ne pistää yleensä mahaa toimimaan kun sisältää kuituja ja vesi pehmentää ulostetta. Suomessa ollessa syöt paljon ruisleipää, kaurapuuroa ym. kuitupitoista joka edistää suolen toimintaa.

Vierailija
5/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olin kauan (myös ilman raskautta) ummetuksesta kärsivä. Se oli vaikeaa ja kiusallista aikaa. Vuosi ennen ensimmäistä raskautta lopetin lihan, maidon ja kananmunien käytön ruokavaliossani. Kalaa syön hyvin harvoin. Tämä osa-aika vegaanius (kala 1krt kuukaudessa) on tehnyt ihmeitä varsalleni.

En ole sen jälkeen potenut ummetusta ja olo on muutenkin paljon terveempi! Raskausaikana pelkäsin ummetuksen palaavan, mutta kas kummaa, vatsa toimi päivittäin!

Kapitalistinen yhteiskunta tuputtaa huonon ravinnon päälle rennietä, samarinia, vi-sibliniä, laxoberonia ym. Vastaus on ruokavaliossa.

Kaverini sen totesi: "älä käytä suolistoasi hautausmaana."

Vierailija
6/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go vege 88 kirjoitti:

Itsellä olin kauan (myös ilman raskautta) ummetuksesta kärsivä. Se oli vaikeaa ja kiusallista aikaa. Vuosi ennen ensimmäistä raskautta lopetin lihan, maidon ja kananmunien käytön ruokavaliossani. Kalaa syön hyvin harvoin. Tämä osa-aika vegaanius (kala 1krt kuukaudessa) on tehnyt ihmeitä varsalleni.

En ole sen jälkeen potenut ummetusta ja olo on muutenkin paljon terveempi! Raskausaikana pelkäsin ummetuksen palaavan, mutta kas kummaa, vatsa toimi päivittäin!

Kapitalistinen yhteiskunta tuputtaa huonon ravinnon päälle rennietä, samarinia, vi-sibliniä, laxoberonia ym. Vastaus on ruokavaliossa.

Kaverini sen totesi: "älä käytä suolistoasi hautausmaana."

Vegaaninen varsa :D

Vierailija
7/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsat ovat vegaaneita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä