Mikä ihme tota Heikki Lampelaa vaivaa? Toi Kärpänenhän
on ihan kaheli. Kämpin itsenäisyyspäiväjuhlissa piti päästä " vessaan panemaan".....Jotenkin luulis, ettei toi Heikki nyt voi noin hölmö olla, kuitenkin ihan uskottava ura takana. Vai seksikö Heikkiä vie. Miten noin miehet sekoaa noin totaalisesti, en tajua.
Kommentit (162)
Ettei vaan taustalla ole joku Lampelan uran tuhoaminen tai hänen mustamaalaamisensa ammatillisessa mielessä? Entäs, jos joku kilpaileva lakimies tai vaikka rikollisjärjestö onkin palkannut tuon kärpäsen hutsuilemaan miehen alamäkeen? Kosto jostain tms.?
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan taustalla ole joku Lampelan uran tuhoaminen tai hänen mustamaalaamisensa ammatillisessa mielessä? Entäs, jos joku kilpaileva lakimies tai vaikka rikollisjärjestö onkin palkannut tuon kärpäsen hutsuilemaan miehen alamäkeen? Kosto jostain tms.?
Mä NAUTIN kun tää keskustelu synnyttää kaikenlaisia salaliittoteorioita: vastustajan ujuttamia vihamielisiä soluttautujia, valtapelejä ja salamurhan suunnitteluja. Oikee noir-mysteeri xD
Ite luulen että kuvio on yksinkertaisempi eli pippeli kompassina ja elämä risaseks, koska juristin arki on tylsää ja humalassa/sängyssä on mukavaa. Loput mitä jää selitettäväks on psykologin heiniä.
Vierailija kirjoitti:
Kokkelia
Jaa onko jompikumpi lähdössä ehdokkaaksi? Kukahan äänestää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne Lampelan lapset ole jotain alakouluikäisiä vielä? Yleensä mua karmii se "eikö kukaan ajattele lapsia", mutta en voi oikein muuta ajatella :(
Lapset tarvitsevat oikeasti vain yhden tasapainoisen ja välittävän aikuisen ja se heillä on käsittääkseni äidisdään. Ilmeisesti hän toimi myös Heikin suhteen tasapainoittavana tekijänä ennen eroa, koska silloin julkisuuskuva oli ihan erilainen.
Mikä ihme noissa keski-ikäisissä miehissä on, että elämä menee sekaisin eron jälkeen. Vrt Mikael Jubgnerilla oli hyvin vakava imago ja ura ennen kuin erosi pitkäaikaisesta ja ilmeisesti giksusta vaimostaan ja vaihtoi huomattavasti nuorempiin naisiin. Vähän samanlainen kuvio, vaikkei yhtä holtiton tietenkään kuin Lampela/Kärpänen. Ehkä se eka vaimo on vanhempana ja omaikäisenä parempi peili käytökselle ja sitten uusi nuori nainen on liian palvovan ihaileva ja jotenkin vääristää miehen omakuvaa tai realisminkykyä tms?
Tämä siksi, koska mies on hormoniensa orja. Myös nainen on sitä, mutta miehen orjuus on vaarallisempaa. Kun homma sakkaa oikein pahasti, silloin tapetaan ex-vaimo + jälkeläiset. Näistä saamme valitettavan usein lukea.
Näiden kahden ( HL ja HK ) sekoilu on vaarallista touhua.
En ole huomannut vastaavaa ilmiötä eronneilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihana pari minusta, sopivat toisilleen.
ihanuudesta en tiedä, mutta tosiaan erittäin hyvin sopivat toisilleen
Neiti Kärpänen pahoinpiteli kohujuristi Lampelaa itsenäisyyspäivän juhlinnan tuoksinnassa. Asia ei kuitenkan liene vireillä mihinkään suuntaan, vaan on ns. painettu villaisella?
Näin se naisten miehiin kohdistama väkivalta jää monesti huomaamatta.
Narsistit on surullisia olentoja.
Läpsyttelyä vain kirjoitti:
Neiti Kärpänen pahoinpiteli kohujuristi Lampelaa itsenäisyyspäivän juhlinnan tuoksinnassa. Asia ei kuitenkan liene vireillä mihinkään suuntaan, vaan on ns. painettu villaisella?
Näin se naisten miehiin kohdistama väkivalta jää monesti huomaamatta.
Lievissä pahoinpitelyissä vaaditaan aina asianomaisen aloite tutkinnan aloittamiseksi. Toki joku sukupuolirooli voi vaikuttaa siihen, ettei Lampelaa huvita tehdä rikosilmoitusta. Tai sitten se, jos nyrkit lentelevät säännöllisesti puolin ja toisin.
Kärpänen saattaa sille päälle tullessaan olla hyvinkin haluttava:)
Jotain mielenterveyspuolen asioita, ei muulla voi selittää outoa/impulsiivista käytöstä, ja alkoholi, tai jotain muuta. Ei normaali kärpänen käyttäytyisi noin, narsismista puhumattakaan.
Kyllä mä ainakin panisin kärpästä ihan raivona. On kyllä kiihottavan näköinen nainen. Itseasiassa olen ollut vähän samanlaisen naisen kanssa suhteessa. Oli siihen aikaan juurikin kärpäsen ikäinen ja kännipäiten sekopää ja väkivaltainen, sekä sairaan mustasukkainen, mutta selvinpäin ihan ok. Meillä oli todella villiä seksiä mitä erikoisemmissa paikoissa. Kyllähän se suhde ihmistä söi ja vaikeata siitä oli irrottautua, mutta onneksi sekin vihdoin onnistui, mutta ei todellakaan helpolla.
Eiköhän se pariskunta ole läpsinyt vähän puolin ja toisin. Mitään muuta ehtisikään kun käräjillä istua jos joka litsauksesta lähdettäisiin käräjöimään!
Siinä on kaksi alkoholistia ja mielenterveydeltään epävakaata ihmistä löytänyt toisensa. Miksi heihin tuhlataan palstaa ja huomiota? Onko Suomen kansa tosiaan niin syvälle vajonnut, että tuon tapainen "viihde" on ainoa joka uppoaa? Säälittävää.
Minä omalta kohdaltani tunnen voimakasta myötähäpeää, sekä heitä että tätä hurraa-jengiä kohtaan jotka suorastaan nautiskelevat näiden ihmisparkojen edesottamuksista!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin panisin kärpästä ihan raivona. On kyllä kiihottavan näköinen nainen. Itseasiassa olen ollut vähän samanlaisen naisen kanssa suhteessa. Oli siihen aikaan juurikin kärpäsen ikäinen ja kännipäiten sekopää ja väkivaltainen, sekä sairaan mustasukkainen, mutta selvinpäin ihan ok. Meillä oli todella villiä seksiä mitä erikoisemmissa paikoissa. Kyllähän se suhde ihmistä söi ja vaikeata siitä oli irrottautua, mutta onneksi sekin vihdoin onnistui, mutta ei todellakaan helpolla.
Olen myös itse irrottautunut aikanaan tällaisesta suhteesta ja alkanut elämään ns. tavallista elämää. Vaikeaahan se oli. Edelleen mietin vuosia myöhemmin, teinkö oikean ratkaisun. Vanha elämä nostaa välillä päätään jossain taustalla mutta nykytilanne ei sallisi sitä mitenkään. Kaipaan joskus todella paljon entisiä aikoja.
Käyttävät huumeita. HL on sekoillut ko vuosia kulissien takana, mutta säästynyt lööpeiltä. Raha, ammattitaito ja kohujen hallinta - antaa haastatteluja milloin mistäkin, vastineeksi Seiska vaikenee päihdesekoilusta. Tonkimalla kuitenkin löytyy vaikka mitä netistä, pitää vaan olla aktiivinen ja silmät auki. Katsokaapa vaika henkilöitä, joita HL on edustanut oikeudessa ns. hyvää hyvyyttään, kuten jossain haastattelussa kuvaili työtään. Pieni pyörii - joko HL edustaa kavereitaan tai on välikädessä, jossa on fiksumpaa edustaa. Ammattitaitoinen juristihan hän on, eikä mikään tyhmä. Valitettavasti tällä menolla seuraava surullinen esimerkki siitä, mitä päihteet saavat aikaan.
Vierailija kirjoitti:
No joo, Lampelahan on edustanut jo aiemmin monia paljon julkisuutta saaneita juttuja, joten sillä on tullut itse julkisuuteen. Ihmettelin kovasti jossain keskusteluilta-ohjelmassa esille tulleita juttujaan, esim. murhan/tapon tehnyttä rikollista ei tulisi rankaista liian ankarasti ettei tulisi uusia "uhreja" (eli se rikokseen syyllistynyt olisi sellainen)... Suomessa on muutenkin tosi lievät tuomiot henkirikoksista, mutta hänen mielestään niitäkin tulisi lieventää. Että semmoinen setä. Taita asiakaskunta edustaa lähinnä juuri näitä tapauksia.
Itsehän hän on niitä tapauksia halunnut. Puhelinnumero on varmasti poliisiasemilla valmiina ja soittaa saa 24/7/365. Järjestään näyttää myös häviävän juttujaan, joten vaikuttaa, ettei oikein paneudu asiakkaittensa huoliin. Varmaa tuloahan he kuitenkin edustavat, kun valtio maksaa oikeudenkäyntikulut. Muunlaiset asiakkaat kiertänevätkin sitten kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen näitä päihde-epäilyjä varsinkin Kärpäsen suhteen. Ei nainen voi olla ainakaan mikään rapajuoppo, sillä näyttää kyllä todella hyvinvoivalta, kaunis iho, hoikka, ei pöhötyksiä tai turvotuksia. Olisikohan vaan niin, että kohdalle osuisi rähinäviina. Jotkuthan muuttuvat tosi agressiivisiksi jo pienenkin alkoholin nauttimisen jälkeen.
On niitä muitakin päihteitä kuin alkoholi.
Ja joidenkin lääkkeiden päälle ei tarvita paljonkaan alkoholia, kun menee sekavaksi.
Imagen jutusta:
Kerrankin kävi niin, että Lampelalle ennestään tuntematon ravintoloitsija Sedu Koskinen käveli häntä vastaan Aleksanterinkadulla Helsingissä. Lampela tervehti, mihin Koskinen vastasi. Hetken kuluttua Lampela oli vieraana Koskisen rapujuhlissa.
=D Aivan kuin pikkulapset, jotka ajautuvat tilanteesta toiseen...
Harmi kun toi Hanna ei päässy oikikseen.
Vielä.
Jaa...AV:n akat seuraa happamina, kun seksikäs nuori mirri nauttii elämästä. Ei mitään uutta auringon alla!!!