Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä nimellä kutsut puolisoasi muille ja ikäsi

Vierailija
07.12.2016 |

Kerro rehellisesti

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille puhuessa etunimellä.

n 61

Vierailija
42/72 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhuoraksi

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten etunimellä, joskus myös käytän ilmaisua mieheni/puolisoni.

N47

Vierailija
44/72 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että toisinaan puhun myös sukupuolineutraalisti "puolisosta". Koska ei sillä puolison sukupuolella ole väliä (ja joskus on ihan hauskaakin jättää joku miettimään :D )

Mä puhun ihan tahallani just näin. :D Siis silloin, kun en käytä etunimeä (tavallinen miehen nimi)

Ihan heterosuhteessa elelen, mutta olen joskus seurustellut naisenkin kanssa. Haluan normalisoida sitä, että puolison sukupuolella ei ole väliä.

Vierailija
45/72 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on etunimi ja käytän sitä.

N44

Vierailija
46/72 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 

N32

Niin ja tutuille tietysti etunimellä. En koskaan oleta, että vähänkään vieraampi vastapuoli muistaa nimiä, lapsetkin on "6vee, 3vee yms."

Vierailija
47/72 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että toisinaan puhun myös sukupuolineutraalisti "puolisosta". Koska ei sillä puolison sukupuolella ole väliä (ja joskus on ihan hauskaakin jättää joku miettimään :D )

Mä puhun ihan tahallani just näin. :D Siis silloin, kun en käytä etunimeä (tavallinen miehen nimi)

Ihan heterosuhteessa elelen, mutta olen joskus seurustellut naisenkin kanssa. Haluan normalisoida sitä, että puolison sukupuolella ei ole väliä.

Mäkin juuri ilmoitin että puoliso tarvitsee leikkaukseen kuskin, ja olen töistä pois. Jätin tahallaan sukupuolen auki. En ole koskaan kertonut nimeä. Hetero olen :D

Vierailija
48/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut varmaan jäävätkin ihan hiiiirveästi miettimään ja pohtimaan kumppanisi sukupuolta,  kun mystisenä tipautat termin "puoliso" 😄 Taidat pitää itseäsi ja elämääsi nyt hiukan todellista kiinnostavampana muille ihmisille. 

- Terveisin eräs, joka kuullessaan jonkun puhuvan "puolisostaan", ei kyllä jää sekunnin murto-osaksikaan pähkäilemään mitään sukupuolia 😂 Ensinnäkin puoliso on ihan normaali termi myös heterosuhteissa, ja  toisekseen ei kiinnosta jonkun random ihmisen kumppanin sukupuoli. Ja uskon tässä edustavani valtaosaa ihmisistä.  

Vierailija
49/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä se sulle kuuluu???

Vierailija
50/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä itse asiassa on mietityttänyt itseäni viime aikoina; olen 23-vuotias ja poikaystäväni täyttää 26, milloin pitäisi alkaa kutsua häntä miesystäväksi? 🤔 Kutsun häntä siis vielä poikaystäväksi. Onkohan raja joku 30 v vai aiemmin?

Sarjassamme vakavat ongelmat elämässä :D

Mun poikaystävä kutsuu mua edelleen tyttöystäväksi enkä tiedä pitääkö minun olla siitä loukkaantunut vai otettu.

t. 37v

Vierailija
51/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani, puoliso, mies tai etunimi taitaa olla ne yleisimmät. Vähän riippuu kenen kanssa puhun. 42 v. 

Vierailija
52/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimellä

N54

Vierailija
53/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, isä, isäntä, papparainen,

N73.

Vierailija
54/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin juuri ilmoitin että puoliso tarvitsee leikkaukseen kuskin, ja olen töistä pois. Jätin tahallaan sukupuolen auki. En ole koskaan kertonut nimeä. Hetero olen :D

Ei v ttu olette noloja. Kummastuttaa kun usein nämä pride-hössötyksiä kiihkeimmin rummuttavat ihmiset ovat itse perusheteroita. Mikä ihmeen hyvä ihminen -pisteiden keräilyilmiö näissä on meneillään.

Vierailija
55/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kukaan ei sano aviomiehestään, isi. Eräs tuttuni sanoo, katso nyt isi ja muuta isittelyä. Korvaani särkee kun ovat jo 60 vuotiaita. Lapsi voi sanoa isi, ei aikuinen nainen.

Vierailija
56/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonni. N70

Vierailija
58/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiskä.

35

Vierailija
59/72 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksupuksu, Kultarakas

Sängyssä sitten kutsun mälliämpäriksi tai lutkaksi. Vaimo on vähän vinksahtanut pervo :) 

M23

Vierailija
60/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up