Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei seksiä kahteen vuoteen – miehellä profiili Tinderissä!

Vierailija
09.12.2016 |

Ollaan nelikymppinen aviopari, lapset esiteinejä. En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut seksistä, eikä meillä ole koko avioliiton (13 v) aikana koskaan ollut sitä kuin max. kerran kuussa. Mies yritti aikanaan ehdotella sitä, joskus melkein viikottainkin mutta nyt ei ole enää hetkeen puhunut asiasta mitään. Joten meillä ei nyt ole ollut seksiä pariin vuoteen.

Luulin, että mies olisi jo nyt kun ikääkin on vähän tullut oppinut hyväksymään tämän tilanteen, onhan se minua tällaisena jo yli 15 vuotta katsellut. Nyt kuitenkin sain yllätyksekseni selville, että mies oli mennyt hiljattain laittamaan profiilin Tinderiin!

Kun kysyin asiasta, mies ei profiilia mitenkään kiistänyt vaan sanoi ihan pokerina, ettei tämmöiset asiat kämppikselle kuulu. Jatkoi vain kahvinjuontia ynnä lehdenlukua ikään kuin olisi puhuttu säästä. Vielä totesi minulle puolihuumorilla, että laita vain profiili sinne sinäkin, ei se ole häneltä pois. Siellä se miehen profiili Tinderissä ilmeisesti edelleen on, mutten tiedä, onko häntä lykästänyt sen kanssa.

Pitäisiköhän tämmöistä jaksaa kattella siihen saakka kunnes lapset on aikuisia vai erota saman tien? Koska erohan tässä taitaa väistämättä tulla, vaikka itse vielä hetki sitten uskoin muuta.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei voi pakottaa elämään seksittömässä liitossa, mutta kypsä ja vastuuntuntoinen aikuinen olisi toiminut toisin eli lopettanut ensin kämppäkaveruudeksi muuttuneen suhteen.

Toisaalta, jos suhteessa kaikki muu toimii, niin miksei hakisi sen puuttuvan osan muualta. Ei sen pitäisi puolisoa haitata kun hän ei kerran halua. Ei tarvitse rikkoa lasten perhettä. Jos se antava nainen on vaikka samassa tilanteessa pihtaavan puolison kanssa, niin ratkeaa kahden perheen ongelmat kerralla. Minä ehdottelen miehelleni seksiä noin kolme kertaa viikossa, juuri siksi ettei hänen tarvitse hakea lämpöä muualta. Mies on aina halukas ja ihan kivaa se on itsellekin!!!

Kaikki muut ei halua olla runkkupatjana kolmea kertaa viikossa vain pitääkseen miehen suhteessa, en tajua mitä hyötyä ajattelit tästä kommentista olevan tässä ketjussa? 

Ihan hyvä että ap;n mies paljasti todellisen luonteensa. Selkärankainen ihminen olisi vaikka ottanut eron ja tehnyt sitten vasta sen tinderprofiilin. 

Vierailija
22/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi nainen, jolta puuttuu ymmärrys siitä, kuinka valtavan tärkeää seksi on miehen henkisen hyvinvoinnin kannalta.

Olkoon. Taas yksi mies, joka ei ymmärrä että naisella ei ole _minkäänlaisia_ velvollisuuksia täyttää miehen seksuaalisia tarpeita jos ei kerran halua. 

Ei naisella (/miehellä) olekaan mitään velvollisuutta niin tehdä, mutta ei miehelläkään (/naisella) ole velvollisuutta elää seksittömässä liitossa

Itse olen nainen enkä todellakaan haluaisi olla suhteessa jossa seksiä ei harrasteta kahteen vuoteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuollainen voi tulla yllätyksenä? Ap taitaa olla vähän yksinkertainen.

Vierailija
24/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukut miehelle!

Vierailija
25/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap! *yläpeukku*

Vierailija
26/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten hämmästyttää se, ettei mies ole vielä tähän mennessä hakenut eroa.

Vierailija
27/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi nainen, jolta puuttuu ymmärrys siitä, kuinka valtavan tärkeää seksi on miehen henkisen hyvinvoinnin kannalta.

Olkoon. Taas yksi mies, joka ei ymmärrä että naisella ei ole _minkäänlaisia_ velvollisuuksia täyttää miehen seksuaalisia tarpeita jos ei kerran halua. 

Ei naisella (/miehellä) olekaan mitään velvollisuutta niin tehdä, mutta ei miehelläkään (/naisella) ole velvollisuutta elää seksittömässä liitossa

Itse olen nainen enkä todellakaan haluaisi olla suhteessa jossa seksiä ei harrasteta kahteen vuoteen

No eihän kukaan pakotakkaan. Mutta lapsellista jos ei sitä saa suoraan toiselle sanottua, vaan pitää toisen seläntakana tehdä treffitili ja sitten kiukutella aamupalapöydässä :,D voi hohhoijjaa mikä lapsi.... 

Vierailija
28/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se olen minä joka haluaa enemmän kuin saa. Ja vielä vuosienkin jälkeen joka ikinen kerta kun tulen torjutuksi tuntuu pahalta. Mutta me keskustelemme. Siksi mieheni ei ole kämppis vaan rakastava kumppani joka välittää tunteistani kuten minä hänen.

Vierailija
29/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tuollainen voi tulla yllätyksenä? Ap taitaa olla vähän yksinkertainen.

Olen kyllä aiemmin pelännyt jotain tällaista. Yllätys tämä on lähinnä siksi, että oletin miehen jo tottuneen tilanteeseen kun se on kestänyt tätä jo pari vuotta ilman että olisi kertaakaan ilmaissut haluavansa seksiä.

ap

Vierailija
30/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen nainen, ja pakko sanoa, että tässä tilanteessa ymmärrän miestäsi. Tuskin kukaan loputtomiin jaksaa olla seksittömässä suhteessa, ja jos oma puoliso ei seksiä halua, niin on se varmasti kova kolaus miehelle (niin kuin naisellekin). Kyllä minäkin tuossa tilanteessa kävisin miettimään, että mikä mussa on vikana kun en kerta omaa kumppania enää kiihota. Mutta niin kuin joku jo aiemmin sanoi, on miehen tapa toimia väärä. Olisi ennemmin nostanut kissan pöydälle ja kertonut, ettei aio enää seksittömässä liitossa olla, vaihtoehtoja on muutama.

Toivottavasti saisitte asiat puhuttua halki ja saisitte päätöksen aikaan joka tyydyttää molempia.

Vierailija
31/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse olen nainen, ja pakko sanoa, että tässä tilanteessa ymmärrän miestäsi. Tuskin kukaan loputtomiin jaksaa olla seksittömässä suhteessa, ja jos oma puoliso ei seksiä halua, niin on se varmasti kova kolaus miehelle (niin kuin naisellekin). Kyllä minäkin tuossa tilanteessa kävisin miettimään, että mikä mussa on vikana kun en kerta omaa kumppania enää kiihota. Mutta niin kuin joku jo aiemmin sanoi, on miehen tapa toimia väärä. Olisi ennemmin nostanut kissan pöydälle ja kertonut, ettei aio enää seksittömässä liitossa olla, vaihtoehtoja on muutama.

Toivottavasti saisitte asiat puhuttua halki ja saisitte päätöksen aikaan joka tyydyttää molempia.

Yritin kyllä miehelle jälkikäteen sanoa, että voisin joskus yrittää haluta seksiä. Siihen hän vain totesi, että se juna meni jo jokunen vuosi sitten. Hän on kyllä aikanaan useaan otteeseen puhunut seksin vähäisyydestä, mutta jätti vain tuolloin mainitsematta, että lähtee vieraisiin, ellei meno muutu.

ap

Vierailija
32/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voisin joskus yrittää haluta seksiä". Joo, tuollaista lausetta en kyllä miehenä haluaisi kuulla. En halua naista joka ei oikeasti halua minua ja joka yrittää haluta ja antaa vain siksi, etten menisi vieraisiin.

Veikkaan, että miehelläsi on ollut seksisuhteita liittonne aikana. Harva mies kestää 15 vuotta liitossa missä seksiä kerran kuussa korkeintaan. Ei hyvää päivää. Olet tosi sinisilmäinen jos uskot muuta.

Vierailija
33/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aiemmin pelännyt jotain tällaista. Yllätys tämä on lähinnä siksi, että oletin miehen jo tottuneen tilanteeseen kun se on kestänyt tätä jo pari vuotta ilman että olisi kertaakaan ilmaissut haluavansa seksiä.

ap

Jaksaisitko itse vuodesta toiseen ruinata toiselta jotain? Tosi alentavaa! Mies on ajatellut että fine, antaa paskan olla!

Vierailija
34/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä jonkunlainen velvollisuus on jos on suhteeseen alettu, sekä naisella että miehellä. Tai sitten antaa lupa käydä vieraissa. Olen nainen.

Vierailija
35/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä jonkunlainen velvollisuus on jos on suhteeseen alettu, sekä naisella että miehellä. Tai sitten antaa lupa käydä vieraissa. Olen nainen.

No ei todellakaan ole mitään velvollisuuksia. Oikeus on erota jos ei kelpaa. Siinäpä ne oikeudet ja velvollisuudet. 

Olen nainen. (ziisus, onko tällä tiedolla jotain painoarvoa vai?)

Vierailija
36/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap, tekisin profiilin tinderiin, laittaisin lapset hoitoon, raahaisin kotiin uuden tinderkumppanin jonka kanssa harrastaisimme seksiä kovaa olohuoneessa (ei vaikea nakki naiselle). Jos mies tulisi valittamaan, toteaisin vaan että "sori KÄMPPIS, me siirrytään tästä suihkun puolelle". 

Pettäjät ansaitsee tulla itse petetyksi. 

Vierailija
37/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap, tekisin profiilin tinderiin, laittaisin lapset hoitoon, raahaisin kotiin uuden tinderkumppanin jonka kanssa harrastaisimme seksiä kovaa olohuoneessa (ei vaikea nakki naiselle). Jos mies tulisi valittamaan, toteaisin vaan että "sori KÄMPPIS, me siirrytään tästä suihkun puolelle". 

Muuten tehokas idea, mutta tuossa edellä taidettin sanoa, että mies oli kehottanut laittamaan omankin ilmoituksen Tinderiin.

Vierailija
38/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistähän se ap miehensä yllätti. Mitä ap siis itse teki Tinderissä?

Vierailija
39/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tossa ole kaikki ainekset järkieroon.

Vierailija
40/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se mies on vaan se seksittömän elämän kannattaja ja minun täytyy vaan hyväksyä tilanne. Kenties mieheni ei halua henkistä hyvinvointia,,,,