Onko paikalla ERIKOISLÄÄKÄRIÄ LÄÄKÄRIÄ VALMISTUMASSA OLEVAA LÄÄKÄRIÄ ERIKOISSAIRAANHOITAJAA SAIRAANHOITAJAA APUHOITAJAA LÄHI-HOITAJAA SAIRALAA-APULAISTA...
... ENSIHOITAJAA LUKION TERVEYSTIEDON KURSSIN KÄYNYTTÄ HYVILLÄ ARVOSANOILLA HUONOILLA ARVOSANOILLA TAI JOKA AIKOO KÄYDÄ. Olisin vain kysynyt että ketä täällä on paikalla.
Kommentit (83)
Itse oppinut apulaislääkäri, kirugisiin toimenpiteisiin en kuitenkaan rupea, sen verran olen potilaan puolella.
Onko totta että jos saa L:n terveystiedosta niin osaaminen vastaa Lähihoitajaa?
En ole mitään noista, mut voin googlettaa diagnoosin jos kerrot oireet? Ja sitten otat panadolia ohjeen mukaan ja lepäilet, palaile viikon päästä jos vaivat jatkuu.
"Minä olin lääkärin tytär, lähes lääkäri siis itsekin..."
Kyllä lähtee!
Tässä kuutta vuotta vaille valmis lääketieteen kandidaatti, valmiina palstan palvelukseen !
Minä! Olen pitkältä sairaslomalta töihin palannut (kodin)hoitoalan ammattilainen.
Eli osaan melkein mitä vaan - sairaslomalla tuli opittua yhtä ja toista. Mitä haluat tietää?
Ihmetyttää miten kiireiset hoitoalan ihmiset ehtii täällä netissä roikkua
Innokas labradorinnoutaja täällä odottaa kysymystäsi.
Narkkien nesteyttäjä täällä. Mitä sais olla?
Leikkaus- ja anestesiasairaanhoitaja ja tehohoitaja, th ja TtM? What's up?
Vierailija kirjoitti:
Täälä kynsiteknikko.
Manikyyriä tässä jo tarvitaankin :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten kiireiset hoitoalan ihmiset ehtii täällä netissä roikkua
No kun tulin työstä kotiin. Herätys oli 4.40 ja nyt sitten tsiigailen palstaa☺.
Epäilen että naapuriin on muuttanut joku hoitoalan ihminen kun sairaala lähellä ja vuorotyötä tuntuu tekevän.
Olisi ihanaa jos olisin jonkun suuren ja arvostetun amerikkalaisen sairaalan ylilääkäri tms. Kyllä olisi elämä unelmaa ja juhlaa!
Täällä. Tunnen ASIAN. Olen käynyt Aasiassa.