Joku vaari alkoi bussissa valittaa että nykynuoriso ei enää lue oikeita kirjoja - olin lukemassa ruudulta Tuntematonta sotilasta
Eihän vaari tätä uskonut vaan päivitteli kuinka kaikki oli ennen paremmin. Huokaus.
Kommentit (15)
Näytitkö vaarille mitä luet? Oma vaarini lukee paljon kirjoja ja lehtiä iPadiltaan.
Mitä sitten? Mä ainakin luen omakso iloksi, eikä mua kiinnosta, mitä joku papparainen ajattelee nykynuorisosta.
Vierailija kirjoitti:
Näytitkö vaarille mitä luet? Oma vaarini lukee paljon kirjoja ja lehtiä iPadiltaan.
Kyllä ei ole vanhuksetkaan kuin ennen!
Näytin kyllä mutta ei hän varmaan edes nähnyt mitä ruudulla luki ja jatkoi mutinaansa.
ap
No olihan vaari siinä oikeassa ettet lukenut oikeaa kirjaa (eli paperista)
Jospa ei uskonut, että olet nuori.
Oletko hieman yksinkertainen?
Ethän sä lukenut oikeeta kirjaa jos kerran jostain ruudulta luit (tabletti, kännykkä ??)
Sellaista se on. Kun minä olin nuori 60-70 luvun vaihteessa meistä päiviteltiin, ettei noista nuorista tule mitään. Tupakkaa vain polttavat ja rääsyissä kulkevat (heidän mielestään muoti oli rääsyä) ja kauheaa musiikkia, missä vain huudetaan, kuuntelevat. Pojat ei enää käy pöllimetsässä ja tytöt ei osaa jänistä nylkeä.
Nyt, kun itse alan olla vanha, niin huomaan ajattelevani joskus, että tuleeko tästäkään nuorisosta mitään. Tuolla vain räkivät kaupan nurkalla ja tupakkaa polttavat ja napa on paljaana, ei sitä ennen.
Aina nuorempaa sukupolvea siunaillaan. Ap.kin tekee sitä vanhana, vaikka nyt vannoo, ettei hän ikinä ja ei koskaan.
Onko se auttamatta valittamista, jos ilmaisee mielipiteensä ja hämmästelee jotain asiaa?
Ehkä hänestä Tuntematon sotilas ei ole oikea kirja vaan tyhmä äijäromaani. Olisit sanonut, että aiot tutustua myös muutamaan kriittiseen kirjallisuusesseeseen aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko se auttamatta valittamista, jos ilmaisee mielipiteensä ja hämmästelee jotain asiaa?
Kaikki on nykyään vihaamista, valittamista, jne.
Unen näit.