Mieheni luulee, että kun hän oikein kunnolla rypee itsesäälissä ja on marttyyri, niin seksiä heruu
Ja ylipäätään kaikki parisuhteen ongelmat ratkeaa sillä.
Onko teillä muilla tällaisia miehiä, jotka alkavat märistä itsesäälissä, kun ei joku mene niin kuin hän haluaa?
Me ollaan viime aikoina väännetty seksistä. Kun mua ei haluta. Mies sitten aina alkaa itkeä kuinka hän on surkea ihminen ja kuolla joutaisi pois ja kaivelee jostain marttyyriviitan päälleen. Kuvittelee, että tuo vaikerointi auttaisi asiaa. Sehän vaikuttaa ihan päinvastoin! Mikään ei ole niin turn off kuin se, kun iso mies itkee surkeuttaan ja hokee miten hän on niin ruma ja vanhakin jo ja blaa blaa blaa.
Siinä sitten pitäisi innostua seksistä.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua ei haluta, ap? Miehesi taitaa olla aika epätoivoinen. Useille miehille se seksi vaan on tosi tärkeä asia ja parisuhteessa pitäisi olla aika selvä, että säännöllistä seksiä on. Ei miehesi käytös kovinkaan fiksulta kuulosta, mutta miten oma käyttäytymisesi on sitten noin niinkuin yleensä?
Taas näitä miesten seksintarpeen ymmärtäjiä. Mies saa käyttäytyä kuin pikkukakara, typeränä selityksenä se että miehelle se seksi on tärkeää. Naisilleko ei ole? Miten joku viitsii tyrkyttää ihmissuhdevinkkejä, kun ei kykene antamaan muuta keskusteluun kuin sukupuolistereotypioita? Rasittavaa.
Miksi ei saisi ymmärtää? Useimmille miehille seksi nyt vaan on tärkeää, varsinkin parisuhteessa. Tässä ole mitään stereotypiaa, vaan se nyt vaan on tosiasia, halusit sinä sitä tai et. Toki seksi on useimmille naisillekin tärkeää (ei varmaan ap:lle, jos mies joutuu useinkin seksistä "vinkumaan"), en sitä ole kieltänytkään. Niin mitä annettavaa sinulla olikaan tähän keskusteluun?
Itse asiassa olet kieltänyt. Ja se nimeomaan aiheutti kommentissasi ärtymystä. Sanoit että on tärkeää miehille. Et sanonut että se on ihmisille tärkeää, tai että se on parisuhteessa tärkeää. Sanoit sen olevan tärkeää nimenomaan miehille. Siksi sinulla ei ole mitään annettavaa keskusteluun, kun sinulla on vain ennakkoluuloja.
Sujuvasti jätit senkin huomiotta, että aloittaja valittaa että miehen käytös vähentää hänen halujaan entisestään. Eli seksi on hänellekin tärkeää kun hän ei halua miehen käyttäytyvän tavalla joka vie halut. Kuitenkin sinä sanot että ei ole hänelle tärkeää, koska toistelet vain noita kuluneita stereotypioita. Kiinnittämättä mitään huomiota siihen mitä luet. Väsyttäviä tuollaiset kommentoijat, jotka eivät ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei siis ole pelkästään seksistä, niin kuin sanoin. Luulen, että tämä on enemmän miehen perusluonteessa, että ei siihen edes auttaisi vaikka seksiä olisi 2 x päivässä. Sama rypeminen alkaa, jos hänellä ei jokin asia onnistu ja kaipaa siihen mun apua. Autan kyllä mielelläni, jos osaan, mutta kun se pyyntö tulee sellaisella itsesäälillä, niin silloin alkaa vain ärsyttää koko auttaminen.
Ap.
Ok, eli tuohon ei ole olemassa korjausta, koska on perusluonne.
Joko hyväksyt sen tai eroat. Ihme kitinää.
Tee palvelus ja päästä miehesi vapaille markkinoille. Jonkun se varmasti tekee iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No oletko vain sanonut hänelle, että hänen käytöksensä ja vinkumisensa ei vain auta mitään? Jotkut jutut on jo lapsuudesta peräisin olevia käytösmalleja. Ei niitä ole helppo välttämättä purkaa.
Olen sanonut, mutta sittenhän alkoi siitä rypeminen. "Kun ei pitäisi vinkua ja olen tällainen paska itsesäälissä vaan, sama kun köyden jatkoksi menisin" jne. Ja ihan nätisti siitä sanoin!
Melkein jo naurattaa...
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua ei haluta, ap? Miehesi taitaa olla aika epätoivoinen. Useille miehille se seksi vaan on tosi tärkeä asia ja parisuhteessa pitäisi olla aika selvä, että säännöllistä seksiä on. Ei miehesi käytös kovinkaan fiksulta kuulosta, mutta miten oma käyttäytymisesi on sitten noin niinkuin yleensä?
Taas näitä miesten seksintarpeen ymmärtäjiä. Mies saa käyttäytyä kuin pikkukakara, typeränä selityksenä se että miehelle se seksi on tärkeää. Naisilleko ei ole? Miten joku viitsii tyrkyttää ihmissuhdevinkkejä, kun ei kykene antamaan muuta keskusteluun kuin sukupuolistereotypioita? Rasittavaa.
Miksi ei saisi ymmärtää? Useimmille miehille seksi nyt vaan on tärkeää, varsinkin parisuhteessa. Tässä ole mitään stereotypiaa, vaan se nyt vaan on tosiasia, halusit sinä sitä tai et. Toki seksi on useimmille naisillekin tärkeää (ei varmaan ap:lle, jos mies joutuu useinkin seksistä "vinkumaan"), en sitä ole kieltänytkään. Niin mitä annettavaa sinulla olikaan tähän keskusteluun?
Itse asiassa olet kieltänyt. Ja se nimeomaan aiheutti kommentissasi ärtymystä. Sanoit että on tärkeää miehille. Et sanonut että se on ihmisille tärkeää, tai että se on parisuhteessa tärkeää. Sanoit sen olevan tärkeää nimenomaan miehille. Siksi sinulla ei ole mitään annettavaa keskusteluun, kun sinulla on vain ennakkoluuloja.
Sujuvasti jätit senkin huomiotta, että aloittaja valittaa että miehen käytös vähentää hänen halujaan entisestään. Eli seksi on hänellekin tärkeää kun hän ei halua miehen käyttäytyvän tavalla joka vie halut. Kuitenkin sinä sanot että ei ole hänelle tärkeää, koska toistelet vain noita kuluneita stereotypioita. Kiinnittämättä mitään huomiota siihen mitä luet. Väsyttäviä tuollaiset kommentoijat, jotka eivät ajattele.
Olen kommentoinut tähän ketjuun muutenkin, jännä kun et niihin jäänyt kiinni? ;) taisi sittenkin mulla olla enemmän annettavaa kuin sinulla.
Jos nainen olisi se, joka haukkuu itseään rumaksi ja vanhaksi ja valittaa siitä miehelleen koko ajan, hänen käskettäisiin laittaa itsetuntonsa kuntoon. Mutta kun rumuuttaan ja vanhuuttaan ruikuttaakin mies, palsta käy naisen kimppuun ja syyllistää naista siitä, että seksi ei kiinnosta ruikuttajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen olisi se, joka haukkuu itseään rumaksi ja vanhaksi ja valittaa siitä miehelleen koko ajan, hänen käskettäisiin laittaa itsetuntonsa kuntoon. Mutta kun rumuuttaan ja vanhuuttaan ruikuttaakin mies, palsta käy naisen kimppuun ja syyllistää naista siitä, että seksi ei kiinnosta ruikuttajan kanssa.
Amen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kommentoinut tähän ketjuun muutenkin, jännä kun et niihin jäänyt kiinni? ;) taisi sittenkin mulla olla enemmän annettavaa kuin sinulla.
No niin olen minäkin, jännä kun et niistä piittaa. ;) Taitaa kiinnostaa vain kun sinusta sanotaan jotain ;) Jännä sekin että kuvittelit minun olevan keskustelussa vain käydäkseni sinun kimppuusi ;) Ihan mahdoton ajatus, että jokin tekstisi sisällössä voisi sen aiheuttaa ;)
Urgh, ihan kuin eksäni. Teki mitä lystäsi, täysin vailla kontrollia ja sitten just tämä "kun mä oon niin täys paska, voivoi, anteeksanteeks... vedänitsenikiikkuun". Ja taas uudestaan sama. En jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko vain sanonut hänelle, että hänen käytöksensä ja vinkumisensa ei vain auta mitään? Jotkut jutut on jo lapsuudesta peräisin olevia käytösmalleja. Ei niitä ole helppo välttämättä purkaa.
Olen sanonut, mutta sittenhän alkoi siitä rypeminen. "Kun ei pitäisi vinkua ja olen tällainen paska itsesäälissä vaan, sama kun köyden jatkoksi menisin" jne. Ja ihan nätisti siitä sanoin!
Melkein jo naurattaa...
Ap.
Selvästi se on joutunut umpikujaan eikä tiedä ulospääsyä.
Haluaa sut, mutta ei vain saa vastakaikua. Huomioitko häntä muuten kuin olemalla olemassa? Teetkö seksialoitteita? Useinkin? Pihtaatko paljon? Entä läheisyys? Halaatko, pussaatko jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo naurattaa...
Ap.
Haluaa sut, mutta ei vain saa vastakaikua. Huomioitko häntä muuten kuin olemalla olemassa? Teetkö seksialoitteita? Useinkin? Pihtaatko paljon? Entä läheisyys? Halaatko, pussaatko jne.?
Ollaan oltu reilusti yli 15v yhdessä ja tällainen se on ollut aina, oli läheisyyttä tai ei. Ensin sitä kai laittoi johonkin nuoruuden piikkiin tai jotain, mutta ei sitä voi enää siihenkään laittaa ja alkanut vain väsyttää tuollainen käytös.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei siis ole pelkästään seksistä, niin kuin sanoin. Luulen, että tämä on enemmän miehen perusluonteessa, että ei siihen edes auttaisi vaikka seksiä olisi 2 x päivässä. Sama rypeminen alkaa, jos hänellä ei jokin asia onnistu ja kaipaa siihen mun apua. Autan kyllä mielelläni, jos osaan, mutta kun se pyyntö tulee sellaisella itsesäälillä, niin silloin alkaa vain ärsyttää koko auttaminen.
Ap.
Jaa sulla on siellä oma Aasi Ihaa eli miespuolinen ammattivalittaja.
15 vuotta olet katsellut ja nyt ajattelit sitten ihan vauvapalstalta tulla kysymään apua. Kyllä kuule se apu ei täältä löydy jos olet jo 15 vuotta tuota kitinää ja vinkumista kuunnellut. Ota ero jos et jaksa, tuskin miehesi pääsee noin pinttyneestä käytösmallista enää eroon.
Ja syy miksi monet puuttuivat seksiin, on se, kun itse sen otsikossa nimenomaan mainitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap myönnä pois, että teki se miehesi mitä vain niin ei sen käytös sulle kelpaa.
Jossain teillä mennyt metsään ja ehdotankin että eroatte. Molemmille löytyy sitten joku joka ymmärtää paremmin.
Näet sitten miten miehesi iloitsee uuden kanssa olosta ja hänen uusi iloitsee miehestäsi.
Kyllä se on kaikilta muilta osin hyvä mies ja ei me nyt tällaisen takia erota. Vaikka todella rasittavaa tuo onkin, mutta tuskin se mahdollinen uusi mieskään mikään täydellinen olisi.
Ap.
Eli mikä tämän kitinäketjun pointti taas olikaan?
Sinä pihtaat seksistä ja miehesi kiukuttelee siitä.
Ainiin ja se on muilta osin mr perfect?
Oisko noin, että ap perusolettamus on se, että miehen tulee olla täydellisyyden perikuva ja jos satut antamaan seksiä sen pitää vielä ekstra suoriutua?
Sä itse voit vain olla miten huvittaa ja kohdella miestäsi miltä tuntuu. Ja auta armias jos mies erehtyy kiukuttelee niin ÖÖÖÖNK siinä meni seksit ja halut! Ja helvata menit vielä kiukuttelee lisää, no nyt ei tipu kuule enää olleskaan ennenkuin olet siivosti muutaman kuukauden.
Päästä nyt hyvä ihminen se miehesi jonkun luo joka osaa helliä muuten niin hyvää miestä...
Erotkaa saman tein. Tuommosella suhteella ei ole tulevaisuutta. Ei kannata miettiä, voi vielä jääd huonoon jumiin.
Hyvin sanottu nro 34. Tässä topicissa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
15 vuotta olet katsellut ja nyt ajattelit sitten ihan vauvapalstalta tulla kysymään apua. Kyllä kuule se apu ei täältä löydy jos olet jo 15 vuotta tuota kitinää ja vinkumista kuunnellut. Ota ero jos et jaksa, tuskin miehesi pääsee noin pinttyneestä käytösmallista enää eroon.
Ja syy miksi monet puuttuivat seksiin, on se, kun itse sen otsikossa nimenomaan mainitset.
Niin, mainitsin, kun tällä kertaa se lähti juuri siitä seksistä.
Kai mä nyt lähinnä kaipasin vain vertaistukea. Jos jollain vaikka sattuisi olemaan samalainen mies.
Tai ehkä tässä alkaa tulla mitta täyteen...
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo naurattaa...
Ap.
Haluaa sut, mutta ei vain saa vastakaikua. Huomioitko häntä muuten kuin olemalla olemassa? Teetkö seksialoitteita? Useinkin? Pihtaatko paljon? Entä läheisyys? Halaatko, pussaatko jne.?Ollaan oltu reilusti yli 15v yhdessä ja tällainen se on ollut aina, oli läheisyyttä tai ei. Ensin sitä kai laittoi johonkin nuoruuden piikkiin tai jotain, mutta ei sitä voi enää siihenkään laittaa ja alkanut vain väsyttää tuollainen käytös.
Ap.
Eli se ei ole täydellinen?
Olisiko se aika päästää sitten jonkun muun hellään huomaan?
Kaikkesi jos olet jo koettanut? Laitatko myös vastauksen noihin ylläoleviin olettamuksiin?
Aika tyhjentävä vastaus sulta tuossa, 15v ja läheisyyttä on ollut (kerran, kaksi)?
Milloin kiukuttelee? Jos aina niin tuskin se kovin kaikilta muilta osin hyvä mies (ei paljon jää jäljelle sitä osaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mainitsin, kun tällä kertaa se lähti juuri siitä seksistä.
Kai mä nyt lähinnä kaipasin vain vertaistukea. Jos jollain vaikka sattuisi olemaan samalainen mies.
Tai ehkä tässä alkaa tulla mitta täyteen...
Ap.
E-R-O-A
Molemmat kiittää pitkässä juoksussa, miehesikin todennäköisesti uuden sutturan kanssa pärjää paremmin. Saa hymynhuulille kun pääsee sinusta.
Ihan vaan ohiksena, että itsemurhalla uhkailu -vaikka vaan kitinämielessä- in henkistä väkivaltaa. Jatkakaa...