Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja ''huonoin'' lentokoneyhtiö?

Vierailija
08.12.2016 |

Minä puollan Finnairia.

Huonoimmasta taas en tiedä, mutta joku Turkish Airlines on minulle sellainen kone, johon en ensimmäisenä hyppäisi. Ja joo myönnän, ennakkoluulot on tässä läsnä. Mutta olen kyllä monelta kuullut hyvääkin ko. lentoyhtiöstä. :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paras ja ''huonoin'' lentokoneyhtiö?"

Tupolevin koneet on susia. En ostaisi.

Boing ja Airbus teekee minun mielestäni parhat koneet.

Tarkoitat varmaan Boeing.

No just sitä. Kävin niiden pajallakin Seatlessa mutta en ostanu vielä omaa. Ehkä niitä Trumpin koneita saa kohta halvalla. Ostan sitten sellaisen.

Vierailija
42/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnarhan on nykyään aivan surkea. Lippuun ei sisälly edes ruokaa Euroopan lennoilla. Lufthansa on minusta paras Euroopan sisäisillä, KLM myös ok. Kaikki Pohjoismaiset yhtiöt ovat säästäneet itsensä halpislentoyhtiöksi. Saksalainen osaa vielä vaatia palvelua.

Mannertenvälisillä Air Francella on hyvä palvelu, mutta Pariisi on hirveä kenttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään Turkish Airlinesistä! Kyllä ensimmäinen kerta siinä koneessa oli jänskä, mutta seuraavat lennot ei. Ihan turvallinen kone kyseessä.

Vierailija
44/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qantas on kyllä paras, tosin emiratesilla on paras ruoka. Viime aikoina Finnair on ollut pettymys, paljon myöhässä ja henkilökunta huolimatonta ja jopa töykeää.

Vierailija
45/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari ehkä Lufthansa, halpisyhtiöistä Icelandair. Finnairista negatiivisia kokemuksia, hinnat törkeän kalliit kun palvelut ovat halpisyhtiöiden tasoa. Kotimaan lennoilla olen lentänyt vanhoilla rupukoneilla enkä uudella kalustolla. Kaverien Finnair-kokemusten perusteella ostavat palveluita halpisyhtiöiltä ja kaukolennättävät ihmisiä vanhoilla räppänöillä luksushinnoin.

Vierailija
46/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miltei kaikki vastaajat (ap mukaanlukien) luettelevat lentoyhtiöitä, vaikka kysyttiin parasta ja huonointa lentokoneyhtiötä eli lentokonevalmistajaa?

Juu, pahoitteluni. En tarkoittanut valmistajaa, vaan itse konetta. Millä ollut mukavin lentää ja millä ei niin mukava. Varmaan kaikki ymmärsivät kuitenkin, mitä tarkoitan.

Ap

Siis et tarkoittanut lentokoneyhtiötä, eli lentokoneen valmistajaa, vaan lentokonetta.

No, Airbus 380 ja 350 ovat ihan hyviä, huonoimpia koneita varmaankin jokin Tupolev 134, jos suihkukoneissa pysytään. Vai mennäänkö myös potkurikonepuolelle?

Voi huoh, lentoyhtiötä haettiin.

Ap sanoi koneita, eli Finnairin kone, Turkish Airlinesin kone.. Jne? Menkää näsäviisastelevat idiootit muualle, pilaatte koko keskustelun.

Finnairilla, Turkish Airlinesilla ja muilla lentoyhtiöillä on monia erilaisia koneita. Siis itse konettako (ja mitä niistä) tässä piti arvioida, vaiko mitä?

No, Finnairin koneista Airbus A 350 on paras.

Siis oletko mies vai miksi olet noin idiootti? Montako kertaa vielä pitää sanoa, että menee kupoliin; haetaan LENTOYHTIÖITÄ. Ei lentokonemalleja, eikä lentokonevalmistajia.

Miksei aloituksessa sitten sanottiin että lentokoneyhtiö, eikä lentoyhtiö? Ja sitten vielä myöhemmin, että kone (Finnarin kone, Turkish Airlinesin kone...).

Vierailija
47/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etihad ihan ykkönen. Todella ensiluokkainen palvelu jopa siellä karjaluokassa. Hvänä kakkosena British Airways ja Japan Airlines.

Karmein Cathay Pacific. Helvetin kovat ja ahtaat penkit, hidas palvelu ja surkea viihdetarjonta.

Mitä paljon lentäneitä kavereita kuuntelee, niin eniten ylivoimaisesti jengi tykkää Emiratesista, Etihadista ja Qatarista. Osaa ne tuolla lähi-idässä siis jotain oikein. Myös Singapore Airlinesia ja Turkish Airlinesia on kehuttu.

Vierailija
48/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etihad Airwaysillä Dusseldorfista Abu Dhabiin lentäessä olo oli kuin sulttaanilla. Tyylikkäät koneet, hyvä ruoka, viltit ja niskatyynyt kaikille matkustajille, lentokonemiehistöön kuuluu lastenvahti... Suomalaisnäkökulmasta eksoottinen yhtiö, viihdejärjestelmistä kuuluu ennen lähtöä koraanin säe matkustamisesta ja lentoinfo näyttää livenä muslimien rukousajat ja missä mekka sijaitsee. Kaikki ruoka- ja juomatarjoilu, mukaan lukien alkoholi, on maksutonta, ja palvelu erittäin ystävällistä. Nuori lentoyhtiö, uudet koneet, kuolemaan johtaneita onnettomuuksia 0. Bisnesluokka on monesti äänestetty tältä yhtiöltä maailman parhaimmaksi.

Huonoin oli sama reitti takaisin päin Intialaisella Jet Airwaysillä.

Vierailija
49/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Berlin ja Lufthansa parhaita! Turkish Airlinesista myöskin tykkään, vaikka pienoinen jännitys onkin aina koko matkan :D

Vierailija
50/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä KLM, Lufthansa, BA, Delta, ANA ja Cathay Pacific ovat suosikkejani. Myös Virgin Atlantic toimii hyvin vaikka hieman on taso laskenut.

Air France on aina omalla tuurilla ollut myöhässä ja kadottanut laukun vielä kaupaunpäälle. AA ja United nyt on perus jenkkiyhtiöitä, aika mitäänsanomattomia, joskin United kyllä on toiminut paremmin kun taas AA:n henkilökunta epäonnistuu asiakaspalvelussa lähes täysin.

Deltalla lennän lähinnä sen takia koska osa KLM:n lennoista on codeshare lentoja ja aina ei voi kauheasti valita millä lentää jos lähtöaika on tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi