Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sietää ajatusta avioliitosta ja lasten hankinnasta

Vierailija
07.12.2016 |

Olen mies ja en voi sietää ajatusta avioliitosta / lasten hankinnasta. Naiset näistä yleensä tykkää jutella.

Haluan vain naisen joka osaa rakastaa ja olla yhdessä, ilman mitään lapsia tai avioliittoa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa mikään erityisesti estää sellaista naista löytämästä. Muistat vaan ottaa asian puheeksi hyvissä ajoin niin ei kukaan kärsi, vaikka ero tulisikin. 

Vierailija
2/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä etsintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto tuntuu ahdistavalta ja "pakolta". Moni nainen haluu naimisiin häiden takia ja lapsia tässä maailmassa on jo liikaa.

Vierailija
4/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koulukiusattu? Roikutko äidissäsi? Käytkö töissä?

Vierailija
5/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista naista ole vaikeaa löytää, munkin ystäväpiirissä on vapaaehtoisesti lapsettomia pariskuntia paljon ja ei heilläkään tuntunut olleen vaikeuksia löytää samalla lailla ajattelevaa kumppania. Aika monet ihmiset (naisetkaan) eivät halua naimisiin tai lapsia, se on ihan normaalia nykyään.

Vierailija
6/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli. Noita naisiahan on nykyään pilvin pimein! Vela nainen on pop, äitiys EI ole muodissa. Monet ei siitä avioliitostakaan enää perusta, koska lapseton nainen on pääsääntöisesti niin korkeastikoulutettu ja hyvin palkattu että avioliitto olisi vain rasite. 

Vierailija
7/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei aseella uhaten pakota sanomaan tahdon ja tekemään seitsemää lasta! Olet vapaa ja oikeutettu tekemään päätöksiä elämässäsi.

Vierailija
8/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota.

Vierailija
9/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä maassa saa onneksi jokainen ihminen päättää hankkiiko lapsia, meneekö naimisiin yms. Kyllä se kumppani löytyy, kunhan olet rehellinen omista ajatuksista alusta saakka etkä anna toiselle toivon kipinää muutoksesta. On lapsettomia ollut kautta aikojen, nyt se on vain yhteiskunnallisesti pinnalla ja hyväksyttävämpää kuin ennen.

Vierailija
10/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, jos lapsia ei halua. Hienoa että tiedostaa tämän, eikä tee liutaa kakaroita jotka sitten saa traumoja kun vanhemmat ei rakasta. Monet tekee lapsia vääristä syistä.

Mutta en ymmärrä mitä vikaa on avioliitossa? Se on lupaus olla yhdessä kuolemaan asti, minusta se on vain kaunis asia. Tämä on vain minun näkökulmani, mutta jos mies haluaa ehdottomasti olla vain avoliitossa niin en usko että hän näkee meidät yhdessä koko elämän.

Toivottavasti löydät unelmiesi naisen!

Vierailija
11/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä samalla tavalla ajattelevia naisiakin on, ehkä vaan vähän vaikeampi löytää. Tsemppiä etsintään!

Vierailija
12/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorehko nainen, joka ajattelee samalla tavalla. Ikävä kyllä olen ymmärtänyt tämän vasta naimisiin mentyäni ja saatuani jo yhden lapsen. Tässäpä nyt kärvistellään loppuelämä.

Vierailija
13/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, jos ei halua. Nämä ap:n asiat ovat onneksi kaksi juuri tuohon kategoriaan menevää juttua. Kyllä niitä naisiakin on juuri samaan muottiin sopivia, kunhan jaksaa katsella tarpeeksi. :) Löydät kyllä oikeanlaisen, älä väkisin kangistu mihinkään valtavirran muottiin.

N41

Vierailija
14/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorehko nainen, joka ajattelee samalla tavalla. Ikävä kyllä olen ymmärtänyt tämän vasta naimisiin mentyäni ja saatuani jo yhden lapsen. Tässäpä nyt kärvistellään loppuelämä.

Täällä myös yksi sellainen. En tosin ihan ymmärrä mitä aloittaja avioliittopakolla tarkoittaa, nykyäänhän on hyvin yleistä olla avoliitossa ja avioliittojen lopettaminenkin on todella yleistä. Minä voisin mennä naimisiin jos sille olisi järkevät perusteet, esim. yksinkertaistaisi jotain perinnönjakoa tms. Sen symbolisesta merkityksestä sitoutumisen vahvistajana en oo niin kovin kiinnostunut.

Vierailija
15/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin halusin, mutta kuolen ennemmin kuin teen lapsia. Avioliitto on vain juridinen sopimus ja aika näppärä juttu kun yhteistä omaisuutta alkaa kertyä, mitäpä sitä suurentelemaan, 5min juttu maistraatissa.

Vierailija
16/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koulukiusattu? Roikutko äidissäsi? Käytkö töissä?

Ai kaikki muut kuin kiusatut ja työttömät haluaa avioliittoon ja lapsia? Täh?

Vierailija
17/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten avaudut vauva-lehden palstalle ...?

Täällä on naisia joilla on jo lapsi tai jotka haluavat lapsen.