Ostin kapean villahameen, kun halvalla sai. En yhtään tiedä mitä sen kanssa yhdistäisi yläosaksi kun kroppa on y-mallia. Apua
Ettei näyttäisi johnny bravolta https://favpng.com/png_view/johnny-bravo-cool-flexing-cartoon-guy-png/6…;
Joku pitkä neuletakki?
Kommentit (6)
Sitä mitä ei voi peittää käsketään usein korostamaan eli olisiko sitten joku oikein muhkeahihainen bolero se oikea valinta. Siis sellainen käärijä-malli ja kaulaan vielä joku jättihuivi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä ei voi peittää käsketään usein korostamaan eli olisiko sitten joku oikein muhkeahihainen bolero se oikea valinta. Siis sellainen käärijä-malli ja kaulaan vielä joku jättihuivi.
Hah no ei ikinä😄
Kapeat hameet ovat huono valinta y-kroppaiselle. Itse kokeilisin v-aukkoista, löysää, mustaa neuletta.
Mä käytän usein a-linjaisia tunikoita kapean hameen kanssa. Illuusio lantiosta tasapainottaa hartioita, tissejä ja jättipäätä. Vanhemmiten olen siirtynyt leveämpiin helmoihin.
Varmaan joo. Tosin voi olla ihan ihanan lämmin yhdistelmä jos hame on oikeasti villaa ja sitten on kunnolla pitkä neuletakki siinä päällä villaa ja vaikka joku merinovillainen ohuempi neule sitten yläosana. Sitä villatakkia kun ei parane pistää kiinni..