Herätessä olkapää kipeä, mikä ihme mulla on?
Kun heräsin olkapää olikin kipeä. Kipu tuntuu kun kättä nostaa tietyltä korkeudelta tai taivuttaa taaksepäin. Kipu tuntuu tuolla jossain "syvällä". Venyttely ym keinot kaikki kokeiltu eikä mikään auta.
Kenelläkään ollut? Mikä avuksi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä lähimainkaan 40 ;) Että kyllä hirvittää jos paikat jo näin alkaa rapistua..
Ap
Mun siskontyttö sai sen 22-vuotiaana, kun aloitti työn kahvilassa, missä joutui tarjoilemaan. Ei kovin suuri rasitus, mutta erilaista kuin mitä oli ennen tehnyt.
Juu ikävä kyllä voi ilmeisesti tulla kenelle tahansa.. Seurailen vielä hetken ja kokeilen noita kotihoito-ohjeita, jos ei muutosta niin täytyy varmasti kääntyä lääkärin/fysioterapeutin puoleen.
Ap
Viime yönä heräsin kans siihen, kun nukuin mahallani oikea olkapää vinosti allani. Nostin itseäni, ja olkapää muljautti itsensä kummaan asentoon. Kuului hemmentinmoinen räsähdys olkapäästä. Nyt on kipeä 😁 joskus kävi näin ja oli ainakin kaksi viikkoa kipeä. Oon huomannut, että salilla käynnillä on vaikutusta tähän. Jos en käy salilla aikoihin, saan olkapääni todella outoihin asentoihin ja erityisesti yöllä muljautan ne epäinhimillisiin asentoihin. Kun alan käymään salilla, ja lihas saa vähän rasitusta, ja ehkä sinne jänteiden ympärille kasvaa jotain pientä lihassäleikköä, niin en enää edes pysty laittamaan kättä ääriasentoihin. Tää ei varmaan edes liittynyt mihinkään mutta kerroimpa silti.
Mun siskontyttö sai sen 22-vuotiaana, kun aloitti työn kahvilassa, missä joutui tarjoilemaan. Ei kovin suuri rasitus, mutta erilaista kuin mitä oli ennen tehnyt.