Meillä ei seksiä kahteen vuoteen – miehellä profiili Tinderissä!
Ollaan nelikymppinen aviopari, lapset esiteinejä. En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut seksistä, eikä meillä ole koko avioliiton (13 v) aikana koskaan ollut sitä kuin max. kerran kuussa. Mies yritti aikanaan ehdotella sitä, joskus melkein viikottainkin mutta nyt ei ole enää hetkeen puhunut asiasta mitään. Joten meillä ei nyt ole ollut seksiä pariin vuoteen.
Luulin, että mies olisi jo nyt kun ikääkin on vähän tullut oppinut hyväksymään tämän tilanteen, onhan se minua tällaisena jo yli 15 vuotta katsellut. Nyt kuitenkin sain yllätyksekseni selville, että mies oli mennyt hiljattain laittamaan profiilin Tinderiin!
Kun kysyin asiasta, mies ei profiilia mitenkään kiistänyt vaan sanoi ihan pokerina, ettei tämmöiset asiat kämppikselle kuulu. Jatkoi vain kahvinjuontia ynnä lehdenlukua ikään kuin olisi puhuttu säästä. Vielä totesi minulle puolihuumorilla, että laita vain profiili sinne sinäkin, ei se ole häneltä pois. Siellä se miehen profiili Tinderissä ilmeisesti edelleen on, mutten tiedä, onko häntä lykästänyt sen kanssa.
Pitäisiköhän tämmöistä jaksaa kattella siihen saakka kunnes lapset on aikuisia vai erota saman tien? Koska erohan tässä taitaa väistämättä tulla, vaikka itse vielä hetki sitten uskoin muuta.
Kommentit (46)
Jos sinä et halua seksiä niin toinen hakee sen muualta. Hyvin yksinkertaista. Et sinä voi tehdä päätöstä seksittömästä elämästä toiselle ihmiselle.
Josei sinulle seksi kelpaa niin kyllä miehesi on oikeutettu hakemaan sitä sitten muualta.
Olet huono vaimo
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et halua seksiä niin toinen hakee sen muualta. Hyvin yksinkertaista. Et sinä voi tehdä päätöstä seksittömästä elämästä toiselle ihmiselle.
Entäs jos ei pystyisi seksiin vaikka sairauden vuoksi? Saisiko toinen sittenkin rynnätä Tinderiin?
Tietenkään miehen ei tarvitse elää seksittömässä liitossa jos ei halua. Mutta tyyli millä hän asiaansa nyt hoitaa, on lapsellinen ja mulkkumainen. Voisi edes lastensa vuoksi hoitaa asian niinkuin aikuiset, jotta vältytään lisävahingoilta (esim. teidän keskinäisten välien totaalinen rikkoutuminen)
Tyyliin: " Kuule, en voi enää elää seksittömässä liitossa. Haluatko yhdessä korjata asian, vai muutammeko eri osoitteisiin, vai jatkammeko kämppiksinä? "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei pystyisi seksiin vaikka sairauden vuoksi? Saisiko toinen sittenkin rynnätä Tinderiin?
Jos yhdyntä ei jostain syystä onnistu niin onhan siitä oraaliseksi, käsiseksi ja yhdessä vaikka tekopimpan käyttö. Jos mikään seksi ei onnistu niin lienee kyseessä vakava vammautuminen ja kaikki asiat tulee keskustella läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei yhdyntään pystyisi, niin yleensä kuitenkin käsi tai suu pelittää. Ap, luepa nyt tekstisi vielä kerran uudestaan. Miehesi on mies parhaassa iässä ja sinä kiellät häneltä seksin ja olet kieltänyt jo pitkän aikaa. Kamalaa :( Mitä sinä menetät siinä jos miehesi harrastaa seksiä muiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, seksuaalisuus ja sen toteuttaminen on osa ihmisen kokonaisuutta. En suoraan ota kantaa kysymykseen.
Ketään ei voi pakottaa elämään seksittömässä liitossa, mutta kypsä ja vastuuntuntoinen aikuinen olisi toiminut toisin eli lopettanut ensin kämppäkaveruudeksi muuttuneen suhteen.
Taas yksi nainen, jolta puuttuu ymmärrys siitä, kuinka valtavan tärkeää seksi on miehen henkisen hyvinvoinnin kannalta.
Mies on ehkä vasta alkanut hahmottamaan millaista elämää haluaa elää. Ehkä haluaa avoimensuhteen, ehkä erota, jne.
Nyt tiedän pitää riittävän avoimesti puhua missä teidän elämässä mennään.
Jo kk puutetta sais minut toimimaan samoin,en ikinä jäis tuommoiseen liittoon
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi nainen, jolta puuttuu ymmärrys siitä, kuinka valtavan tärkeää seksi on miehen henkisen hyvinvoinnin kannalta.
Olkoon. Taas yksi mies, joka ei ymmärrä että naisella ei ole _minkäänlaisia_ velvollisuuksia täyttää miehen seksuaalisia tarpeita jos ei kerran halua.
Hei, olen itse ollut miehenä tuossa tilanteessa. Erosimme lopulta, mutta emme sen takia. Kysymykseni on kuitenkin se, että miksi sukupuolielämä ei kiinnosta Sinua? Onhan se luonnollinen osa elämää, eikö? Oletko itse miettinyt tai keskustellut jonkun kanssa, että mistä se voisi johtua. Voisit löytää ihan uuden maailman tästä, vaikka seksiä yhteiskunnassamme korostetaan liikaa muutoin. Tasapaino kahden ääripään välillä on hyvä asia ja lisää elämän laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei suhteessa ole kahteen vuoteen ollut seksiä ja toinen on hiljattain liittynyt Tinderiin, niin en kutsuisi sitä "ryntäämiseksi"... Ja mä itse asiassa olen sitä mieltä, että jos jostain syystä en enää pystyisi miestäni mitenkään tyydyttämään niin hänellä olisi oikeus hakea helpotusta muualta.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nelikymppinen aviopari, lapset esiteinejä. En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut seksistä, eikä meillä ole koko avioliiton (13 v) aikana koskaan ollut sitä kuin max. kerran kuussa. Mies yritti aikanaan ehdotella sitä, joskus melkein viikottainkin mutta nyt ei ole enää hetkeen puhunut asiasta mitään. Joten meillä ei nyt ole ollut seksiä pariin vuoteen.
Luulin, että mies olisi jo nyt kun ikääkin on vähän tullut oppinut hyväksymään tämän tilanteen, onhan se minua tällaisena jo yli 15 vuotta katsellut. Nyt kuitenkin sain yllätyksekseni selville, että mies oli mennyt hiljattain laittamaan profiilin Tinderiin!
Kun kysyin asiasta, mies ei profiilia mitenkään kiistänyt vaan sanoi ihan pokerina, ettei tämmöiset asiat kämppikselle kuulu. Jatkoi vain kahvinjuontia ynnä lehdenlukua ikään kuin olisi puhuttu säästä. Vielä totesi minulle puolihuumorilla, että laita vain profiili sinne sinäkin, ei se ole häneltä pois. Siellä se miehen profiili Tinderissä ilmeisesti edelleen on, mutten tiedä, onko häntä lykästänyt sen kanssa.
Pitäisiköhän tämmöistä jaksaa kattella siihen saakka kunnes lapset on aikuisia vai erota saman tien? Koska erohan tässä taitaa väistämättä tulla, vaikka itse vielä hetki sitten uskoin muuta.
Jos sinä et halua seksiä hänen kanssaan, niin miksei hän saisi harrastaa sitä muden kanssa? Luletko, että on mukava viikosta toiseen ruinata ja tulla torjutuksi? Jos toinen yksipuolisesti lopettaa parisuhdeseksin, on lupa käydä vieraissa. Mick Jacker on yli 70-vuotias ja tuli juuri taas isäksi. Että ei ne halut nelikymppisenä lopu...
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa elämään seksittömässä liitossa, mutta kypsä ja vastuuntuntoinen aikuinen olisi toiminut toisin eli lopettanut ensin kämppäkaveruudeksi muuttuneen suhteen.
Toisaalta, jos suhteessa kaikki muu toimii, niin miksei hakisi sen puuttuvan osan muualta. Ei sen pitäisi puolisoa haitata kun hän ei kerran halua. Ei tarvitse rikkoa lasten perhettä. Jos se antava nainen on vaikka samassa tilanteessa pihtaavan puolison kanssa, niin ratkeaa kahden perheen ongelmat kerralla. Minä ehdottelen miehelleni seksiä noin kolme kertaa viikossa, juuri siksi ettei hänen tarvitse hakea lämpöä muualta. Mies on aina halukas ja ihan kivaa se on itsellekin!!!
Miehelläsi on oikeis seksielämään. Sinä saat päättää jatkatteko kämppiksinä vaiko ette.