Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset eivät millään saa talvikenkiä jalkaansa?

Vierailija
07.12.2016 |

Läpi vuoden mennään tennareissa, mm. matalat kangas converset näyttää olevan kovat talvikengät. Hyvä pito ja lämmityskyky -15C keleille?
Päällä on karvakauluksinen toppaparka ja pöytäliinan kokoinen huivi, mutta jalassa leggarit/pillufarkut ja nilkkamallin converset. Nice. Eläköön naisten fiksuus!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, ei nuoria kiinnosta onko vaatteet lämpimät kunhan näyttää hyvältä ja näyttää samalta kuin muut.

Mutta kun ei tuollainen vaatetus edes näytä hyvältä.

Ei sen olekaan tarkoitus näyttää hyvältä jonkun jeesustelevan setämiehen silmissä, vaan siinä nuorten omassa viitekehyksessä.

Vierailija
22/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus mitä jeesustelua. Tässähän nyt maailman seitsemäs ihme. Nuoret eivät koskaan aikaisemmin ole pukeutuneet talviolosuhteisiin nähden liian vähäisiin vaatteisiin! Eivät koskaan. Paitsi huomaatteko: tässä on nyt Uli-twist, Uli kuvittelee, että vain naiset pukeutuvat typerästi. Hoh hoh. Johtuu varmasti siitä, että Uli ei käy juuri ulkona, ja jos käy, tuijottaa sopimattomasti vain nuoria naisia.

Nuorena ei edes ole niin kylmä, tai sitten jotenkin kuvittelee, että kuuluu palella. Mä muistan, kun joskus nuorena opiskelijana hiihtelin pakkasella vuorittomassa kesätakissa talvella. Oli mulla pari hupparia, mutta silti, nyt neljääkymppiä lähestyessä tuntuu, että palellun hengiltä pelkästä ajatuksesta. Ja usein talvisin(kin) pukeuduin minihameeseen. Oli mulla tietty parit paksut sukkahousut päällekkäin, mutta ei se kuulkaas kauheasti lämmitä. Eikä ollut kyse siitä, että olisi pitänyt pukeutua jonkin pintamuodin mukaan, sellainen kun ei kiinnostanut. 

Nuorena nuorena... Nyt on kyse ihan nuorista AIKUISISTA. Jopa 30v mammat luistelee tuolla tennareissa koska eivät "kehtaa" käyttää talvikenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus mitä jeesustelua. Tässähän nyt maailman seitsemäs ihme. Nuoret eivät koskaan aikaisemmin ole pukeutuneet talviolosuhteisiin nähden liian vähäisiin vaatteisiin! Eivät koskaan. Paitsi huomaatteko: tässä on nyt Uli-twist, Uli kuvittelee, että vain naiset pukeutuvat typerästi. Hoh hoh. Johtuu varmasti siitä, että Uli ei käy juuri ulkona, ja jos käy, tuijottaa sopimattomasti vain nuoria naisia.

Nuorena ei edes ole niin kylmä, tai sitten jotenkin kuvittelee, että kuuluu palella. Mä muistan, kun joskus nuorena opiskelijana hiihtelin pakkasella vuorittomassa kesätakissa talvella. Oli mulla pari hupparia, mutta silti, nyt neljääkymppiä lähestyessä tuntuu, että palellun hengiltä pelkästä ajatuksesta. Ja usein talvisin(kin) pukeuduin minihameeseen. Oli mulla tietty parit paksut sukkahousut päällekkäin, mutta ei se kuulkaas kauheasti lämmitä. Eikä ollut kyse siitä, että olisi pitänyt pukeutua jonkin pintamuodin mukaan, sellainen kun ei kiinnostanut. 

Nuorena nuorena... Nyt on kyse ihan nuorista AIKUISISTA. Jopa 30v mammat luistelee tuolla tennareissa koska eivät "kehtaa" käyttää talvikenkiä.

No mä olin tuossa vaiheessa yli 20-vuotias. Tuohan on vain sinun tulkintasi asiasta, etteivät ne sinun "30-vuotiaat mammasi" kehtaa käyttää talvikenkiä.

Vierailija
24/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa naureskellut itsekin välillä, eikö nuorilla ole varaa/osaa käyttää edes sukkia? 20 astetta pakkasta ja nilkat paistaa. Tosin omassa nuoruudessa vilkkui alaselkä ja -vatsa lantiohousuissa talvella. Nyt sen vaan tajuaa miksi ne vähän aikuisemmat meille hymähteli.

Itse käytin 80-luvun lopulla farkkuja ja lahkeet piti kääriä lähes polveen saakka, joten ihan samaa ja yhtä typerää muotia nykynuorilla. En jaksa välittää, koska itse olen ollut samanlainen 25 vuotta sitten. Pipoakaan ei käytetty, alaselkä paljaana, kun untuvatakki piti kääriä rintojen alle.

Vierailija
25/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, ei nuoria kiinnosta onko vaatteet lämpimät kunhan näyttää hyvältä ja näyttää samalta kuin muut.

Mutta kun ei tuollainen vaatetus edes näytä hyvältä.

Kyllä se vaan näyttää toisten teinien mielestä. Ihanko et tätä tiennyt

Vierailija
26/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä hiertää sinua, miksi? Isompi ongelma tuolla kaduilla on juuri kaltaisesi nyreäilmeiset ankeuttajat, jotka kyttäävät ja vahtaavat muita vikoja etsien. Onnistutte happamuudellanne nielemään kaiken positiivisuuden korttelin matkalta.

Olet ilmeisesti jotenkin ajastasi jäljessä jos kuvittelet, että nilkkojen palelu tai liian vähäiset vaatteet aiheuttaa flunssaa. Sitä paitsi mikä sinä olet määrittelemään kuka tarvitsee minkäkin verran vaatetta.

Vierailija
27/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monta pelkässä hupparissa kulkevaa parikymppistä jätkää on tänäkin talvena tullut vastaan? Oikeasti naurettavaa, kun nämä tyypit kulkevat samoissa vaatteissa kesät talvet. Naapurissa esimerkiksi yksi, joka vetelee samassa mustassa hupparissa 30 asteen helteillä kuin 10 asteen pakkasilla. Eikä selitykseksi käy edes autolla kulkeminen, kun tulee usein vastaan kävelytiellä. 

Oma lukunsa on vielä nämä miehet, jotka näyttämisen halussa kulkevat alkutalveen saakka shortseissa ja/tai t-paidassa. Joka vuosi tulee ainakin pari vastaan. Mutta juu ne on vain me naiset, jotka ei osata.

Vierailija
28/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko se teinien ja näkyy muuten ihan yliopistollakin noita tennarityttöjä, näyttää hyvältä kun yläkroppa on verhottu sillä viltin kokoisella huivilla ja iso toppatakki päällä mutta sitten alakroppa on tikkujalat verhottu tiukoilla leggareilla ja tennareilla ilman sukkia? Eikö siinä oo vähän sellainen tikkarin näköinen kaveri kyseessä?

Jos tämä siis jonkun mielestä näyttää hyvältä niin olen virallisesti vanha :)

Vierailija
29/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa kun lenkkarit ovat makeemmat. Eikä muutakaan lämmintä vaatetusta. Kuljetaan nilkat paljaina ja "pienissä" takeissa. Kerrastohousuista eivät ole kuulleetkaan.

Noh, ei ole mun ongelma.

Vierailija
30/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihmiset yleensä kävele ulkona kovin pitkiä matkoja enää. Tai oikeasti oleile siellä. Mä kävelen paljon, ja multa on kyselty hämmentyneenä, miten pystyn olemaan kovilla pakkasilla ukona monta tuntia putkeen. Myös liukkaalla kelillä käveleminen näyttää olevan rakettitiedettä. Ei kai se kylmä ehdi alle puolessa tunnissa purra niin pahasti, vaikkei olisi kunnon talvivaatteita. Nuoret aikuisetkin liikkuu jo autolla tai bussilla, jota ei myöskään yleensä tarvitse kauaa odotella.

Vierailija
31/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät saa kun lenkkarit ovat makeemmat. Eikä muutakaan lämmintä vaatetusta. Kuljetaan nilkat paljaina ja "pienissä" takeissa. Kerrastohousuista eivät ole kuulleetkaan.

Noh, ei ole mun ongelma.

Ei todellakaan ole. Miksi siitä on siis pakko jauhaa?

Vierailija
32/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Converset?! Missä niitä vielä käytetään?! Jossain maalla?!

Ehkä ne on tehnyt comebackin? Itselläni oli vuosina 2003-2006, enkä edes ole mikään muodin edelläkulkija.

Vierailija
33/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en onneksi ole kiinnostunut muiden mielipiteistä.Ajan autolla ja teen sisätyötä.Pakkasillakin tennarit ja huppari

Autolla ajava on ana potentiaalinen kävelijä. Itselläni se potentiaali realisoitui kerran 20 asteen pakkasessa. Olin tyytyväinen etten ollut tennareissa ja huppareissa, tosin niitä nyt en käytä muutenkaan, mutta untuvatakkia oli kiva.

Vierailija
34/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sitten on toisaalta niitä, jotka näyttävät kulkevan talvikengissä läpi vuoden, kesälläkin nilkkurit ja paljaat nilkat, vähän myöhemmin sitten jo saapikkaat.

Vierailija
35/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään erityisiä talvivaatteita. Maihariin villasukkaa, jos paleltaa ja muiden kamppeiden alle lisää kerroksia tarvittaessa. Kyllä on taas nuoriso pilalla, kuten on ollut niin pitkään kuin nuorisoa on ollut.

Vierailija
36/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converseja saa kyllä nykyään ihan lämpimällä karvavuorella varustettuinakin ja pillifarkkujen alle mahtuu hyvin lämmittävät fleecepitkikset. Eläköön naisten fiksuus!

Vierailija
37/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Converseja saa kyllä nykyään ihan lämpimällä karvavuorella varustettuinakin ja pillifarkkujen alle mahtuu hyvin lämmittävät fleecepitkikset. Eläköön naisten fiksuus!

Niitä en ole nähnyt kenelläkään teinillä.

Vierailija
38/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, noita conversenilkka-asuja näkee yleensä teinien päällä. Harvemmin minun iässäni sellaisia on enää kellään.

N24

No näinpä juuri. Mä pukeuduin ap:n kuvailemalla tavalla 14-vuotiaana. Nyt olen 23 ja kyllä pakkasilla päälle menee lämpimät talvisaapikkaat, untuvatakki, pipo, lämmin huivi ja hansikkaat. Ei tulisi mieleenikään laittaa tennareita talvella.

Vierailija
39/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalavartisia kesäconsseja varsinkin saa ja näkee ihan hitosti karvavuorella! Ovat kätevätkin kun niissä on nilkan kuvat varressa, ei tarvitse edes käyttäjän palella!

Vierailija
40/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän sitä sitten ala mukavuudenhaluiseksi, kun muutaman kusitulehduksen kärsii..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi