Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin kova kusihätä. APUA!!

Vierailija
06.12.2016 |

Mulla on aiva helvetin kova kusihätä. Oon bussissa ja kotipaikkakunnalla 18.47 aikataulun mukaa. Bussin vessa ei mun tuurilla tietenkää toimi.

Nousee kylmä hiki vaa.. Kusen kohta housuuni, jos en pian pääse tyhjentämää jonneki.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä aikuisen pitää pystyä pidättelemään.

Mua niin vituttaa tämä Chrohnin tautia sairastavana. "Mun pitää käydä nyt vessassa." "Pyh, kyllä aikuinen voi pidätellä." "Mulla on tulehduksellinen suolistosairaus, en voi." "Kyllä aikuinen..." Perusterveelläkin ihmisellä voi olla esim. virtsatieinfektio, jolloin on jatkuva kusihätä, ja pienikin liru meinaa tulla housuun. Miehillä VTI on pitkän putken ansiosta harvinainen, joten et varmaan miehenä osaa asettua asemaan. :I

Jooo, itellä tällä hetkellä VTI ja on tosi kiusallinen ja harmillinen. Mies on kyllä hyvin tukena, vaikka istun koko ajan "kusella".. Olkaahan miehet onnellisia!

Vierailija
42/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala, mullakin jäätävä kusihätä.. Tuli juotua illallisella muutama lasillinen. Vähänkää jos joku painaa mun rakon kohalta se losahtaa tyhjäks..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
44/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö ap vessaan?

Vierailija
45/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisikö ap vessaan?

Joo, loppujen lopulta kuivin housuin kämpille, vaikka tiukkaahan se teki. Asema oli lukossa ja mies ajo ylinopeutta lähimmälle syrjäiselle paikalle (ison valtatien varressa olevalle bussipysäkille :D). Siinä hetken pissasin iha kunnolla ja matka jatku.

Ei enää ikinä skumppaa ennen bussimatkaa!

Ap

Vierailija
46/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisikö ap vessaan?

Joo, loppujen lopulta kuivin housuin kämpille, vaikka tiukkaahan se teki. Asema oli lukossa ja mies ajo ylinopeutta lähimmälle syrjäiselle paikalle (ison valtatien varressa olevalle bussipysäkille :D). Siinä hetken pissasin iha kunnolla ja matka jatku.

Ei enää ikinä skumppaa ennen bussimatkaa!

Ap

Vierailija
47/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua niin vituttaa tämä Chrohnin tautia sairastavana. "Mun pitää käydä nyt vessassa." "Pyh, kyllä aikuinen voi pidätellä." "Mulla on tulehduksellinen suolistosairaus, en voi." "Kyllä aikuinen..." Perusterveelläkin ihmisellä voi olla esim. virtsatieinfektio, jolloin on jatkuva kusihätä, ja pienikin liru meinaa tulla housuun. Miehillä VTI on pitkän putken ansiosta harvinainen, joten et varmaan miehenä osaa asettua asemaan. :I

Jooo, itellä tällä hetkellä VTI ja on tosi kiusallinen ja harmillinen. Mies on kyllä hyvin tukena, vaikka istun koko ajan "kusella".. Olkaahan miehet onnellisia!

Kokeilepa joskus eturauhasvaivoja.

Vierailija
48/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa joskus eturauhasvaivoja.

En oo kukaa aiemmista kirjottajista, mutta miten noi eturauhasvaivat ilmenee? Onko ne vertailukelposia ärhäkän VTI:n kanssa?

Ite oon ymmärtäny, että eturauhasvaivoissa on jatkuva kusihätä (joka ei oo todellakaan kivaa), mutta ei se kusi housuun tule? Sillon ku on pissitulehus, ni pidätyskyky on nollassa. Todella kiusallista.

Ymmärrän kyllä sun pointin. Jaksamisia! :)

Vierailija
49/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, et mitä tänne vauvaan valittaminen sun oloa helpottaa..

Vierailija
50/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajan kusihädästähän tuli kunnon keskustelu :D

Vierailija
51/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
52/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen kokemus karmeasta kusihädästä. Elämäni tuskallisimpia tai tuskallisin kokemus joka umpeutti putkiston hetkeksi.

Armeija, paikka jossa ainakin silloin 25v takaperin oli pissausmahdollisuus hetkittäin harvassa.

Olin alokas ja olimme kevättalvisella leirillä harjoittelemassa kuorma-autolla ajoa liikenteessä siten, että koko päivän istuimme bussissa josta kukin vuorollaan kävi ajamassa edessä menevällä kuorma-autolla parikymmentä kilometriä maantiellä bussin seuratessa.

Hampaat taisivat useimmilla kirjaimellisesti kellua ja lopulta letka pysähtyi huoltoasemalle vessatauolle. Yhden sisäkopin vessa jonne jonotti kymmeniä nuoria miehiä hätäisimpien kolkuttaessa pönttökarsinan ovea ja hoputtaessa edellistä.

Lopulta tuskaisen odottelun jälkeen oma vuoro ja kauhuksi kusi ei tullutkaan, ei sitten millään (sama ilmiö kuin pitkää pidättämistä kuvanneilla naisilla). Koputus ja huuto oven takana voimistui. Johtajat huutelivat minuutteja lähtöön.

Oli luovutettava ja vedettävä vesa jottei kukaan ihmettele ja sitten tuska jatkui.

Oma ajovuoro oli ihan järkyttävää. Sattui ja jalat tuntuivat kramppaavan ja siinä herra ajo-opettajan karjuessa piti yrittää tsempata.

Tuskaisa paluu leirille ja monta kusiyritystä puiden juurelle. Pakkanen ja vilu ja tuska eikä mitään tullut. Näin meni vielä koko yö!

Seuraavana päivänä kun oli aamiaisen jako, livistin puuseehen ja pitkän istunnon jälkeen hanat aukesivat. Voi sitä helpotuksen tunnetta!

Enemmän asioista ymmärtävä olisi pyytänyt lupaa mennä sairasteltalle ja katetroitavaksi, mutta ei sitä tiennyt virtsaummesta mitään. Eikä kehdannut sanoa "Herra kapteeni, pissa ei tule"...

Tuska jätti pitkän trauman jälkeensä. Ulkona aina pelotti, onnistuuko ja se taas lisäsi jännitystä ja kärsin seuraavat vuodet nolosta ujopissa -ongelmasta.

Oppi tuli: ajoissa vessaan!

Vierailija
53/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehinen kokemus karmeasta kusihädästä. Elämäni tuskallisimpia tai tuskallisin kokemus joka umpeutti putkiston hetkeksi.

Armeija, paikka jossa ainakin silloin 25v takaperin oli pissausmahdollisuus hetkittäin harvassa.

Olin alokas ja olimme kevättalvisella leirillä harjoittelemassa kuorma-autolla ajoa liikenteessä siten, että koko päivän istuimme bussissa josta kukin vuorollaan kävi ajamassa edessä menevällä kuorma-autolla parikymmentä kilometriä maantiellä bussin seuratessa.

Hampaat taisivat useimmilla kirjaimellisesti kellua ja lopulta letka pysähtyi huoltoasemalle vessatauolle. Yhden sisäkopin vessa jonne jonotti kymmeniä nuoria miehiä hätäisimpien kolkuttaessa pönttökarsinan ovea ja hoputtaessa edellistä.

Lopulta tuskaisen odottelun jälkeen oma vuoro ja kauhuksi kusi ei tullutkaan, ei sitten millään (sama ilmiö kuin pitkää pidättämistä kuvanneilla naisilla). Koputus ja huuto oven takana voimistui. Johtajat huutelivat minuutteja lähtöön.

Oli luovutettava ja vedettävä vesa jottei kukaan ihmettele ja sitten tuska jatkui.

Oma ajovuoro oli ihan järkyttävää. Sattui ja jalat tuntuivat kramppaavan ja siinä herra ajo-opettajan karjuessa piti yrittää tsempata.

Tuskaisa paluu leirille ja monta kusiyritystä puiden juurelle. Pakkanen ja vilu ja tuska eikä mitään tullut. Näin meni vielä koko yö!

Seuraavana päivänä kun oli aamiaisen jako, livistin puuseehen ja pitkän istunnon jälkeen hanat aukesivat. Voi sitä helpotuksen tunnetta!

Enemmän asioista ymmärtävä olisi pyytänyt lupaa mennä sairasteltalle ja katetroitavaksi, mutta ei sitä tiennyt virtsaummesta mitään. Eikä kehdannut sanoa "Herra kapteeni, pissa ei tule"...

Tuska jätti pitkän trauman jälkeensä. Ulkona aina pelotti, onnistuuko ja se taas lisäsi jännitystä ja kärsin seuraavat vuodet nolosta ujopissa -ongelmasta.

Oppi tuli: ajoissa vessaan!

Voi sua, tuli tosi kurja fiilis sun puolesta. Uskon, että on täytyny olla tosi kurja olo, varmasti tosi kipeäkin..

Ite muksuna olin samassa tilanteessa. Koulubussissa matkalla kotia. Koulussa en käynyt kertaakaan vessassa, kun vessojen huonot lukot pelottivat. Kyllä sitä 9-vuotias ajatteli helposti selviävänsä.

Vaan kuinka kävikään.. kotipysäkille asti selvisin ja siinä alko tuntumaan ihan jäätävä kusemisen tarve. Lähimaillakaan ei vessaa, juosta ei voinut. Sitten se kusi alko vaan virtaamaam.. Housuihin tuli näkyvät läikät..

Kantsii käyä sillon vessassa ku pystyy :)

Vierailija
54/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tuskallisesta pidättelystä voi seurata paha virtsatietulehdus. Mulla ainakin tuli. Minä kävisin kusemassa sinne bussin vessan lattialle vaikka väkisin.

Vierailija
55/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tuskallisesta pidättelystä voi seurata paha virtsatietulehdus. Mulla ainakin tuli. Minä kävisin kusemassa sinne bussin vessan lattialle vaikka väkisin.

Joo ihan totta! Eikä se ainakaan pissihätää helpota..

Vierailija
56/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kiihottunut tästä ketjusta?

Vierailija
57/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kiihottunut tästä ketjusta?

Täytyy myöntää.. Sillon ku itellä on kusihätä tommosessa tilanteessa se on kauheeta, mutta pienessä kusihädässä saa parhaat orkut.

N23

Vierailija
58/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä lykkään kusta niin että halkeen"

Vierailija
59/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite toimin opettajana ja voin vaikka vannoa, että oon ollu yhtä tukalassa tilanteessa.

Ressaava työpäivä, kahvia kulu PALJON. Viimestä tuntia ku olin menossa pitämään aloin tuntea orastavaa kusihätää. En kuitenkaa enää viitsiny palata takas opettajanhuoneeseen ja myöhästyä tunnilta. Ajattelin että kyllä terve ja synnyttämätön nuori nainen selviää pienen kusihädän kanssa 75 minuuttia. VIRHE.

Teineillä oli matikan koe ja lupasin että kokeesta saa poistua heti ku on valmista. (tiesin, että noin puolet luokasta lähtee nopeesti kotiin).

Koetta valvottuani noin 20 minsaa kusihätä oli jo sietämätön. Istuin pimpsa tiukasti kiinni tuolissa ja tunsin kuinka rakko sekunti sekunnilta muuttu painavammaksi.. Lopulta oli pakko tehä jotain. 25 minsaa tunnista oli kulunu ja vähän lirahti housuun.. Laitoin viestiä erityisluokanavustajalle, että tulee nopeesti vahtimaan koetta, oon mahataudissa.

Luokasta suunnistin kohti vessoja (jotka on ihan luokkaa vastapäätä). Matkalla alko kuitenkin lorisemaan. Lopputuloksena kusin housuuni kesken työpäivän. Lähin pian kotiin ja toivoin ettei kukaan huomaa sitä ISOA kusilammikkoa vessan eessä..

Tuosta on pari vuotta eikä kukaan oo sanonu mitää, onneks!

Vierailija
60/78 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii on mullakin ja tyttöystävä meni just suihkuun. Lorina vaa kuuluu, on kova työ pidätellä :D

M21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi