Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sipilän vaimosta ei löydy kuvahaulla yhtään kuvaa linnan juhlista 2016!!!

Vierailija
08.12.2016 |

Onko niillä niin voimakas kyky sensuroida mediaa, ettei siitä epäonnistuneesta kampauksesta löydy yhtäkään kuvaa google-haulla?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan miettineet mistä koulukiusaaminen on lähtöisin? Mistähän se voisi johtua?

Jos teiltä löytyy peiliä, niin vilkaiskaapa siihen, niin löytyisiköhän vastausta.

Mä käyn sillä välin oksentamassa.

Minulla on peili. Sipilän lukaalissa ei taida olla.

Vierailija
62/65 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alkuperäiseen aiheeseen liittyen: ainakin tuolla amerikan maalla on olemassa palveluja , jotka huolehtivat asiakkaidensa nettinäkyvyden laadusta eli siitä, millaisia kuvia ja tekstejä heistä netissä on löydettävissä.  Nämä palvelut pystyvät poistamaan mm. epäsuotavat (tai vaikka kaikki) kuvat hakutuloksista.  Tosin palvelut ovat aika hinnakkaita, helposti useita (tai jopa useita kymmeniä) tuhansia dollareita kuukaudessa.  Hinta riippuu tietenkin mm. "puhdistusasteesta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkoSipilän ja akkaSipilän kuvia ei kannatakkaan olla missään on ne sen näköistä luihulaista saakkia.

64/65 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuo ilkeä puhe. Rouva Sipilä ei ole julkisuuden henkilö, joten ei ole myöskään julkista riistaa.

Jos menee Linnan Juhliin, niin anteeksi vaan, ne on julkinen tapahtuma ja kyllä, silloin on "julkista riistaa". Mitään asiatonta ilkeilyä se ei oikeuta tietenkään.

Jos haluaa pysyä poissa julkisuudesta, voi pysyä poissa myös Linnan Juhlista. Kuten Erkki Tuomiojan vaimo tänäkin vuonna, ja kaikkina muina vuosina.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
65/65 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, ettei moiset asiat häntä pahemmin kiinnosta, voi olla vielä masentunut pojan kuolemasta.