Helvetin kova kusihätä. APUA!!
Mulla on aiva helvetin kova kusihätä. Oon bussissa ja kotipaikkakunnalla 18.47 aikataulun mukaa. Bussin vessa ei mun tuurilla tietenkää toimi.
Nousee kylmä hiki vaa.. Kusen kohta housuuni, jos en pian pääse tyhjentämää jonneki.
Kommentit (78)
Ite oon kans tosa tilanteessa kesällä ollu. Bussissa avasin housut jo valmiiks ja pysäkille lorottelemaa. Toki oon mies.. Tsemii!
Mä niin tiiän tuon sun tuskan! Pari kertaa tullu opiskelukaupungista bussilla kotiin ja kerran tuli jo alkumatkasta ihan järkyttävä kusihätä. Vessaan ei ollu mahdollista könytä..
Kyyneleet nousivat silmiin ja selkään sattu aivan jumalattomasti. Vihdoin kun pääsin asemalle kuselle noin parin tunnin pidättämisen jälkeen ei mitää tullu.. Pari minsaa pöntöllä itkin sitä kipua. Se tunne kun kuset lähti virtaamaan oli todella euforinen..
Kotiin asemalta oli kymmenen kilsaa ja autossa tuli heti jumalaton jatkokusihätä perää. Toiset pitkät pissat ja sit helpotti.
Hrrr.. Tuosta on jo yli kymmenen vuotta ja tulee vieläkin hirvee olo tosta..
Aseman vessa oli lukossa. Mun oli iha tosi vaikia olla, selkään sattu kunnolla.
Mies ajo ekalle ison valtatien bussipysäkille ja kusin varmaan yli kaks minsaa paineella siinä. Ja kuten jollain aiemmallakin kirjoittajalla, lähes heti iski uusi aivan järkyttävä kusihätä. Kotiin kuitenki kuivin housuin selvittiin :)
Voi helvetti että tuo onkin kamala tilanne. Mä oon kans kerran bussimatkalla ollu samassa jamassa... sattui mahaan ihan kamalasti, se oli ihan hirveetä tuskaa 😳 Kas kummaa silloinkaan ei linja-auton vessa ollu toiminnassa. Kuski pysähtyi erään kauppakeskuksen pihaan siksi aikaa että pääsin juoksemaan vessaan... Hävetti kyllä kun toiset matkustajat joutui odottamaan sen takia. Vaan tuskin ne olis siitäkään tykänny, että olisin päästelly housuihin ja olisivat saaneet sitä haistella loppumatkan.
Vierailija kirjoitti:
Aseman vessa oli lukossa. Mun oli iha tosi vaikia olla, selkään sattu kunnolla.
Mies ajo ekalle ison valtatien bussipysäkille ja kusin varmaan yli kaks minsaa paineella siinä. Ja kuten jollain aiemmallakin kirjoittajalla, lähes heti iski uusi aivan järkyttävä kusihätä. Kotiin kuitenki kuivin housuin selvittiin :)
Hyvä kuulla. Iha karsea tilanne kuitenkin.
Hyi helvetti! Miks linja-autojen vessoja ei pidetä toiminnassa? Säästyis monet tuolta tuskalta..
Vierailija kirjoitti:
Istu niin että alapää painautuu istuimeen lujasti. Ja katso puhelimesta videoita tai mitä tahansa joka saa mielen muualle!
Pimppi imukuppi istunta.
Ite kännissä kusin housuuni tosa tilanteessa.. Helvetit vessat kuntoon!
Kyllä sitä aikuisen pitää pystyä pidättelemään. Itse oon toiminut taksikuskina ja pari kertaa ollu nii julmeton kusihätä, että olo on tosi tukala. Ei sitä kuitenkaa voi koukata vessareissulle, ettei asiakas joudu ylimäärästä maksamaa. Sillon käyää veskissä, ku siihen on mahollisuus
M46
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä aikuisen pitää pystyä pidättelemään. Itse oon toiminut taksikuskina ja pari kertaa ollu nii julmeton kusihätä, että olo on tosi tukala. Ei sitä kuitenkaa voi koukata vessareissulle, ettei asiakas joudu ylimäärästä maksamaa. Sillon käyää veskissä, ku siihen on mahollisuus
M46
Virtsan pidättely miehillä heikentää erektiota.
Virtsan pidättely meillä kaikilla voi aiheuttaa virtsarakon puhkeamiseen. No siinä ei ole mitään ns. suurta vaaraa vaan sitten ongelma on laittaa rakko kuntoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Virtsan pidättely meillä kaikilla voi aiheuttaa virtsarakon puhkeamiseen. No siinä ei ole mitään ns. suurta vaaraa vaan sitten ongelma on laittaa rakko kuntoon...
Kyllä mun erektio hyvässä kunnossa on ;)
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Kyllä mun erektio hyvässä kunnossa on ;)
M46
Niin... Tuskin sinä jatkuvasti pidättelet virtsaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aiva helvetin kova kusihätä. Oon bussissa ja kotipaikkakunnalla 18.47 aikataulun mukaa. Bussin vessa ei mun tuurilla tietenkää toimi.
Nousee kylmä hiki vaa.. Kusen kohta housuuni, jos en pian pääse tyhjentämää jonneki.
Haluatko kusta suuhuni?
Anna valuu vaan. Vapauttivathan ne opiskelijaneidotkin jöötinsä Hki-Tku bussimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä aikuisen pitää pystyä pidättelemään.
Mua niin vituttaa tämä Chrohnin tautia sairastavana. "Mun pitää käydä nyt vessassa." "Pyh, kyllä aikuinen voi pidätellä." "Mulla on tulehduksellinen suolistosairaus, en voi." "Kyllä aikuinen..." Perusterveelläkin ihmisellä voi olla esim. virtsatieinfektio, jolloin on jatkuva kusihätä, ja pienikin liru meinaa tulla housuun. Miehillä VTI on pitkän putken ansiosta harvinainen, joten et varmaan miehenä osaa asettua asemaan. :I
Äääh, ei todellakaa. Mua oikein sattuu
Ap