Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi lapsen kummeille

Vierailija
06.12.2016 |

Mitä antaisi lahjaksi lapsen kummeille, ensimmäinen lapsi ja eka joulu tulossa. Kummit ovat mun sisko ja miehen veli, molemmat n 25v. Budjetti on pieni ja lähinnä ajatuksena pieni lahja lapselta. Mietin ensin jos tilaisin kahvikupin kuvalla, mutta oisko jotakin muuta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku koirankuppi kuvalla

Vierailija
2/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvatyynyt kuvalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuvalla? No ei missään tapauksessa... Ovatko kummit opiskelijoita vai työssäkäyviä?

Elokuvalippu, Subwayn tai ms. lahjakortti, kuoharipullo/ punaviini. N. 10-20 eurolla saa jo kivan lahjan, eikä jää krääsää pyörimään nurkkiin. Eihän se lapsi sitä lahjaa osta, vaan sinä.

Vierailija
4/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas toivoisin lapsen kuvaa näteissä kehyksissä. Jos siihen jotain haluaa lisäksi, niin suklaa toimii aina.

Vierailija
5/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään roinaa nurkkiin pyörimään, saati sitten eripariastioita. Jotakin pois kuluvaa, esim. laadukas suklaarasia, kahvi/teepakkaus, lahjakortti jonnekin tms.

Vierailija
6/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ( vauva nyt 6kk) kummeille ( pariskunta) lapsen vastasyntyneen kuvauksista kuvan kehyksissä, laadukasta glögiä pullon, ison suklaarasian ja kolme erilaista juustoa ( pitävät juustoista)

Muille kummeille jotka eivät ole pariskuntia tuon saman ilman juustoja.

Vierailija
7/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se lapsi on ihana ja teille super-rakas, niin nuoret kummit ei ehkä ole niin ihastuneita lapsen kuvasta missään muodossa... tai ehkä sitten siten, että annatte jotain edellämainittua leffalippua tai kuoharia ja sitten korttiin lapsen kuva?

Vierailija
8/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka se lapsi on ihana ja teille super-rakas, niin nuoret kummit ei ehkä ole niin ihastuneita lapsen kuvasta missään muodossa... tai ehkä sitten siten, että annatte jotain edellämainittua leffalippua tai kuoharia ja sitten korttiin lapsen kuva?

Meillä kummit pyysi kuvaa niin siksi laitoin :)

Vierailija
9/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut lasten kummeille aina jonkun kassin syötävää, ihan perinteisiä kuten glögiä, hilloja, suklaata yms. sopivaa jonka tiedän menevän käyttöön. En haluais itse saada mitään kuvia tms. koska ne päätyy vaan kaappiin säilöön.

Vierailija
10/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANUSTAPPI

Vierailija
11/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kiitos kummilasten kuvia missään mukin kyljessä tai tyynyliinassa. Jos on pakko jotain antaa, juuri jotain leffaliput tai syötävää -linjalla.

Vierailija
12/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän puolelta ensimmäinen lapsenlapsi, niin kyllä _kaikki_ (sisarukset mukaanlukien) ovat lapsesta innoissaan ja kuvallinen lahja / lapseen liittyvä lahja olisi mieluinen. On myös eka kummilapsi. Ja myös mun sisko, hällä myös lapsia, osaisi arvostaa :)

Ite pidän noita leffalippu tyylisiä lahjoja enempi teineille sopivina. Olen 25v, voisin olettaa saavani lippuja isältä/sen naisystävältä, en ikäiseltäni.

Av

Vierailija
13/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin aivan hyvin ostaa itse viinit, suklaat, leffaliput ja muut mitä tässä nyt on ehdotettu, joten ilahtuisin jostain henkilökohtaisemmasta ja nimenomaan kummilapseen liittyvästä. Mutta toki tästä on jokaisella oma näkemyksensä, ja joillekin kummilapsen kuva on pahinta mahdollista krääsää (miksi muuten on alunperinkään ryhdytty kummiksi, jos ei voi ottaa vastaan mitään lapseen liittyvää?).

Vierailija
14/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitetaan konvehteja sievään lasipurkkiin ja sen lisäksi annetaan lapsen kuva kehyksissä. Kyllä kai jokainen kummi haluaa omasta kummilapsestaan kuvan? Itse olen ainakin onnellinen kummilasteni kuvista ja olemme myös omalle lapsellemme valinneet kummit, joiden tiedämme rakastavan kummilastaan ja varmasti pitävän hänen valokuvastaan. Ainakin meidän lähipiirissämme kummeille on tapana antaa myös kerho/koulukuvatkin jne.

Vierailija
15/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin aivan hyvin ostaa itse viinit, suklaat, leffaliput ja muut mitä tässä nyt on ehdotettu, joten ilahtuisin jostain henkilökohtaisemmasta ja nimenomaan kummilapseen liittyvästä. Mutta toki tästä on jokaisella oma näkemyksensä, ja joillekin kummilapsen kuva on pahinta mahdollista krääsää (miksi muuten on alunperinkään ryhdytty kummiksi, jos ei voi ottaa vastaan mitään lapseen liittyvää?).

Näinpä. Kummit valittu kyllä niin, että haluavat lapsesta kuulla ja nähdä, ei niin että kaikki lahjat mitkä kummilapseen liittyy on ehdoton ei ja ne on pelkkää krääsää.

Eikä kummit ole saaneet vielä yhtäkään lahjaa, joten kyse ei ole siitä että omaa kullan nuppua tungetaan kuvassa joka paikkaan.

Av

Vierailija
16/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painata tyynyliina johon pikkuisen käden tai jalan kuva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi