Onko paikalla ERIKOISLÄÄKÄRIÄ LÄÄKÄRIÄ VALMISTUMASSA OLEVAA LÄÄKÄRIÄ ERIKOISSAIRAANHOITAJAA SAIRAANHOITAJAA APUHOITAJAA LÄHI-HOITAJAA SAIRALAA-APULAISTA...
... ENSIHOITAJAA LUKION TERVEYSTIEDON KURSSIN KÄYNYTTÄ HYVILLÄ ARVOSANOILLA HUONOILLA ARVOSANOILLA TAI JOKA AIKOO KÄYDÄ. Olisin vain kysynyt että ketä täällä on paikalla.
Kommentit (83)
Juopunuth laitoshuoltaja tässhämmmoiiii kyllä multa hoituu tikinpoishtjo jos toinenkin 🙎
Osaan laittaa laastarin ja puhaltaa pipiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran lukenut lääkärikirjaa joten diagnoosina sanoisin että sun kannattaa rauhoittua. Ja laihduta.
Nyt unohdit kyllä määrätä Buranaa!
Ketä on nyt paikalla? Olis kysymyksiä.
Minäpä se oon käyny sairaalan rakennuksilla lapsena. Kyllä osaan hoitaa ummetukset ja ripulit. Ödeemat ja refluksit vähän huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö laboratoriohoitaja?
Mä luin ekaks että labradorin noutaja.
Mulla oli viimeinen sormikipu vuonna 2011, koska sain terveystiedosta L.
Valelääkäri palveluksessanne, miten voin auttaa ?
Mistä johtuu, että mun silmä painuu umpeen, hiki virtaa ja korvat soi, kun aviomies astuu ovesta klo 17 joka päivä töiden jälkeen?
LT/Gerentologia ja FM/Perinnöllisyystiede. Ap:n aivosolujen ennenaikainen apoptoosi on indusoinut hänet tuottamaan affiniteettiä lisäävää tekstiä. Miksi muuten vastaisin tähän?
Moi täällä labarotorionnoutaja valmiina vastaamaan kysymyksiin.
Kerran oon soittanut ambulanssin.
Minä olen lääketieteellisesti etevä, sillä googlaan paljon ja tykkään lukea Terveyskirjaston sivuja.
Lisäksi olen katsonut joka jakson Kandeja, Pelastajia ja Teho-osastoa.
Niin niin mutta onko täällä ketään ASIANTUNTIJAA?
Vierailija kirjoitti:
Niin niin mutta onko täällä ketään ASIANTUNTIJAA?
Siivouksesta ja pesuaineista tiedän paljon..lienen ihan asiantuntija..t: terv.talon.siivooja
Lähihoitaja täällä terve!!