Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus olisi niin mukava katsoa jotain sarjaa ilman murhia

Vierailija
07.12.2016 |

Ihan pilalla tämä Kotiin takaisin -sarja, kun murha tuli kuvioihin.

Fiktiota tietysti muutenkin, mutta voiko enää epäuskottavampaa olla? Regina on toki pahantahtoinen oman edun tavoittelija. Mutta siitä on oikeasti aika pitkä matka toisen tarkoitukselliseen murhaamiseen.

Ei istu koko juttu yhtään, täysin överiä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoteta, että katsojien kiinnostus pysyisi yllä ilman jatkuvaa "kovenusta" sarjaan. 

Minulle riittää ihmissuhdekiemurat, jotka ovat tässä em. sarjassa olleet kiinnostavia. Olin kanssa pettynyt tähän murhakäänteeseen. Ehkä seuraan kuitenkin loppuun, kun olen tähänkin asti lähes kaikki jaksot katsonut. 

Vierailija
2/4 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tosiaan muistaa, että tuolloin 50-luvulla murhasta oli seurauksena yksiselitteisesti kuolemantuomio. 

Ehkä vähän enemmän Regina olisi harkinnut tekoa eikä sählännyt omituisesti etikettien kanssa murhaten vieläpä täysin sivullisen henkilön. Regina ei sentään vähä-älyiseltä vaikuta, vaikka vastenmielinen onkin. 

Meni mullakin maku koko sarjaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Minusta se tosin meni överiksi jo vähän aikaisemmin. Alussa sarja vaikutti lupaavalle mutta nyt siinä on ihan liikaa kaikkea. Jokaisella hahmolla on monta luurankoa kaapissaan. Ei riitä edes yksi vaan pitää olla luurankoja joka lähtöön ja se päähenkilö Sarah on jo ihan ylimitoitettu kun sillä on ollut ihan kaikkea ihan kamalasti. 

Miksei tavallinen ihmissuhdedraama enää riitä? Tuota ei jaksa enää edes katsoa kun siinä on ihan liikaa kaikkea.

Vierailija
4/4 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

On lapsen tappama mies, isyydet ja äitiydet täysin sekaisin, homosuhteita, aborttiin kuollut tyttö, raiskaus jne. Jännitteet ihmissuhteissa riittäisivät minulle, kun näyttelijät ovat näinkin ammattitaitoisia. Hengästyttävä tahti tapahtumia, joista voitaisiin karsia 90 prosenttia ja silti sarja säilyttäisi kiinnostavuutensa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä