Mieheni luulee, että kun hän oikein kunnolla rypee itsesäälissä ja on marttyyri, niin seksiä heruu
Ja ylipäätään kaikki parisuhteen ongelmat ratkeaa sillä.
Onko teillä muilla tällaisia miehiä, jotka alkavat märistä itsesäälissä, kun ei joku mene niin kuin hän haluaa?
Me ollaan viime aikoina väännetty seksistä. Kun mua ei haluta. Mies sitten aina alkaa itkeä kuinka hän on surkea ihminen ja kuolla joutaisi pois ja kaivelee jostain marttyyriviitan päälleen. Kuvittelee, että tuo vaikerointi auttaisi asiaa. Sehän vaikuttaa ihan päinvastoin! Mikään ei ole niin turn off kuin se, kun iso mies itkee surkeuttaan ja hokee miten hän on niin ruma ja vanhakin jo ja blaa blaa blaa.
Siinä sitten pitäisi innostua seksistä.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miettiä miksi hän joutuu näin käyttäytymään? Ja jos ei mitään syytä ole niin sitten vaihtoon.
Osoitatko hellyyttä miehellesi? Miten läheisyys? Ja se seksi, ettet vain ole näitä jotka pihtaa mieheltään, kun hän joskus on kiukutellut (koska ei seksiä, läheisyyttää tm...?) niin ei sitten tule saamaan ikinä.
Kannattaako asian antaa pilata koko parisuhde, jos voit jotakin tehdä asian hyväksi? Ole nainen ja anna miehesi olla mies sulle.
Kyllä mä seksistä "pihtaan" aina silloin, kun ei tee mieli. Ei seksi ole mikään asia, mitä jaellaan kuin kolikoita spr-purkkiin.
Mieheni harrastaa tätä itsesäälittelyä oli asia mikä tahansa, mutta etenkin seksin kohdalla.
En vain voi käsittää miten kukaan voi kuvitella sen auttavan asiaa.
Ap.
Miten tuo hellittely ja aloitteellisuus? Entä miten hoidat "pihtaamisen", vai etkö vain jaksa ajatella miltä toisesta tuntuu ja käännät selän?
Tuskin miehesi ajattelee kiukuttelun auttavan, se vain ei keksi syytä miksi torjut hänet tai asia ei mene kuin suunniteltu.
Puhukaa, olkaa lähekkäin muutenkin kuin seksin vuoksi.
Sä et sitten millään tunnu ymmärtävän, että kaikki EI johdu seksistä/seksin puutteesta edes miehillä.
Ei se seksi ole kaikkeen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen olisi se, joka haukkuu itseään rumaksi ja vanhaksi ja valittaa siitä miehelleen koko ajan, hänen käskettäisiin laittaa itsetuntonsa kuntoon. Mutta kun rumuuttaan ja vanhuuttaan ruikuttaakin mies, palsta käy naisen kimppuun ja syyllistää naista siitä, että seksi ei kiinnosta ruikuttajan kanssa.
Tai sitten syyllistettäisiin miestä, joka ei osaa tukea naisen itsetuntoa tai on sen jopa tuhonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miettiä miksi hän joutuu näin käyttäytymään? Ja jos ei mitään syytä ole niin sitten vaihtoon.
Osoitatko hellyyttä miehellesi? Miten läheisyys? Ja se seksi, ettet vain ole näitä jotka pihtaa mieheltään, kun hän joskus on kiukutellut (koska ei seksiä, läheisyyttää tm...?) niin ei sitten tule saamaan ikinä.
Kannattaako asian antaa pilata koko parisuhde, jos voit jotakin tehdä asian hyväksi? Ole nainen ja anna miehesi olla mies sulle.
Kyllä mä seksistä "pihtaan" aina silloin, kun ei tee mieli. Ei seksi ole mikään asia, mitä jaellaan kuin kolikoita spr-purkkiin.
Mieheni harrastaa tätä itsesäälittelyä oli asia mikä tahansa, mutta etenkin seksin kohdalla.
En vain voi käsittää miten kukaan voi kuvitella sen auttavan asiaa.
Ap.
Miten tuo hellittely ja aloitteellisuus? Entä miten hoidat "pihtaamisen", vai etkö vain jaksa ajatella miltä toisesta tuntuu ja käännät selän?
Tuskin miehesi ajattelee kiukuttelun auttavan, se vain ei keksi syytä miksi torjut hänet tai asia ei mene kuin suunniteltu.
Puhukaa, olkaa lähekkäin muutenkin kuin seksin vuoksi.
Sä et sitten millään tunnu ymmärtävän, että kaikki EI johdu seksistä/seksin puutteesta edes miehillä.
Ei se seksi ole kaikkeen ratkaisu.
Niin tuossa laitoinkin että puhukaa ja olkaa lähekkäin ilman seksi tarkoitusta.
Ap joko kerroit miehellesi, ettei tuollainen käytös sovi?
Tai älyät itse lähteä 15v kärsimyksestä?
Ap mitkä oli johtopäätökset keskusteluketjusta? Teetkö oikeasti asialle jotain vai märehditkö vain ja jatkat samalla kaavalla seuraavaa kiukuttelua odotellessa?
Sun mies on kuin minä. Tiedän tiedän ettei aikuinen mies saa kiukutella. Mutta oma syyni moiselle lapselliselle käytökselle on se että en saa vaimoltani yhtään (luit oikein yhtään) hellyyttä, kosketuksia jne. Elellään vain yhdessä, eikä nyt edes mitenkään hilpeissä tunnelmissa. Arkista eläkeläisen arkea muistuttavaa kössötystä. Seksissä vaimo taisi olla viimeksi aloitteellinen noin 13 vuotta sitten... sen jälkeen enempi tai vähempi olen tullut torjutuksi. Erota en halua, vaimo ei halua puhua asiasta... hermo menee aina välillä... mun mokahan se on ja en ole ylpeä. Kuten en siitäkään etten enää kykene hurmaamaan vaimoani. Minkäs teet?!
Eroa, tukahduta tunteesi jnejne... Umpikuja josta en ole keksinyt poispääsyä, mikään ei muutu teki tai oli tekemättä mitä tahansa.
Oletko kysynyt miksi se kiukuttelee?
Tai ylipäätään puhutteko parisuhteen ongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ohiksena, että itsemurhalla uhkailu -vaikka vaan kitinämielessä- in henkistä väkivaltaa. Jatkakaa...
No onhan pihtaaminenkin henkistä väkivaltaa.
Siis, mikä tässä nyt on ongelma? Annat sille pillua tai vaihtoehtoisesti voitte erota. Pitikö tästäkin asiasta tehdä oma ketjunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko vain sanonut hänelle, että hänen käytöksensä ja vinkumisensa ei vain auta mitään? Jotkut jutut on jo lapsuudesta peräisin olevia käytösmalleja. Ei niitä ole helppo välttämättä purkaa.
Olen sanonut, mutta sittenhän alkoi siitä rypeminen. "Kun ei pitäisi vinkua ja olen tällainen paska itsesäälissä vaan, sama kun köyden jatkoksi menisin" jne. Ja ihan nätisti siitä sanoin!
Melkein jo naurattaa...
Ap.
Oletkohan exäni kanssa?
Sellainen vähän möhöpäinen ja hyvin yksinkertainen maalaisjuntti?
Ehkä miehesi ei itke 'marttyyriyden' takia vaan siksi koska on paha mieli?
Ap se mitään luule tuon auttavan. Kiukuttelee kun tietää että Mikään ei auta.