Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumpi sunulle on tärkeämpää parisuhteessa?

Vierailija
06.12.2016 |

Itselleni on kunnioitus. Tämän takia en löydä ikinä miestä. On paljon miellyttäviä, mukavia miehiä, mutta niin harvoja, joita voisi kunnioittaa kuten miestä kuuluu kunnioittaa.

kumpi sunulle on tärkeämpää parisuhteessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kulkevat kyllä sen verran käsi kädessä, että ei voi erotella. Kyllä kumpaakin pitää olla parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä voi kyllä kunnioittaa sukupuolesta ja rakkaudesta riippumatta.

Mutta en osaa rakastaa ihmistä, jota en myös kunnioita. Jos siis syystä tai toisesta suhteesta katoaa keskinäinen kunnioitus, niin kyllä se rakkaus on kuollut jo ennen sitä tai vähintäänkin kunnioituksen puute kuihduttaa koko suhteen ja rakkauden.

Vastasin siis rakkaus, sillä se mielestäni sisältää tuon kumppanin kunnioituksenkin mutta kunnioitus ei välttämättä liity rakkauteen millään tapaa.

Vierailija
4/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde rakentuu noiden varaan ja ilman toista ei ole toista. Ja ilman noita ei ole oikeastaan mitään ja kun on nuo on kaikki ja kaikki muu on turhaa. Mukavan simppeliä ja silti niin haastavaa.

Vierailija
5/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ajattelen, että voi rakastaakin sellaista miestä joka ei käyttäydy kunnioitettavasti. Kunnioittaa taas voi sellaista jota ei rakasta.

Vierailija
6/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja miksi miestä sinusta kuuluu kunnioittaa, ap?

Vierailija
7/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus kuuluu rakkauteen, rakkaus ei aina kunnioitukseen...

Vierailija
8/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä tosi tarkkaan, mutta vastasin rakkaus. Olen parisuhteessa, jossa minua kunnioitetaan, mutta en tunne rakkautta mieheen.

En oikein kyllä osaa kunnioittaakaan häntä, koska en pysty rakastamaan. Siis kunnioitan hänen jalouttaan jne, mutta aina suutun ja huudan ja luulen, että se johtuu siitä, etten rakasta häntä kuin hullu, enkä tunne tai välitä hänen rakastavan minua.

Jotenkin ajattelen, että jos saisin olla miehen kanssa, jota rakastan, niin olkoon kunnioittamatta minua, kai mää itse itseäni niin paljon kunnioitan, että se riittää. Tai ainakin haluaisin sellaisnkin kokemuksen ainaisen "kunnioittava mutta lässy mies" tilalle.

Vierailija
9/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten: Osoittamalla, että hän on tärkeä henkilö, perheen pää. Ja että hän saa arvostusta, ihailua ja tukea vaimoltaan. Miestä ei haukuta tai nälvitä.

Miksi: Mies perheen päänä suojelee perhettä ja toimii moraalisena esimerkkinä. Tästä tehtävästä hän on ansainnut kaiken kunnioituksen.

Kuitenkin: Harvaa miestä pystyy kunnioittamaan, koska monilla miehillä omat tarpeet menevät perheen edelle...ei tälläisellä miehellä mitään tee.

Vierailija
10/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pystyy sellaistakin ihmistä rakastamaan, joka ei kunnioita. Ikävä kyllä.

Vierailija
11/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni mutta en kunnioita ennen kun muuttaa käytöstään.

Vierailija
12/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten: Osoittamalla, että hän on tärkeä henkilö, perheen pää. Ja että hän saa arvostusta, ihailua ja tukea vaimoltaan. Miestä ei haukuta tai nälvitä.

Miksi: Mies perheen päänä suojelee perhettä ja toimii moraalisena esimerkkinä. Tästä tehtävästä hän on ansainnut kaiken kunnioituksen.

Kuitenkin: Harvaa miestä pystyy kunnioittamaan, koska monilla miehillä omat tarpeet menevät perheen edelle...ei tälläisellä miehellä mitään tee.

Mun moes ainakn kunnioittaa naisia ja lapsia ja kaikkia, mutta ei hän halua mikään moraalinen esimerkki olla... Mä vähän luulen, että nuo ei kulje oikein käsi kädessä... Moraalisena esimerkkinä esillä olla haluavat omaavat usein just ne pahimmat luurangot ja taas tavallinen mies ei halua olla sulle mikään esimerkki jottet "pettyisi" ja kurvaa pois.

Vierailija
13/13 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun moes ainakn kunnioittaa naisia ja lapsia ja kaikkia, mutta ei hän halua mikään moraalinen esimerkki olla... Mä vähän luulen, että nuo ei kulje oikein käsi kädessä... Moraalisena esimerkkinä esillä olla haluavat omaavat usein just ne pahimmat luurangot ja taas tavallinen mies ei halua olla sulle mikään esimerkki jottet "pettyisi" ja kurvaa pois.

SIis se mies kurvaa pois, ei kiinnostu. Tai ei ehkä uskalla suhteeseen, kun niin pitäisi esimerkki olla.