Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille naisen ulkonäkö se kaikista tärkein?

Vierailija
06.12.2016 |

Jos ei nainen miellytä, niin eikö mies pysty seurustella naisen kanssa, jos nainen on muuten vaikka tosi herttainen ja rakastavainen?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää, että näyttää likimain naiselta eikä ole painossa kumpaakaan ääripäätä. Tärkeämpää on naisen akateemisuus kunnon alalta, hyvä yleissivistys, looginen päättelykyky ja vähän mustempi huumorintaju

Ihan mielenkiinnosta: miksi looginen päättelykyky on sinulle tärkeää?

Siksi koska se puuttuu miehiltä luontaisesti.

Vierailija
22/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta kun 80% naisista täyttää ulkonäkökriteerit, niin onko se niin iso asia? Miesten on paljon vaikeampi täyttää naisten kriteerit.

Naisten kriteerien tarkoituksena on usein taata se että parisuhde tulee toimimaan myös pitkällä tähtäimellä, miehet taas elävät hetkessä eivätkä ole miettineet millaisen naisen kanssa olisi hyvä viettää loppuelämä. Parisuhteen toimivuus ei kiinnosta vaan huomio on omissa pinnallisissa mieltymyksissä.

Varmaan 90% parisuhteista kaatuu toimimattomina ja lähes aina jättäjä on nainen, kun mies ei sittenkään vastannut hänen kriteereitään. Hieno toimintatakuu, naiset.

Miehet ovat tyytyväisiä vähempään myös pitkällä tähtäimellä ja sen takia miehet ovatkin naisia parempia aidossa sitoutumisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joillekin miehille on. Mieheni on kertonut, että jotkut hänen kaverinsa ovat kateellisia miehelle siitä, että tämä on "saanut" hyvännäköisen vaimon. Rakastavat kyllä omia vaimojaan, jotka ovat minun silmiini nättejä, fiksuja ja kivoja ihmisiä. Minä vaan olen (geenien ansiosta) pysynyt hoikempana ja nuoremman näköisenä.

N40

Vierailija
24/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni kaikki miehet haluavat hyvännäköisen naisen, mutta tavallisen miehen määritelmä hyvännäköiselle on huomattavasti laajempi kuin naisilla ja siten suurin osa naisista on hyvännäköisiä. Tavallisen näköinen nainen ja ei hirvittävän häiriintynyt persoonallisuus ovat miehelle unelmapakkaus.

Paskanmarjat :D Miehille "tavallinen nainen" on virheetön nainen: virheetön iho, hampaat, kroppa, hiukset... Tätä perustellaan tietysti sillä, että virheettömyys kertoo terveydestä. Juu kyllä, mutta eivät nämä ole "tavisnaisia" vaan kauniita naisia, vaikka eivät olisikaan mallitason poikkeuksellisen kauniita. Jätätte kyllä reippaasti huomiotta suurimman osan naisista ja sanotte tykkäävänne taviksista, mutta se on vain paskapuhetta, koska määritelmänne on pielessä.

Paskapuhetta. Vain naisia kiinnostaa joku ihon virheettömyys ja hiusten kaksihaaraisuus. Hyvin harvoin tulee vastaan omanikäinen nainen, joka ei kelpaisi mulle ulkonäkönsä vuoksi. Tällöinkin taustalla on huonoja elintapoja. Ja ei, ei johdu siitä, että tavisnaiset tai rumat olisivat mulle "näkymättömiä"

Huonot elintavat=nainen ei ole tikissä kunnossa oleva fitnesspeppunainen?

-eri

Vierailija
25/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta miesten mieltymykset ovat laidasta laitaan. Yhdelle mieleen olisi taskuraketti, toiselle pitkäsääri, kolmannelle jotain muuta. Sinäkin olet monelle juuri se unelmien täyttymys.

Naiset taas ovat erittäin samanmielisiä mieltymyksissään: pitkä mutta ei liian, lihaksikas mutta ei liian, perinteisesti komeat kasvot jne. Esimerkiksi lyhyelle miehelle ei edes ole mitään mairittelevaa nimitystä! Suurin osa miehistä on siis naiselleen "ihan ok" - harva saa olla juuri se, mitä naisensa haluaisi.

Ulkonäön tärkeys johtuu siitä että miehille suhde on enemmän fyysinen kuin henkinen,naisilla toisinpäin.

Vierailija
26/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni kaikki miehet haluavat hyvännäköisen naisen, mutta tavallisen miehen määritelmä hyvännäköiselle on huomattavasti laajempi kuin naisilla ja siten suurin osa naisista on hyvännäköisiä. Tavallisen näköinen nainen ja ei hirvittävän häiriintynyt persoonallisuus ovat miehelle unelmapakkaus.

Paskanmarjat :D Miehille "tavallinen nainen" on virheetön nainen: virheetön iho, hampaat, kroppa, hiukset... Tätä perustellaan tietysti sillä, että virheettömyys kertoo terveydestä. Juu kyllä, mutta eivät nämä ole "tavisnaisia" vaan kauniita naisia, vaikka eivät olisikaan mallitason poikkeuksellisen kauniita. Jätätte kyllä reippaasti huomiotta suurimman osan naisista ja sanotte tykkäävänne taviksista, mutta se on vain paskapuhetta, koska määritelmänne on pielessä.

Paskapuhetta. Vain naisia kiinnostaa joku ihon virheettömyys ja hiusten kaksihaaraisuus. Hyvin harvoin tulee vastaan omanikäinen nainen, joka ei kelpaisi mulle ulkonäkönsä vuoksi. Tällöinkin taustalla on huonoja elintapoja. Ja ei, ei johdu siitä, että tavisnaiset tai rumat olisivat mulle "näkymättömiä"

Heh heh, niinpä niin :D Ja yksikin karva, arpi tai selluliittia väärässä paikassa, niin johan laskee erektio, mutta ei voi mitään kun se nyt vaan on luonnollista viehättyä vain virheettömistä naisista.

Hohhoijaa. Naispuolisella kaverillani on naama täynnä aknearpia ja niin vain jokaisissa yliopiston bileissä on miehiä kimpussa

Vierailija
27/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot elintavat=nainen ei ole tikissä kunnossa oleva fitnesspeppunainen?

-eri

Lähinnä viittasin päihteiden ja huumeiden liialliseen käyttöön. Googleta vaikka "metamfetamiini ulkonäkö"

Vierailija
28/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, niinpä niin :D Ja yksikin karva, arpi tai selluliittia väärässä paikassa, niin johan laskee erektio, mutta ei voi mitään kun se nyt vaan on luonnollista viehättyä vain virheettömistä naisista.

Hohhoijaa. Naispuolisella kaverillani on naama täynnä aknearpia ja niin vain jokaisissa yliopiston bileissä on miehiä kimpussa

Ajattelevat, että helppo kaato? Ei taida olla vakituista suhdetta kaverillasi kuitenkaan, tai jos onkin, niin kyllä se ero sieltä tulee kun miehen muna vie muualle.

Vierailija
29/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisia miehiä sinä sitten metsästät ja tapailet, koska itse en tunne ainoatakaan noin ajattelevaa. Noin voisi ehkä sanoa joku Amarillon pissispoika, jolla ei pyöri päässä kuin omat solariumkäynnit ja vatsalihasten pullistelu salilla otetuissa peilikuvissa.

Vierailija
30/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta kun 80% naisista täyttää ulkonäkökriteerit, niin onko se niin iso asia? Miesten on paljon vaikeampi täyttää naisten kriteerit.

Naisten kriteerien tarkoituksena on usein taata se että parisuhde tulee toimimaan myös pitkällä tähtäimellä, miehet taas elävät hetkessä eivätkä ole miettineet millaisen naisen kanssa olisi hyvä viettää loppuelämä. Parisuhteen toimivuus ei kiinnosta vaan huomio on omissa pinnallisissa mieltymyksissä.

Varmaan 90% parisuhteista kaatuu toimimattomina ja lähes aina jättäjä on nainen, kun mies ei sittenkään vastannut hänen kriteereitään. Hieno toimintatakuu, naiset.

Miehet ovat tyytyväisiä vähempään myös pitkällä tähtäimellä ja sen takia miehet ovatkin naisia parempia aidossa sitoutumisessa.

Jos miehet näyttäisivät naisille rehellisesti millaisia ovat eivätkä pyrkisi mukautumaan naisten odotuksiin niin parisuhteet olisivat huomattavasti vakaampia.

Miesten sitoutuminen on löyhempää kuin naisten, siksi miehille ei ole niin tärkeää että kaikki miellyttäisi omia toiveita ja kun siinä uuden naisenkin löytämisessä on niin kova homma....

Vierailija
31/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisia miehiä sinä sitten metsästät ja tapailet, koska itse en tunne ainoatakaan noin ajattelevaa. Noin voisi ehkä sanoa joku Amarillon pissispoika, jolla ei pyöri päässä kuin omat solariumkäynnit ja vatsalihasten pullistelu salilla otetuissa peilikuvissa.

Et kai tosissasi luule, että miehet ihan missä tahansa tilanteessa myöntävät ääneen nämä kriteerinsä? :D Voi jestas. Tietenkin miehet tyytyvät siihen, mitä saavat, koska muna on pakko saada tyydytettyä, mutta jos tilaisuus tulee niin kyllä seksikkäämpi kolo vie voiton.

Vierailija
32/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Jokainen mies näkee jokaisen naisen aivan eri tavalla. Harvaa kiinnostaa stereotyyppinen standardoitu tusinakauneus. Itse ihastun helposti hymyyn. Tai silmiin. Tai eleisiin. Tai ...  Asioihin joista nainen ei ole välttämättä edes tietoinen.

Vierailija
33/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä siinä mielessä syvällinen, että itsessäni on tärkeintä sisäinen kauneus. Mutta vastapainoksi naisessa on tärkeintä ulkonäkö.

Vierailija
34/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai tosissasi luule, että miehet ihan missä tahansa tilanteessa myöntävät ääneen nämä kriteerinsä? :D Voi jestas. Tietenkin miehet tyytyvät siihen, mitä saavat, koska muna on pakko saada tyydytettyä, mutta jos tilaisuus tulee niin kyllä seksikkäämpi kolo vie voiton.

Ymmärrän hyvin miksei miehet kiinnostu pidemmäksi aikaa, jos mieskuva on tämä

eri

Vierailija
35/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20-vuotias, 80 prosenttia ikäluokkani suomalaisnaisista täytti ulkonäkökriteerit. Nyt olen 40-vuotias ja enää 20 prosenttia ikäluokkani suomalaisnaisista täyttää ulkonäkökriteerini. Outoa, miten rupsahtavat ja lihovat niin nopeasti. Tätä mieltä ovat myös kaikki miespuoliset ystäväni. 

Vierailija
36/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me mielummin otamme kauniin kuin ruman käsipuoleen.

M36

Vierailija
37/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on, että naisen pitää miellyttää omaa silmää. Siitä ei pääse mihinkään. Mutta makuja on erilaisia! Itse rakastuin avovaimooni oikeastaan heti: kaunis, söpö, seksikäs ja näyttävä. Upea luonne vielä kaiken lisäksi. Jos olisi ollut (minun silmääni) ruma, niin tuskin oltaisiin yhdessä. Sorry.

Vierailija
38/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä siinä mielessä syvällinen, että itsessäni on tärkeintä sisäinen kauneus. Mutta vastapainoksi naisessa on tärkeintä ulkonäkö.

Kuulostat tasapainoiselta ihmiseltä. Eihän kukaan voi kuitenkaan olla täydellinen, mutta arvostat kuitenkin syvällisiä arvoja.

Vierailija
39/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee aikalailla niin että ulkonäkö on se johon kiinnittää ekana huomion. Ulkonäköön ihastutaan luonteeseen rakastutaan..halua tutustua naiseen vasta sitten kun ulkonäkö kohdillaan

Vierailija
40/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haaveilevat aina niistä super kauniista naisista, mutta useimmilla ei ole mahdollisuuksia niihin joten tyydymme keskivertonaisiin, niihin ns. tavallisiin naisiin.

M 32