Mies kuka pokasi minut eilen baarista ei halunnutkaan seksiä kanssani, itsetuntoni on palasina. Miten selvitä tästä?
Tapasin eilen baarissa tosi komean ja viehättävän miehen, kehen ihastuin melkeinpä ensinäkemältä. Mieskin oli ihan selkeästi lääpällään minuun kun oli lähelläni, kosketteli yms. Kehui viehättäväksi ja hyvännäköiseksi ja ties miksi. Meillä oli ihanat keskustelut ja baarin jälkeen menimme minun luokseni jatkoille. Vaihdoimme siinä samassa vielä puhelinnumeromme ja Facebookkimme. Olimme sitten loppuillasta sängyllä makoilemassa ja siinä vaiheessa olin varma, että saan mieheltä seksiä. Rupesimme suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme mutta kun yritin viedä tilannetta pidemmälle hän sanoi ettei tahdo kanssani seksiä, haluaa vain nukkua kanssani. Joten me sitten vain nukuimme ja tänä aamuna hän olikin jo lähtenyt ennen kuin edes ehdin herätä.
En ole vielä viitsinyt ottaa mieheen yhteyttä ja kysyä miksi hän torjui minut, koska itsetuntoni on nyt aika nollassa. Miten ihmeessä mies kuka pokasi minut voikin yhtäkkiä kieltäytyä seksistä?
Kommentit (79)
Vasta kolmannella kerralla seksiä, oli äidin opetus. Nähdään kohta.
Syitä voi olla monia. Oliko mies todella humalassa? Jos pelkäsi sen vaikuttavan suoritukseen. Jos tuli huono olo, eikä halunnut jatkaa ettei oksentaisi? (Siis ei sinun takia, vaan alkoholin). Nämä asiat ovat arkoja paikkoja myös miehelle, joten antaisin olla.
Voit laittaa viestiä (mutta älä heti kysy mitään yöstä), mutta itse ehkä loukkaantuisin aamuöistä pakenemista, etten laittaisi enää mitään.
Mies ei tykännyt sinusta/ rakastanut sinua? Jos mies rakastaa naista, hän kyllä harrastaa seksiä tämän kanssa. Monta miestä on rakastanut minua, olen ihmeellinen varmaan. Minusta on ihanaa olla rakastettu. Se tuntuu hyvältä täällä (kosketan sydäntäni).
Varattu, omatunto alkoi kolkuttaa kun tuli laskuhumala.
Onpa outo mies. Itselläkin mennyt joskus halut, mutta vasta siinä vaiheessa kun nainen on riisunut vaatteet.
*mies, joka pokasi
ei tarvitse kiittää.
t. grammar nazi
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla karvoja alapäässä?
Ei ole karvoja, sheivaan siksi että miehen olisi mukavampi nuolla alapäätäni.
Todennäköinen syy että et ollut miehen tasoa, ehkä ylipainoinen tai vanhempi? Mitä tasokkaampi mies sitä krantumpi on kenelle antaa.
Tuskin hänestä ihan kauhea olit jos pussailitte ja tuli kämpillesi.
Jos mies oli sinusta hyvännäköinen, eikö se ainakin pidä itsetunnon normaalitasolla että hän vietti aikaansa seurassasi?
Vierailija kirjoitti:
Tapasin eilen baarissa tosi komean ja viehättävän miehen, kehen ihastuin melkeinpä ensinäkemältä. Mieskin oli ihan selkeästi lääpällään minuun kun oli lähelläni, kosketteli yms. Kehui viehättäväksi ja hyvännäköiseksi ja ties miksi. Meillä oli ihanat keskustelut ja baarin jälkeen menimme minun luokseni jatkoille. Vaihdoimme siinä samassa vielä puhelinnumeromme ja Facebookkimme. Olimme sitten loppuillasta sängyllä makoilemassa ja siinä vaiheessa olin varma, että saan mieheltä seksiä. Rupesimme suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme mutta kun yritin viedä tilannetta pidemmälle hän sanoi ettei tahdo kanssani seksiä, haluaa vain nukkua kanssani. Joten me sitten vain nukuimme ja tänä aamuna hän olikin jo lähtenyt ennen kuin edes ehdin herätä.
En ole vielä viitsinyt ottaa mieheen yhteyttä ja kysyä miksi hän torjui minut, koska itsetuntoni on nyt aika nollassa. Miten ihmeessä mies kuka pokasi minut voikin yhtäkkiä kieltäytyä seksistä?
Hyvä vitsi miehen puolelta.Tämän olen kuullut ennenkin.
Todennäköisesti olet piereskellyt unissasi.Se on turnoff parhaasta päästä.
Tai olisko ollut viksu mies joka ei pane heti vaan tutustuu
Minä panen baarinaista vain silloin kun voin olla varma, ettei hän ole kokonaisvaltaisesti kiinnostunut minusta ja siten kaikenlaiset sydänsurut ja muut paskadraamat jää tapahtumatta.
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla monia. Oliko mies todella humalassa? Jos pelkäsi sen vaikuttavan suoritukseen. Jos tuli huono olo, eikä halunnut jatkaa ettei oksentaisi? (Siis ei sinun takia, vaan alkoholin). Nämä asiat ovat arkoja paikkoja myös miehelle, joten antaisin olla.
Voit laittaa viestiä (mutta älä heti kysy mitään yöstä), mutta itse ehkä loukkaantuisin aamuöistä pakenemista, etten laittaisi enää mitään.
Mies ei ollut missään kännissä, oli juonut illan aikana pari tuoppia eikä yhtään muuta. (Enkä kyllä minäkään, join muutaman drinkin.) En edes tiedä viitsinkö laittaa viestiä hänelle, ja hän sanoisi että olin liian päällekäyvä tms. Vaikka ihan yhtä mukana mies mielestäni oli.
En vain voi ymmärtää miten minulle voi käydä näin, ei kukaan aiempi mies ole kieltäytynyt seksistä kanssani.
No tuossa tilanteessa kyllä syyt ovat yleensä ei sinusta johtuvia, vaan miehestä.
Jos ei sillä nyt ollut silmälaput koko illan silmillä kun sinua kehui, niin tuskimpa jätti väliin siksi että yht'äkkiä klo 24 sä muutuit rupisammakoksi.
Eiköhän kyse ollut ihan siitä että tiesi että on liian kännissä ettei seiso kunnolla, oli varattu ja se iski tajuntaan, on aidosti kiva mies ja haluaa jatkoakin jutulle, pannut liikaa naisia humalassa ja tajusi ettei ole fiksua toimintaa......... jne.
Mutta 98% varmuudella sanoisin että johtuu miehestä, ei sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole karvoja, sheivaan siksi että miehen olisi mukavampi nuolla alapäätäni.
nuoleeko miehet oikeesti tuntemattomien naisten tautivittuja?
Itse harrastan useinkin tuollaista, että pokaan naisen ja sitten en panekaan sitä. Se on mukavaa laittaa naiset paikalleen tuollaisella pienellä kenttävittuilulla, seksiä kuitenkin on aina saatavilla.