Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä nimellä kutsut puolisoasi muille ja ikäsi

Vierailija
07.12.2016 |

Kerro rehellisesti

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nimellä tai sitten dear, honey, babe/baby. (Mies on aussi ja siksi yhteinen kieli englanti)

N32

Vierailija
62/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuvatko naiset miestään lempinimellä esimerkiksi Hymppä, Jyskä tai Sipi. Siinä onkin ihmettelemistä jos joku niin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Joskus puoliso. Tutuille toki etunimellä. N31

Vierailija
64/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija

M28

Vierailija
65/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä itse asiassa on mietityttänyt itseäni viime aikoina; olen 23-vuotias ja poikaystäväni täyttää 26, milloin pitäisi alkaa kutsua häntä miesystäväksi? 🤔 Kutsun häntä siis vielä poikaystäväksi. Onkohan raja joku 30 v vai aiemmin?

Sarjassamme vakavat ongelmat elämässä :D

Mun poikaystävä kutsuu mua edelleen tyttöystäväksi enkä tiedä pitääkö minun olla siitä loukkaantunut vai otettu.

t. 37v

Mulle mun kassa suhteessa puoliso oli poikaystävä kun olin 20-24v, mutta sen jälkeen nykyinen puolisoni on ollut aina mies ja alettiin seurustella kun olin 25v ja mies toki muutaman vuoden vanhempi. 

Vierailija
66/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimellä. Tai sitten sanon kumppani. 

Inhoan kaikkia lässynläänimityksiä ja avokki kuulostaa vaan jotenkin vajaalta, niin etunimi on hyväksi todettu.

Vierailija
67/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimellä kutsun. Jos ollaan riidoissa, niin kutsun lutkaksi/horoksi.

Vierailija
68/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä itse asiassa on mietityttänyt itseäni viime aikoina; olen 23-vuotias ja poikaystäväni täyttää 26, milloin pitäisi alkaa kutsua häntä miesystäväksi? 🤔 Kutsun häntä siis vielä poikaystäväksi. Onkohan raja joku 30 v vai aiemmin?

Sarjassamme vakavat ongelmat elämässä :D

Itse miellän alle 2-kymppiset tyttö- ja poikaystäviksi. 26-vuotiaana me oltiin jo naimisissa ja vanhempia, joten olisi ollut outoa kutsua aviomiestä poikkikseksi.

Itse olin emä jo 14-vuotiaana, joten olisihan se ollut outoa kutsua miestäni poikkikseksi.

Vierailija
69/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempinimellä/etunimen lyhenteellä (kaksiosainen nimi eikä kukaan kutsu häntä virallisella nimellä) pääasiassa. Jos en käytä nimeä, puhun yleensä kumppanista tai joskus harvoin miehestä.

Vierailija
70/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiltunen"

Vierailija
71/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempinimellä  tai etunimellä sen mukaan, minkä arvelen olevan keskustelukumppanille luontevin. Jos tilanne vaatii muodollisempaa nimitystä, käytän aina puolisoa.

Vierailija
72/72 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun lapsille isästä, sukulaisille Matista, naapureille meidän isännästä ja työkavereille puolisosta tai miehestä.