Lahja miehelle jolla on jo kaikkea
Joka vuosi sama ongelma. Pitäisi ostaa hyvä lahja miehelle, jolla on jo kaikkea mitä tarvitsee.
En haluaisi antaa kasvotonta lahjakorttia, en sukkia enkä alushousuja.
Auttakaa keksimään lahja 50v rakkaalle miehelleni. Hän pitää uusien urheilulajien kokeilusta, matkailusta, nokkelista peleistä, scifistä ja minusta.
Pääni lyö tyhjää enkä keksi mitään uutta.
Kello on, kalvosinnapit ja solmioneula on, vaatteita on, kirjoja on hylly täynnä. Mitään sykemittaria tai aktiivisuusrannekkeitakaan ei tarvitse.
Rahaa olisi käytettävissä 80€ (ostin jo 50€ arvoisen vaatteen hänelle).
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hyvä scifileffa ja scifikirja(sarja/trilogia, esim. dystopia-aiheinen)? Tai scifivideopeli.
Tällä teemalla olen yrittänyt etsiä jotain esineitä. Leffa ja kirja on niitä mitä olen hänelle ostellut silloin kun en muutakaan ole keksinyt. Olisi kiva keksiä joku muu juttu välillä.
Hmm, no entäs joku keräilyesine tai figuuri jostain miehesi lempielokuvasta tai sarjasta? Tai t-paita. Tosin ostit jo hänelle vaatteen..
Jos kerran jo on kaikkea niin: https://www.toisenlainenlahja.fi/
Esim. Vuohi olisi kova sana.
Menette yhdessä ko rahalla esim ravintolaan syömään, elokuviin, kylpylään, teatteriin, konserttiin tms. Eli teet lahjasta yhteisen tekemisen, yhteisen kivan illan. Lahjan mukaan jokin kiva sepustus yhteisestä illanvietosta oman rakkaan kanssa.
Elämyslahjakorttia minäkin suosittelen. Vaikka sanoinkin ettei lahjakorttia niin se ei ole moinen siinä perinteisessä mielessä.
Onko sillä jo Leatherman, siis semmoinen linkkuveitsi, jossa on ruuvimeisselit, hohtimet, sakset ja viilat samassa paketissa? Jos mies on yhtään itse tekemiseen taipuvainen, tuo on aika kiva. Mun mies käyttää sitä johonkin hommaan varmaan päivittäin.
Osta rahoitusosuus miehelle suunnatusta uutuustuotteesta https://www.indiegogo.com/projects/autoblow-2-a-robotic-oral-sex-simula…
Annat oikein kunnon suihinoton ja imet ihan loppuunaasti ja nielet mällit. Kyllä tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Kello on, kalvosinnapit ja solmioneula onquote]
Nuo on miehen koruja. Tuo on vähän sama kun sanoisi naisesta, ettei hänelle voi ostaa korvakoruja, kun sellaiset hänelle jo on.
On nykyaikana ihan normaalia, että miehellä on 2 tai 3 kelloa, jotta ne niitä voi vaihdella fiiliksen ja asun mukaan.
Täällä olisi toinen nainen, joka myös tarvitsisi ideaa miehen lahjaan. Miehelläni on myös kaikkea mitä kuvitella saattaa ja jos jotain tarvitsee, menee kauppaan ja ostaa sen. Eli ideoita ei todellakaan ole. Rahaa olisi käytettävissä noin 300-400 euroa. Pienempiä lahjoja olen hänelle jo ostanut, mutta jokin isompikin tarvittaisiin taas.
Tuo kello olsii muuten hyvä idea (kun niitähän tosiaan on hyvä olla useita), mutta miehen haluamat ja käyttämät kellot eivät kyllä ole minun budjettini rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi sama ongelma. Pitäisi ostaa hyvä lahja miehelle, jolla on jo kaikkea mitä tarvitsee.
Auttakaa keksimään lahja 50v rakkaalle miehelleni. Hän pitää uusien urheilulajien kokeilusta, matkailusta, nokkelista peleistä, scifistä ja minusta.
Kello on, kalvosinnapit ja solmioneula on, vaatteita on, kirjoja on hylly täynnä. Mitään sykemittaria tai aktiivisuusrannekkeitakaan ei tarvitse.
Anna kortti jolla lupaat mitä vain sängyssä. Pukeudut esim. tähtien sodan prinseksaksi.
Laskuvarjohyppy, illallinen pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kortti jolla lupaat mitä vain sängyssä. Pukeudut esim. tähtien sodan prinseksaksi.
Siis oikeasti? Kenen mielestä seksi on lahja? Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen. Jos on fantasioita, eikö niistä voi keskustella yhdessä?
Kysy siltä mieheltäsi mitä haluaisi. Ei kai sen tarvitse olla noin salamyhkäistä. Aikuiset ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti? Kenen mielestä seksi on lahja? Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen. Jos on fantasioita, eikö niistä voi keskustella yhdessä?
Seksiä on ja fantasioitakin on toteutettu. Silti aina kelpaisi lahjaksi esim. hyvä suikkari. En keksi mitään materiaa mitä tarvisin. Toisinpäin seksissä olen koittanut rohkaista että jos jotain haluaa niin ei tarvi ujostella. Naama punaisena kertoi että haluaisi joskus piiskaa/remmiä. Sitä sai ja yhtenä vuonna joululahjaksi vasitun seksilelu piiskan. Halusi aika nopeasti päästä kokeilemaan sitä.
Miksi ostaa turhaa tavaraa kun ei sitä halua eikä varsinkaan tarvi? Vaikka lääkärileikki kumihanskoilla on mulle hyvä lahja. Saisin sitä muutenkin jos sanon mutta pyytämättä on aina vähän eri juttu. Olen aika varma että suurin osa miehistä tykkäisi tuhman tonttutytön huolella tekemästä oraalista.
Tällä teemalla olen yrittänyt etsiä jotain esineitä. Leffa ja kirja on niitä mitä olen hänelle ostellut silloin kun en muutakaan ole keksinyt. Olisi kiva keksiä joku muu juttu välillä.