Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin kova kusihätä. APUA!!

Vierailija
06.12.2016 |

Mulla on aiva helvetin kova kusihätä. Oon bussissa ja kotipaikkakunnalla 18.47 aikataulun mukaa. Bussin vessa ei mun tuurilla tietenkää toimi.

Nousee kylmä hiki vaa.. Kusen kohta housuuni, jos en pian pääse tyhjentämää jonneki.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli puoli tuntia pidättämistä. Kestät kyllä.

Vierailija
2/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kusta johonkin pulloon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu ihminen ei hienostele, vaan laskee reippaasti housuihin. Niin minä aina teen, se lämmittääkin niin mukavasti.

Vierailija
4/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty jäämään bussista pois aikaisemmin, kusta ulos ja hoitaa itsesi sieltä sitten kotiin?

Mutta tsemppiä :D Kamala tilanne

Vierailija
5/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit käyny ennen lähtöä. Turha enää itkeä ku on paskat (tai tässä tapauksessa kuset) housussa..

Aah, meenkin tästä kuselle, ku rakkoa nii ikävästi painaa;)

Vierailija
6/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt kyllä pidättämään, aikuinen ihminen kestää kyllä, vaikka paniikissa tuntuu että ei pysty. Oletko siis käynyt toteamassa että vessa ei toimi? Parempi se silti varmaan on toimimattomaan pönttöön laskea kuin housuun ja penkille jos ihan pakko on... :D

Vierailija
7/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippa kerralla päästät housuihin.

Tai teet performanssin siellä bussissa. Nouset ylöspaikalta ja ramppaat ees taas ees taas sitä bussin käytävää samalla lausuen voimakkaasti uhkuen " AH NÄIN OLKAAS PORTIT TULVAN AVAUTUKAA!!! " sitten annat virtsan valua vain.

Kun olet tehnyt performanssin sekä tarpeen kumarra jokapuolelle kiittäen yleisöä.

Ensi vuonna tähän aikaan sitten olet presidentinlinnassa suurena taitelijana, joka avaa taiteen maallikoille.

Vierailija
8/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu niin että alapää painautuu istuimeen lujasti. Ja katso puhelimesta videoita tai mitä tahansa joka saa mielen muualle!

Vierailija
9/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kusta johonkin pulloon?

Oisinkin mies.. Iha järkyttävä tunne oikeesti. Vaikea olla mitenkää päi. Kyyneleet nousee silmii ja olo on sanoinkuvaamattoman tukala. Pitikin juoda sitä skumppaa.. Ap

Vierailija
10/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aiva helvetin kova kusihätä. Oon bussissa ja kotipaikkakunnalla 18.47 aikataulun mukaa. Bussin vessa ei mun tuurilla tietenkää toimi.

Nousee kylmä hiki vaa.. Kusen kohta housuuni, jos en pian pääse tyhjentämää jonneki.

Oletko ikinä ajatellut sitä vesimäärää mikä lorisee joissamme?

Vierailija
11/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko menet vessaan tai sitten itket ja kuset housuihisi. Valinta on sinun.

Vierailija
12/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 20 minuuttia! Jaksaa jaksaa!

Vierailija
13/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyt kyllä pidättämään, aikuinen ihminen kestää kyllä, vaikka paniikissa tuntuu että ei pysty. Oletko siis käynyt toteamassa että vessa ei toimi? Parempi se silti varmaan on toimimattomaan pönttöön laskea kuin housuun ja penkille jos ihan pakko on... :D

Kuljettaja sano, että valitettavasti vessa on pois käytöstä. Oon kyllä iha tosissani miettiny että menisin sinne. Iha helvetin se ja sama. Tästä mä oon maksanu..

Kyyneleet nousee silmiin.. Koko ajan tulee katottua kelloa, ei helpota sit yhtää.. Minuutit ei kulu. Ap

Vierailija
14/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma, ettei bussin vessa toimi? Oletko kysynyt asiasta kuskilta?

Tuohon loppuaikaan kannattaa vielä huomioida mahdollinen matka kotiin, jos kotisi on kauempana. Jos noin on, koita sitten löytää joku huoltoasema tms. jossa voi käydä vessassa. Tai jos matkalla kotiisi on jotain korpea tms., niin sitten voit käydä puskassakin pissalla.

T: Itse muutaman kerran samassa tilanteessa ollut. Tilannetta ei ole yhtään helpottanut se, että kun bussimatka on ollut ohitse, siitä pysäkiltä on lähimmäs 2 kilometrin kävelymatka kotiin, eikä yhtään huoltoasemaa tai muutakaan sellaista paikkaa, jossa olisi julkinen wc, siinä matkan varrella missään. Eikä edes mitään sellaista puskaakaan, johon voisi pissalle mennä, kun lähes koko matka on rakennettu asuintaloja täyteen ja loput alueet ovat aukeaa. Käveleminenkin on melko tuskallista sellaisessa tilanteessa.

Vierailija
15/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can do it! Älä kuse alles.

Vierailija
16/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne vessaan

Vierailija
17/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä

Vierailija
18/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma, ettei bussin vessa toimi? Oletko kysynyt asiasta kuskilta?

Tuohon loppuaikaan kannattaa vielä huomioida mahdollinen matka kotiin, jos kotisi on kauempana. Jos noin on, koita sitten löytää joku huoltoasema tms. jossa voi käydä vessassa. Tai jos matkalla kotiisi on jotain korpea tms., niin sitten voit käydä puskassakin pissalla.

T: Itse muutaman kerran samassa tilanteessa ollut. Tilannetta ei ole yhtään helpottanut se, että kun bussimatka on ollut ohitse, siitä pysäkiltä on lähimmäs 2 kilometrin kävelymatka kotiin, eikä yhtään huoltoasemaa tai muutakaan sellaista paikkaa, jossa olisi julkinen wc, siinä matkan varrella missään. Eikä edes mitään sellaista puskaakaan, johon voisi pissalle mennä, kun lähes koko matka on rakennettu asuintaloja täyteen ja loput alueet ovat aukeaa. Käveleminenkin on melko tuskallista sellaisessa tilanteessa.

Kävin kysymässä joo. Helvetti ku tuntuu pahalta..

Mies tulee hakemaa kotia. Toivottavasti asema on auki.. Ap

Vierailija
19/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo helpottanut? 

Vierailija
20/78 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minsaa ja sit saat liristellä. Ite täsä tiskaan astioita, vähä lorisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi