Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokos luopuu turkiksista ensi vuonna ja keskustan kansanedustajat haluavat siksi Sokoksen boikottiin

Vierailija
08.12.2016 |

Sipilä ei ole ainoa kusipää siis kyseisessä puolueessa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta hyvä että ei myydä enää. Kuitenkin jos suomalaisilta tarhaajilta menee työt niin turkikset ostetaan enemmissä määrin sitten kiinasta. Ette halua tietää miten niitä Kiinassa tuotetaan.

Sokoksen touhut eivät vaikuta missään määrin kotimaisten turkistuottajien myyntiin, koska kiinalaiset ostavat lähes 100% tuotetuista turkiksista. 

Vierailija
42/44 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maailman eettisin turkistuotanto"

Loistavat naurut. :D

Mä haluan pyytää anteeksi koko Suomen kansalta. Tunnustan että olen kerran elämässäni, muutama vuosi taaksepäin, äänestänyt Keskustaa koska koin että silloiset valtapuolueet eivät saaneet ohjattua Suomea oikeaan suuntaan ja toivoin että Keskusta voisi tehdä sen.

Jälkeenpäin olen katunut päätöstäni valtavasti ja lukiessani kyseisenlaisia lehtijuttuja, koen jopa osittaista vastuuta tästä naurettavasta toiminnasta, äänestykseni vuoksi.

Joten sanon aidosti vielä kerran: Olen todella, todella aidosti pahoillani siitä että valitsin pimeän tien ja annoin ääneni Keskustalle. Toivottavasti voitte antaa minulle joskus anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä ei ole ainoa kusipää siis kyseisessä puolueessa.

Oon tainnut Soksella käydä varmaan 70 luvulla. Prismassa tulee joskus käytyä, mutta ei sekään koskaan ole turkiskaupalta vaikuttanut.

Suurempi muutos olisi jos alko luopuisi maitotuotteiden myynnistä, koska joissain litkuissa jopa käytetään maitoa.

Vierailija
44/44 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän on kadonnut puolet viesteistä :D Mielensäpahoittajatarhureita liikenteessä, meno aika Pohjois-Korea