Viimein baariin ja tottakai kuukautiset alkoi, menisitkö silti?
Runsaat kuukautiset alkoi tietysti viime yönä, ei helvetti. Vielä kyläpaikassa oltava yötä. No yöllä yleensä riittää yksi tamponi eikä tarvetta vaihtaa ennen aamua. Silti mietin miten ilta onnistuu jos pitää ravata vessassa.
Kerran jouduin ottamaan pronaxenin kuukautisten aikana ja huomasin että se lopetti vuodon puoleksi vuorokaudeksi. Pitäisköhän ottaa illalla yksi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, ne miehet jota sieltä baarista metsästänkin tykkää verestä.. esim kirurgit, puukottajat, palottelijamurhaajat
... sekä Saarioisten verilettulinjaston työnjohtaja.
Alkoholin nauttiminen vähentää vuotoa väliaikaisesti, todettu moneen kertaan. Tosin kun vaikutus lakkaa, vuoto tietysti alkaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset kuukautiset pitää olla jos ei uskalla ihmisten ilmoilla liikkua? Tamppooni ja vielä side varalle ja vessassa käy välillä tsekkaamassa tilanteen.
Runsaat kuukautiset. Ne joilla ei ole sellaisia, niin eivät tajua sitä.
Juu, minulla ei ole runsaita kuukautisia, joten en tajua. Miten esimerkiksi voi olla töissä, jos ei pariksi tunniksi baariin voi edes mennä?
En menisi. Menkkojen aikaan turvottaakin niin, että näytän jumbojetiltä vaikka olen alle 50-kiloinen... Siihen päälle siideriturvotukset ja rasvamättöturvotukset, niin olo on aika tukala. Itsellä myös menkkojen aikaan niin hirveät krampit, että lääkkeitä pitää vetää hirveitä määriä ja ihan periaatteesta en juo silloin kun joudun syömään mitään lääkkeitä. Ja se vuoto, sekin on ongelma, kun vuotaa kuin hanasta. Itse todellakin jättäisin baarikerran väliin ja menisin toiste pitämään kunnolla hauskaa!
Osa särkylääkkeistä lopettaa vuodon mutta kannattaa katsoa tarkkaan etät mitä ottaa. Panadol on ainakin turvallinen alkoholin kanssa ja burana pieninä määrinä. Jos otat jonkun särkylääkkeen niin tarkista ensin että se on puskuroitu äläkä ota suurta annosta. yksi 400mg riittää ihan hyvin.
En varmaan pääsis. Portsari sanois varmaan, et nyt taitaa neitokaisella punoittaa jo vähän liikaa, ehkä ensi kerralla sitte.
Tästä ei onneksi huolta koska olen naimisissa. Ap