Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme tota Heikki Lampelaa vaivaa? Toi Kärpänenhän

Vierailija
08.12.2016 |

on ihan kaheli. Kämpin itsenäisyyspäiväjuhlissa piti päästä " vessaan panemaan".....Jotenkin luulis, ettei toi Heikki nyt voi noin hölmö olla, kuitenkin ihan uskottava ura takana. Vai seksikö Heikkiä vie. Miten noin miehet sekoaa noin totaalisesti, en tajua.

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko linnanjatkohommasta vois saada kuvan että elävät julkisuudesta. Sisääntulo kuvineen ja päälle vielä se riitelykin oli niin kameroiden edessä vedetty juttu, että kuin olisi tarkoituskin että kuvaaja saa hyvät otokset.

Vierailija
62/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku peruspertsa poseerais pistoolien kanssa samaan malliin kuin Lampela, haettaiskohan aseet pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuntuu palstalaisilla olevan sympatiaa naistenhakkaajaa kohtaan. En ymmärrä.

Vierailija
64/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiaa ketjussa jonka pääsisältö on mikä mielenterveysongelma Lampelaa vaivaa?

Vierailija
65/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampela on julkisuudenhakuinen perusnarsku. Olihan sillä jo erikoisia kuvioita ennen tätä Kärpästä. Jossakin haastattelussa julisti kykenevänsä ennustamaan tulevan. Ei varmaan enää saanut tarpeaksi korkean profiilin juttuja hoidettavakseen, niin piti sitten päästä lehtien palstoille muilla keinoin.

Kärpänen on taas jotenkin surullinen tapaus. Lastenkotitaustaa ja päihdeongelmaa. Varmaan aika riippuvainen ja epävakaa persoonallisuus.

Vakka on löytänyt kantensa.

Vierailija
66/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti tuntuu palstalaisilla olevan sympatiaa naistenhakkaajaa kohtaan. En ymmärrä.

Viimeisten tietojen ja kuvien mukaan tämä ns. naistenhakkaaja on kyllä ottavana osapuolena. Mutta joo, tämän palstan mukaanhan naiset saa hakata miehiä.

Vierailija
67/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti seksikäs nuori nainen olisikin kova juttu - vaan kun tuo nainen on pelkkä sekoileva, surullinen alkoholisti. Ei ole seksikästä ja kuumaa nähnytkään, eli tuskinpa kovin moni ikätoveri Heikkiä kadehtii.  Ainakin mun silmissäni se todellinen seksikkyys kumpuaa ulkoisten seikkojen lisäksi nimenomaan tyylikkyydestä, tilannetajusta ja oman arvon ymmärtämisestä. Heikki kaitsee vaan oikuttelevaa teiniä.

Aamen. Heikki lienee keski-iän kriisissään haksahtanut mukaan tähän psykodraamaan, joka on kallistunut jo surkuhupaisan puolelle. Isä ja tytär, todellakin.

Vierailija
68/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen??? En jaksa googlata mutta en käsi sydämellä ole tajunnut että noilla olis mainitsemisen arvoista ikäeroa! Kuinka nuori toi nainen muka on? Arvaisin että Heikki vuoden pari päälle viidenkympin ja Kärpänen 43-45v. Menikö ihan mettään?

Vierailija
69/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäsellä on asennetta ja rohkeutta rikkoa rajoja. Heikkihän on myös rikkonut oikein urakalla rajoja, joten ovat toistensa inspiraation lähteenä. Lisää tätä pölyiseen jähmeä-Suomeen.

Vierailija
70/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäsen tyylistä näkee, että nuoruus oli 90-luvun puolivälissä eli n. 40-vuotias se varmaan on.

Vierailija
71/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuutta, julkisuutta keinoja kaihtamatta. Pääasia on että puhutaan, sillä ei ole väliä, mitä puhutaan!

Vierailija
72/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luki, et heil on 20 vuotta ikäreoa. Lampela jotain 55 ja Kärpänen 35...?

Vierailija
73/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki olis tykännyt enemmän siitä toisesta blondista (Danitako se oli?) mutta se nosti kytkintä. Ai luoja jos toi Kärpänen kännissä törmäis tähän exää.

Heksa taisi kiukutella Danskun tiehensä. Tämä elää aika normisti nykyään. Tää toinen ei.

Vierailija
74/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.image.fi/image-lehti/heikki-lampelan-kallis-ja-nopea-elama

Hulluuden ja viisauden raja on hiuksenhieno. Eihän hän tyhmä ole kun on uransa saavuttanut, mutta alkaako kuppi nyt kääntyä sinne hulluuden puolelle..

Vierailija
75/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut joskus 10 vuotta sitten kuin tuo Kärpänen nyt. Melko varmasti epävakaa persoonallisuushäiriö taustalla. Kaipaa draamaa, ei tunne elävänsä ilman jatkuvaa sekoilua, johon kuuluvat myös päihteet. Luulen että myös morkkikset ovat syviä. Kärpäsellähän on muuten lastenkotilapsuus takana, joka myös selittää osittain pershäiriön syntyä.

Ikävä kyllä, jotkut, varsinkin vakaassa asemassa olevat, varakkaat miehet, saattavat käyttää hyväkseen tälläisiä naisia. Kokemusta on... jotain ongelmaa on myös miehellä taustalla, hakee jännitystä elämäänsä jotenkin naisen avulla, mutta tositilanteessa jättää naisen pulaan eikä suhde kestä normaalia elämää. Olin juuri tuollainen blondi joka pyöri yöelämässä ja sekoili, olen niin kiitollinen että pääsin siitä pois ja nyt olen perheenäiti. Hirveää, jos olisi jäänyt niihin kuvioihin pyörimään loppuelämäksi ja ollut lopulta joku 50 v pubiruusu :/

Voisin kertoa monista julkkikista, ja hyvässä asemassa olevista ihmisistä, jotka silloin seuraani halusivat. Kelpasin heille sekoilijana joka toi elämään jännitystä ja draamaa, mutta en onnellisena ja tasapainoisena kuten nyt. Olen herkkä aisitimaan ihmisten tunteita, ja käyttäydyin kuten mieht halusivat, vaikka olisin itse halunnut muuta. Tein niin sillä halusin rakkautta ja jotain pysyvää elämääni, asunto keskustassa, hyvä työ ja biletys eivät riittäneet.

Jonkun täytyisi tuo Kärpänen herättää, veikkaan että ei paria vuotta kauempaa tuota sekoilua jaksa.Kuvaan kuuluu myös tuo että tuntevat "kuuluvansa toisilleen", noilla sekoiluilla sitä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta haetaan uudelleen ja uudelleen, arki ei riitä kun ei ole tarpeeksi dramatiikkaa ja tuota tunnetta riitelyineen ei tule. Molemmat ovat hukassa.Jotkut pääsevät irti ja toiset jäävät päihdekoukkuun ja se on sitten menoa.

Vierailija
76/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpäsellä on asennetta ja rohkeutta rikkoa rajoja. Heikkihän on myös rikkonut oikein urakalla rajoja, joten ovat toistensa inspiraation lähteenä. Lisää tätä pölyiseen jähmeä-Suomeen.

Onko sinulla antaa esimerkkejä tällaisesta rakentavasta rajojen rikkomisesta? Minusta tuo pariskunta ei ole saanut aikaan muuta kuin negatiivista julkisuutta joka puolella, mukaan lukien poliisin, syyttäjä- ja oikeuslaitoksen kuormitus typerillä parisuhdedraamoilla. Ilmeisesti heille tärkeintä onkin jonkin lainen julkisuus, ihan sama onko se negatiivista tai positiivista. Kun vähän aivaa ovat pois julkisuudesta, sinne pitää päästä takaisin tavalla tai toisella. 

Vierailija
77/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki olis tykännyt enemmän siitä toisesta blondista (Danitako se oli?) mutta se nosti kytkintä. Ai luoja jos toi Kärpänen kännissä törmäis tähän exää.

Heksa taisi kiukutella Danskun tiehensä. Tämä elää aika normisti nykyään. Tää toinen ei.

Danskusta on mun mielestä lehissä ollut juttua miten bailaa Leonardo Dicaprion kanssa ja exänsä haasto raastupaan. Ei kuulosta normilta tuokaan.

Vierailija
78/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne Lampelan lapset ole jotain alakouluikäisiä vielä? Yleensä mua karmii se "eikö kukaan ajattele lapsia", mutta en voi oikein muuta ajatella :(

Vierailija
79/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampela vois tehdä palveluksen uralleen ja maineelleen mitä siitä on jäljellä ja lempata tuon Kärpäsen.

Vierailija
80/162 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tämä tarjottu viihde näyttää kiinnostavan, kun jotkut tuntuu tietävän melko tarkkaan mm toisen osapuolen seuraavan päivän kommentitkin. Jokainen voi tykönään miettiä onko kauhistelun motiivina tarve tuntea paremmuutta. Mä veikkaan, että tällaiset suhteet ei ole kauhean epätavallisia, tämä suhde nyt vaan sattuu olemaan julkisuudessa koko ajan.

Paha mennä määrittelemään mikä on normaalia. Ehkä joillekin arki ja tasainen elämä on kauhistuksista pahin, ja sitten se on niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän