Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset eivät millään saa talvikenkiä jalkaansa?

Vierailija
07.12.2016 |

Läpi vuoden mennään tennareissa, mm. matalat kangas converset näyttää olevan kovat talvikengät. Hyvä pito ja lämmityskyky -15C keleille?
Päällä on karvakauluksinen toppaparka ja pöytäliinan kokoinen huivi, mutta jalassa leggarit/pillufarkut ja nilkkamallin converset. Nice. Eläköön naisten fiksuus!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samat vaatteet ne nuorilla miehilläkin ja ei edes isoa talvitakkia vaan vyötärökorkuinen makkaratakki ja tiukat farkut joiden lahkeet loppuvat pohkeiden alareunaan paljastaen noin 10 cm paljasta ihoa. Oikein mukava asu näyttää olevan talvipyöräilyyn ja ulkona hengaamiseen. Eläkoön nuorten miesten ikiaikainen tyhmyys!

Vierailija
2/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samat vaatteet ne nuorilla miehilläkin ja ei edes isoa talvitakkia vaan vyötärökorkuinen makkaratakki ja tiukat farkut joiden lahkeet loppuvat pohkeiden alareunaan paljastaen noin 10 cm paljasta ihoa. Oikein mukava asu näyttää olevan talvipyöräilyyn ja ulkona hengaamiseen. Eläkoön nuorten miesten ikiaikainen tyhmyys!

En tarkoittanut mitään 14v ES-jonneja vaan ihan 18-30v naisia. Nuoria aikuisia, heilläkin näkee erittäin usein kesätennarit jalassa. Miehillä on lähes aina talveen sopivat kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en onneksi ole kiinnostunut muiden mielipiteistä.Ajan autolla ja teen sisätyötä.Pakkasillakin tennarit ja huppari

Vierailija
4/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Eikö se riitä että itsellä on lämpimät kengät?

Vierailija
5/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää urpolta, kertoo turhamaisuudesta ja joku aina maksaa flunssasaikuttelut.

Vierailija
6/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa naureskellut itsekin välillä, eikö nuorilla ole varaa/osaa käyttää edes sukkia? 20 astetta pakkasta ja nilkat paistaa. Tosin omassa nuoruudessa vilkkui alaselkä ja -vatsa lantiohousuissa talvella. Nyt sen vaan tajuaa miksi ne vähän aikuisemmat meille hymähteli.

Vierailija
7/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aikani pyörittelin silmiäni tälle nuorison pukeutumiselle. Mutta sitten! Muistelinpa omaa teini-iän talvipukeutumistani joskus 70-luvulla. Pipoa ei laitettu päähän, vaikka aivot olivat syväjäässä,  piukat lantsarifarkut, napapaita ja lyhyt talvitakki. Niissä sitä sitten kärvisteltiin mutta periksi ei kylmyydelle annettu. Kunhan oli vaan niinkuin muutkin, se oli pääasia.

Niin että nuoriso on samanlaista vuosikymmenestä toiseen ja vanhempien ja varttuneempien tehtävä on heitä kauhistella.  :)

Vierailija
8/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää urpolta, kertoo turhamaisuudesta ja joku aina maksaa flunssasaikuttelut.

Ei kiinnosta, mitä mieltä sinä olet kenkävalinnoistani. Onko tennareita ympäri vuoden käyttävillä enemmän sairastelua kuin muilla?

Vierailija
9/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jo tulossa kirjoittamaan, että raskausvatsa on pyöristynyt sen verran että vanha toppatakki on käynyt melko tiukaksi ja näin ollen kumartuminen on aika vaivalloisen näköistä. Minulla on kyllä pitkävartiset karvavuorelliset talvikengät mutta viimeaikoina en ole millään meinannut saada niitä jalkoihini ketterästi vaan aina ähinän ja puhinan kanssa.

Terveisin nuori nainen

Vierailija
10/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ei nuoria kiinnosta onko vaatteet lämpimät kunhan näyttää hyvältä ja näyttää samalta kuin muut.

Vierailija
11/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies kulkee kesät talvet t-paidassa, lehtijuttujakin hänestä on kirjoitettu, kuulemma karaisee. Sitä paitsi eikö flunssa ole virustauti joka ei tule liian kevyestä pukeutumisesta?

Vierailija
12/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen "jo" 23, enkä ole enää useampaan vuoteen (varmaan 16->) välittänyt sosiaalisesta pukeutumisesta, mutta itse asiassa isäni, joka on syntynyt 50-luvulla, pitää nuorten pukeutumista järkevämpänä kuin silloin :D Kuulemma pipoa tai mitään hattua ei voinut käyttää sitten millään ja nykyään päähine on lähes kaikilla, osalla myös kesällä. Näyttäähän se vähän typerältä, että nilkkoihin menee lunta, mutta eiköhän routa porsaan kotiin aja, ainakin jossain vaiheessa. Olen itse miettinyt, että onkohan kylmyydenkestoni huonontunut, pakkaset tuntuvat paljon pahemmilta kuin ennen.

Itse olen muuten miettinyt, että miksi suurin osa ihmisistä käyttää niitä hirveän lyhyitä takkeja, ne on niin kylmiä! Maailmani muuttui paljon parempaan suuntaan ostettuani täyspitkän villakangastakin, sen alle ei ole pakko toppautua niin paljoakaan.

Vierailija
13/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converset?! Missä niitä vielä käytetään?! Jossain maalla?!

Vierailija
14/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut mitään 14v ES-jonneja vaan ihan 18-30v naisia. Nuoria aikuisia, heilläkin näkee erittäin usein kesätennarit jalassa. Miehillä on lähes aina talveen sopivat kengät.

Kuka päättää mikä kenkä sopii talveen? 

Miksi en saa käyttää conversseja? Onko se sinulta pois? Miksi pitää jotkut hikikengät pistää jalkaan?

Conversset on just sopivat ja hyvät

Vierailija
15/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, noita conversenilkka-asuja näkee yleensä teinien päällä. Harvemmin minun iässäni sellaisia on enää kellään.

N24

Vierailija
16/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä tennareissa kulkee sekä tytöt että iso osa teinipojista.

Vierailija
17/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä jeesustelua. Tässähän nyt maailman seitsemäs ihme. Nuoret eivät koskaan aikaisemmin ole pukeutuneet talviolosuhteisiin nähden liian vähäisiin vaatteisiin! Eivät koskaan. Paitsi huomaatteko: tässä on nyt Uli-twist, Uli kuvittelee, että vain naiset pukeutuvat typerästi. Hoh hoh. Johtuu varmasti siitä, että Uli ei käy juuri ulkona, ja jos käy, tuijottaa sopimattomasti vain nuoria naisia.

Nuorena ei edes ole niin kylmä, tai sitten jotenkin kuvittelee, että kuuluu palella. Mä muistan, kun joskus nuorena opiskelijana hiihtelin pakkasella vuorittomassa kesätakissa talvella. Oli mulla pari hupparia, mutta silti, nyt neljääkymppiä lähestyessä tuntuu, että palellun hengiltä pelkästä ajatuksesta. Ja usein talvisin(kin) pukeuduin minihameeseen. Oli mulla tietty parit paksut sukkahousut päällekkäin, mutta ei se kuulkaas kauheasti lämmitä. Eikä ollut kyse siitä, että olisi pitänyt pukeutua jonkin pintamuodin mukaan, sellainen kun ei kiinnostanut. 

Vierailija
18/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä porukka päälleensä pukee, mutta voin kyllä väittää ettei niillä mukavaa ole, varisnkin niillä jotka oikeasti joutuu kävelee tai seisoo pakkasessa bussia odottamassa (vaikka kuinka väitetään, ettei muka palele)  Muutaman kerran olen tennareita pitänyt kun on ollut jo lunta ja ollut niin kivaa kun sitä on mennyt kenkien sisään ja sitten pyörinyt siellä varpaita jäädyttämässä. No ehkä joku nauttii tuosta tunteesta. Itse hommasin nilkkurit, ja hyvä näin :)

Vierailija
19/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, ei nuoria kiinnosta onko vaatteet lämpimät kunhan näyttää hyvältä ja näyttää samalta kuin muut.

Mutta kun ei tuollainen vaatetus edes näytä hyvältä.

Vierailija
20/44 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas hirvittää, ettei teini-ikäiset (ja varmaan vähän vanhemmatkin) tytöt ja pojat laita sukkia. Nilkat paljaana vaan mennään :/ tääkin on ollut "muotia" jo useampana talvena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi