Huvittaa kuinka täälläkin väitetään, että kuka tahansa nainen saa treenaamalla itselleen unelmavartalon
Mulla ainakin ahkeran jumppailun tuloksena on isot hartiat, olemattomat rinnat, isompi vyötärönympärys, iso takapuoli ja muhkeat reidet. Mutta ehkä jonkun mielestä tasapaksu hyljekroppa on sitten unelma..
Kommentit (56)
Olet ap ymmärtänyt väärin.
Unelmavartalo saadaan lenkkipolulta, ei kuntosalilta.
Katso Sanna Marinia tai Kaisa Mäkäräistä, älä naiskehonrakentajia.
Minusta tuo kuulostaa todella hyvältä. Jos diettaat, saat vyötäröä pienemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Arnold Schwartzeneggerin ohje vyötärön esille saamiseksi oli: juokse. Juokse niin kovaa kuin jaksat , niin kauan kuin jaksat.
Minä aloitin koronapandemian alussa kuntokuurin ja aloin käymään salilla 5krt/vko. Nyt olen laihtunut 52kg ja olen lihaksikas, mutta edelleenkään en sovi missään määrin länsimaiseen kauneusihanteeseen, koska olen jääkiekkoilijamaisen harteikas, ylävartaloltani miehekkään V-mallinen, reidet paksut ja vahvat, rinnat tietysti katosivat matkan varrella ja tilalla kunnon mieslauta.
Mutta eipä minua ihanteet saati sinkkumiesten toiveet kiinnostakaan, vaan oma hyvä olo, oma terveys ja erityisesti se, että enää ei tarvitse syödä elintasosairauksiin lääkkeitä!
N35
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laihdutettavaa. Mulla vaan ei ennen ollut vatsalihaksia ollenkaan ja vyötärö oli siksi pieni, pelkät sisäelimet ja nahka vaan. Nyt on vahva keskivartalo ja selkälihaksissakin massaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitin koronapandemian alussa kuntokuurin ja aloin käymään salilla 5krt/vko. Nyt olen laihtunut 52kg ja olen lihaksikas, mutta edelleenkään en sovi missään määrin länsimaiseen kauneusihanteeseen, koska olen jääkiekkoilijamaisen harteikas, ylävartaloltani miehekkään V-mallinen, reidet paksut ja vahvat, rinnat tietysti katosivat matkan varrella ja tilalla kunnon mieslauta.
Mutta eipä minua ihanteet saati sinkkumiesten toiveet kiinnostakaan, vaan oma hyvä olo, oma terveys ja erityisesti se, että enää ei tarvitse syödä elintasosairauksiin lääkkeitä!
N35
Sinulle sama ohje. Lopeta salilla käyminen ja siirry lenkkipolulle.
Muutut maskuliinisesta lihasmöykystä jänteväksi ja naiselliseksi naiseksi.
Se on kyllä outoa. Treenihän vaikuttaa vain lihaksistoon ja auttaa pudottamaan rasvaa kehosta - siihen mistä rasva lähtee, ei voi vaikuttaa. Rintalihasten treenaus ei kasvata rintoja tai kiinteytä niitä. Vartaloa ei voi myöskään aina kiinteyttää treenillä, jos on jäänyt paljon ylimääräistä, velttoa ihoa. Iho ei kiinteydy treenillä. Mutta osalle se toki riittää, että on hoikka ja hyvässä kunnossa.
No kuule, helppo on läskipötsiäijien sanoa mitä tahansa, kun itse eivät saa itelleen minkäänlaista naisvartaloa :DDD
Kenen ihanteita sä tavoittelet, omiasi vai näiden sairaiden runkkareiden, joita kukaan järkevä tai järjetönkään ei edes halua?
Ole tyytyväinen nykyiseen ihanuuteesi. Sä olet nainen ja vain sen takia äijät kuolaa, itkee, murhaa ja tappaa itsensä ja toisensa.
Jep. Laji pitää vaihtaa. Pilates/jooga sekä lenkkeily.
Luustoonkaan ei voi treenillä vaikuttaa. Ja luusto vaikuttaa paljon ulkonäköön. Salilla ei saa esim. leveää lantiota jos se on luonnostaan kapea. Lantionluut voivat olla neliömäiset ja korkeat, jolloin kauneusihanteiden mukaista takapuolta ei voi saavuttaa, toki pääsee lähemmäs ihanteita.
Makuja on monia, se keskimääräinen ihanne ei ole kaikkien ihanne. :)
Vaikka olisi treenattu tiimalasivartalo, niin ei sekään välttämättä ole mikään oikotie onneen. Vaatevalikoima Suomen kaupoissa on kuitenkin aivan surkea ja kapeavyötäröisen on tänä päivänä todella vaikea löytöä istuvia vaatteita. Puhumattakaan niistä leveälahkeisista housuista, jotka ovat tällä hetkellä muotia, eikä istu femiiniselle kropalle lainkaan.
Joo, ne somen salikaunottaret on olleet kauniita tiimalaseja jo valmiiksi, salilta saaneet vähän lisää pyöreyttä pyrstöön. Ei sellaiseksi tavistiina muutu, vaikka mitä tekisi.
No riippuu varmaan siitä millainen kenenkin unelmavartalo on.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi helvetissä naisen pitäisi rääkätä itseään kelvatakseen jollekin paukapäälle, jonka oma ulkonäkö on kuin roskiksessa asuvan spurgun ja jonka äly on munanpäässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laihdutettavaa. Mulla vaan ei ennen ollut vatsalihaksia ollenkaan ja vyötärö oli siksi pieni, pelkät sisäelimet ja nahka vaan. Nyt on vahva keskivartalo ja selkälihaksissakin massaa.
Ap
Sittenhän tuo kuulostaa tosi hyvältä. En ymmärrä valitusta.
Ei tavis saa treenaamalla mitään unelmavartaloa, tietenkään. Itsellä kyllä oli sen verran rasvaa vyötäröllä, että se on huomattavasti kavennut, vaikka paino on pysynyt samana.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne somen salikaunottaret on olleet kauniita tiimalaseja jo valmiiksi, salilta saaneet vähän lisää pyöreyttä pyrstöön. Ei sellaiseksi tavistiina muutu, vaikka mitä tekisi.
Sitä mäkin oon yrittäny sanoa, mutta eipä ole mennyt perille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi helvetissä naisen pitäisi rääkätä itseään kelvatakseen jollekin paukapäälle, jonka oma ulkonäkö on kuin roskiksessa asuvan spurgun ja jonka äly on munanpäässä?
Niinpä. Itse haluan olla miehen mieleen sellaisena kuin olen. Jos en ole, ei ole mies minua varten.
Huvittaa,huvittaa...toki..toki....toki...