Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja ''huonoin'' lentokoneyhtiö?

Vierailija
08.12.2016 |

Minä puollan Finnairia.

Huonoimmasta taas en tiedä, mutta joku Turkish Airlines on minulle sellainen kone, johon en ensimmäisenä hyppäisi. Ja joo myönnän, ennakkoluulot on tässä läsnä. Mutta olen kyllä monelta kuullut hyvääkin ko. lentoyhtiöstä. :)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miltei kaikki vastaajat (ap mukaanlukien) luettelevat lentoyhtiöitä, vaikka kysyttiin parasta ja huonointa lentokoneyhtiötä eli lentokonevalmistajaa?

Vierailija
22/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Berlinistä olen tykännyt!

Air France surkea, 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puollan Finnairia.

Huonoimmasta taas en tiedä, mutta joku Turkish Airlines on minulle sellainen kone, johon en ensimmäisenä hyppäisi. Ja joo myönnän, ennakkoluulot on tässä läsnä. Mutta olen kyllä monelta kuullut hyvääkin ko. lentoyhtiöstä. :)

Turkish Airlines valittu monesti Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi!

Vierailija
24/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miltei kaikki vastaajat (ap mukaanlukien) luettelevat lentoyhtiöitä, vaikka kysyttiin parasta ja huonointa lentokoneyhtiötä eli lentokonevalmistajaa?

Juu, pahoitteluni. En tarkoittanut valmistajaa, vaan itse konetta. Millä ollut mukavin lentää ja millä ei niin mukava. Varmaan kaikki ymmärsivät kuitenkin, mitä tarkoitan.

Ap

Vierailija
25/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

British airways on paras. Mukavaa ja ystävällistä palvelua ja koneet ihan moderneja.

Itsekin vastaan että Air France huonoin.

Vierailija
26/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aloitusvististä käy ihan hyvin ilmi, mitä ap tarkoitti. Kannattaa jatkossa lukea aloitusviestistä muutakin kuin otsikko. Tuollainen näsäviisastelu ei oikein jaksa naurattaa.

Vierailija
27/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hyviä kokemuksia Turkish Airlinesistä! Se oli ensimmäinen kone, jolla ikinä lensin. Pelotti aivan vietävästi, itkin hysteerisesti, lentoemäntä kävi jatkuvasti kyselemässä ja katsomassa vointiani ja istuskeli kanssani. Ennen lentoon lähtöä jopa itse koneen lentäjä tuli rauhoittelemaan, ja sanoi "we do this every day". Todellakin ystävällinen palvelu! Ja mutkitta meni lentokin. :)

Vierailija
28/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, pahoitteluni. En tarkoittanut valmistajaa, vaan itse konetta. Millä ollut mukavin lentää ja millä ei niin mukava. Varmaan kaikki ymmärsivät kuitenkin, mitä tarkoitan.

Ap

Ahaa, no jos tarkoitit itse konetta niin siinä tapauksessa paras on ollut Airbus A350.

Vierailija
29/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairille äänet.

Air Francea en suosittelis kenellekään.

Vierailija
30/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnam Airlines, ei ikinä enää.

Vierailija
31/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? :D mikä meni vikaan?

Vierailija
32/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis et tarkoittanut lentokoneyhtiötä, eli lentokoneen valmistajaa, vaan lentokonetta.

No, Airbus 380 ja 350 ovat ihan hyviä, huonoimpia koneita varmaankin jokin Tupolev 134, jos suihkukoneissa pysytään. Vai mennäänkö myös potkurikonepuolelle?

Vierailija
33/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? :D mikä meni vikaan?

Siis kaikki. Koko matkan olin aivan varma, että tää kone rysähtää kohta maan tasalle.

Ensimmäinen kerta ikinä, kun pelkäsin lentämistä! Minähän siis rakastan lentämistä ja lentänyt jos jonkinmoisilla koneilla, mutta Vietnam Airlinesiin en astu enää jalallanikaan.

Vierailija
34/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis et tarkoittanut lentokoneyhtiötä, eli lentokoneen valmistajaa, vaan lentokonetta.

No, Airbus 380 ja 350 ovat ihan hyviä, huonoimpia koneita varmaankin jokin Tupolev 134, jos suihkukoneissa pysytään. Vai mennäänkö myös potkurikonepuolelle?

Voi huoh, lentoyhtiötä haettiin.

Ap sanoi koneita, eli Finnairin kone, Turkish Airlinesin kone.. Jne? Menkää näsäviisastelevat idiootit muualle, pilaatte koko keskustelun.

Vierailija
35/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan niitä lentoyhtiöitä haen. :D En itse konemalleja tai konevalmistajia. Oletteko jotkut oikeasti noin tyhmiä, ettette aloitusviestistä ymmärrä, mitä haetaan?!

Ap

Vierailija
36/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lennellyt Finnarilla, Ryanairilla, Blue1:illa, SAS:illa ja KLM:llä. Missään ei ole ollut mitään negatiivista, mutta noista KLM on ollut kivoin, kun ne kantaa koko ajan ilmaista snäkkiä nenän eteen :-) lennän paljon Suomi-Alankomaat väliä, joka kestää reilun 2 tuntia, eli en sitten tiedä, saako noilta muilta jotain syötävää pidemmillä lennoilla.

Hinta ratkaisee. Yleensä ei tarvitse kun käsimatkatavarat, kun lentää kahden kodin väliä.

Vierailija
37/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap sanoi koneita, eli Finnairin kone, Turkish Airlinesin kone.. Jne? Menkää näsäviisastelevat idiootit muualle, pilaatte koko keskustelun.

Finnairilla, Turkish Airlinesilla ja muilla lentoyhtiöillä on monia erilaisia koneita. Siis itse konettako (ja mitä niistä) tässä piti arvioida, vaiko mitä?

No, Finnairin koneista Airbus A 350 on paras.

Vierailija
38/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Finnairilla, Turkish Airlinesilla ja muilla lentoyhtiöillä on monia erilaisia koneita. Siis itse konettako (ja mitä niistä) tässä piti arvioida, vaiko mitä?

No, Finnairin koneista Airbus A 350 on paras.

Siis oletko mies vai miksi olet noin idiootti? Montako kertaa vielä pitää sanoa, että menee kupoliin; haetaan LENTOYHTIÖITÄ. Ei lentokonemalleja, eikä lentokonevalmistajia.

Vierailija
39/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

British Airways paras :) monta kertaa sillä lentänyt, ikinä ei moitittavaa.

Vierailija
40/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Berlinillä lensin viimeksi ja tykkäsin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan