Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimein baariin ja tottakai kuukautiset alkoi, menisitkö silti?

Vierailija
09.12.2016 |

Runsaat kuukautiset alkoi tietysti viime yönä, ei helvetti. Vielä kyläpaikassa oltava yötä. No yöllä yleensä riittää yksi tamponi eikä tarvetta vaihtaa ennen aamua. Silti mietin miten ilta onnistuu jos pitää ravata vessassa.

Kerran jouduin ottamaan pronaxenin kuukautisten aikana ja huomasin että se lopetti vuodon puoleksi vuorokaudeksi. Pitäisköhän ottaa illalla yksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, ne miehet jota sieltä baarista metsästänkin tykkää verestä.. esim kirurgit, puukottajat, palottelijamurhaajat

No näin miehenä, ihan akateemisena toimistotyöläisenä, voi sanoa että ei paljon veri haittaa. Nykyinen vaimo ei suostu menkkojen aikaan, mutta edellinen pidempiaikainen tyttöystävä suostui faktaperusteluiden jälkeen: ei hänen sinne alas tarvitse katsella. Laitettiin vain pyyhe alle, ja nussin häntä muna kovana niin että veri lensi - siis ihan kirjaimellisesti. Sitten vain molemmat pesulle, mutta sääntö oli että toinen pesee toisen..

Kun menkat on pahimmillaan, ei seksi paljon tunnu kun paikat on liian liukkaat. Niukempi vuoto ei mua haittaa eikä miestäkään. Seksin kyllä sanotaan niukentavan vuotoa, liekö pitää paikaansa.

Tästä ei onneksi huolta koska olen naimisissa. Ap

Vierailija
22/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, ne miehet jota sieltä baarista metsästänkin tykkää verestä.. esim kirurgit, puukottajat, palottelijamurhaajat

... sekä Saarioisten verilettulinjaston työnjohtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin nauttiminen vähentää vuotoa väliaikaisesti, todettu moneen kertaan. Tosin kun vaikutus lakkaa, vuoto tietysti alkaa taas.

Vierailija
24/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset kuukautiset pitää olla jos ei uskalla ihmisten ilmoilla liikkua? Tamppooni ja vielä side varalle ja vessassa käy välillä tsekkaamassa tilanteen.

Runsaat kuukautiset. Ne joilla ei ole sellaisia, niin eivät tajua sitä.

Juu, minulla ei ole runsaita kuukautisia, joten en tajua. Miten esimerkiksi voi olla töissä, jos ei pariksi tunniksi baariin voi edes mennä?

Vierailija
25/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Menkkojen aikaan turvottaakin niin, että näytän jumbojetiltä vaikka olen alle 50-kiloinen... Siihen päälle siideriturvotukset ja rasvamättöturvotukset, niin olo on aika tukala. Itsellä myös menkkojen aikaan niin hirveät krampit, että lääkkeitä pitää vetää hirveitä määriä ja ihan periaatteesta en juo silloin kun joudun syömään mitään lääkkeitä. Ja se vuoto, sekin on ongelma, kun vuotaa kuin hanasta. Itse todellakin jättäisin baarikerran väliin ja menisin toiste pitämään kunnolla hauskaa!

Vierailija
26/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa särkylääkkeistä lopettaa vuodon mutta kannattaa katsoa tarkkaan etät mitä ottaa. Panadol on ainakin turvallinen alkoholin kanssa ja burana pieninä määrinä. Jos otat jonkun särkylääkkeen niin tarkista ensin että se on puskuroitu äläkä ota suurta annosta. yksi 400mg riittää ihan hyvin.

Vierailija
27/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan pääsis. Portsari sanois varmaan, et nyt taitaa neitokaisella punoittaa jo vähän liikaa, ehkä ensi kerralla sitte.