Linnan juhlat 2016 OFFICIAL
Pitkin päivää YLE1 näyttää Kohti Linnan juhlia -ohjelmaa.
Virallinen lähetys alkaa 18.55, Linnan jatkon 22.15.
Kommentit (939)
Ihanat tamperelaiset lasten parlamentin jäsenet :) reippaita nuoria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä kirjoitat aloitukseen official ei tee tästä sellaista.
Mikä sinun ongelmasi on?
Pilluani kutittaa, koska minulla on paha hiivatulehdus. Pyydän anteeksi.
9
Vierailija kirjoitti:
näen sieluni silmillä kun Piia Pasanen kysyy Robinilta: Mitä itsenäisyys Teille merkitsee?
:D Tuo on muuten NIIN puhkikulunut kysymys!
Minua kiinnostaa erityisesti musiikki, jota soitetaan kättelyn aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nyt nuo stylistin trendit menee kyllä melkoisesti ohi maalin...
Ei tuo läpinäkyvä-tyyli kyllä linnanjuhliin sovi, vaikka kauniita mekkoja gaalailloissa ovatkin!
Kuka onkaan tämä Ylen vaalea kaunis toimittajanainen? Hänellä on ihanan sininen puku ja varmaan kaunis mallikin.
En myöskään usko mihinkään läpinäkyvyyteen. Ennemminkin just pitsiä voi näkyä.
No niin itku pääsi ..
Viime vuoden veteraanin iltahuuto laulu veteraanien laulamana ja Saulilla tippa linssissä :(
Onko tää oikea ja ennen kaikkea ainoa OFFICIAL?
Tekee mammalle tiukkaa olla fantasioimatta Robinin ... kengistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo läpinäkyvä-tyyli kyllä linnanjuhliin sovi, vaikka kauniita mekkoja gaalailloissa ovatkin!
Kuka onkaan tämä Ylen vaalea kaunis toimittajanainen? Hänellä on ihanan sininen puku ja varmaan kaunis mallikin.
Joko et katso YLE:n ajankohtaisohjelmia tai et lue Vauva-av:ta...kyseessähän on "ylikaunis" Sanna Savikko.
Vierailija kirjoitti:
No niin itku pääsi ..
Viime vuoden veteraanin iltahuuto laulu veteraanien laulamana ja Saulilla tippa linssissä :(
Se oli huikea hetki. Veteraanin iltahuuto on niin valtavan upea laulu ja kuulla se veteraanin laulamana... voiko muuta toivoa.
Ei yhtään juhlafiilistä, tuntuu ihan tavalliselta arkipäivältä.
Muissa maissa tänään onkin ihan tavallinen arkitiistai....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis Sanna Savikkoa.
Sanna Savikko on niin kaunis että pahaa tekee. Ei pysty katsomaan. Ihan kuin aurinkoon tuijottaisi.
En pidä Paula Vesalan korkean kimakasta äänestä. Matalaääninen esittäjä olisi sopinut paremmin tuolle kappaleelle.
Jenni on kaunis! Kaunis mekko ja meikki. Violetti sopii hänelle.
Onko Tanja Karpela kutsuttu? Tekee Saulille tiukkaa ja ottaa koville... Kirjaimellisesti.
Miehille sitä ei tarvitse toivottaa? etkö voisi unohtaa miesvihasi edes itsenäisyyspäivänä, miehet tämän maan vuoksi ovat kuitenkin sotineet ja menettäneet henkensä