Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän perheen jatkuva sorsiminen -- haluamme RAHAA -- emme lumppuja tai manna-apua

Seija 43
05.12.2016 |

Miksi köyhälle perheelle ollaan kyllä ryysyjä ja mannaryynejä tuomassa? Miksei anneta suoraan RAHAA!?? On ihmisarvoa alentavaa se, että ei anneta köyhän ITSE päättää, mitä hän tarvitsee. Eli antakaa RAHAA!! Sitä köyhä tarvitsee ja auttajan ei tarvitse kokea synnintuskia, että olisi sorsinut köyhää antamalla lumppuja tai ruokaa.

Kommentit (304)

Vierailija
1/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa saa esim. tekemällä töitä.

Vierailija
2/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse omat rahasi. Niin me muutkin teemme.

Vierailija
4/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatteet ja ruoka ei kelpaa niin niitä ei ole pakko ottaa. Osta sitten itse sellaisia kuin haluat.

Vierailija
5/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat rahaa, sun täytyy tienata se. Niin me muutkin tehdään.

Vierailija
6/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat rahaa, ei muuta kuin töihin. Toinen vaihtoehto on kerätä pulloja. Kolmas vaihoehto on kerjääminen. Neljäs itsensä myyminen.

Jos ei mikään kelpaa, ole sitten ilman mitään apua.

Vierailija
7/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhäinapu on aina ollut yleensä materiaa. Saatte apetta ja vaatetta, ette videopelejä. Miten voivat ihmiset olla noin kiittämättömiä? Mitäs lisäännyitte varattomina.

Vierailija
8/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeasti ole köyhä, jos Sulla on varaa valita. Rahan antamisessa se ongelma että se saattaa mennä tupakkaan ja viinaan

Vierailija
9/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olisin enemmän kun tyytyväinen vaatteisiin ja ruokaan. Kukaan vaan ei halua auttaa lapsettomia köyhiä.

Vierailija
10/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh, joku Jouluapua ryhmään kyllästynyt kokeilee käänteistsygologiaa. RAHAA!!!

Vierailija
11/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seija 43 kirjoitti:

Miksi köyhälle perheelle ollaan kyllä ryysyjä ja mannaryynejä tuomassa? Miksei anneta suoraan RAHAA!?? On ihmisarvoa alentavaa se, että ei anneta köyhän ITSE päättää, mitä hän tarvitsee. Eli antakaa RAHAA!! Sitä köyhä tarvitsee ja auttajan ei tarvitse kokea synnintuskia, että olisi sorsinut köyhää antamalla lumppuja tai ruokaa.

Miksi  sinä et mene töihin? Miksi  sinä kerjäät apua ja sitten valitat kun sua autetaan? Onko  ongelma talouden/elämänhallinnassa?

Toinen köyhä

Vierailija
12/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mihin saamasi rahan käyttäisit?

Vierailija
13/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä rahaa joka kuukausi! Kaikki yhteiskunnan tuet maksetaan rahana. Yksityishenkilöiltä tuleva apu on yleensä suoraa apua juuri esim. vaatteiden ja ruuan muodossa, koska yksityishenkilöt haluavat varmistaa, että apu menee oikeaan kohteeseen.

Vierailija
14/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo välttämätöntä voit saada, mutta luksusta saa ostaa itse hankitulla elannolla

Vierailija
15/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään asiallista vastausta. EIPÄ YLLÄTÄ!!!!

Kyllä sisäfile maistuu köyhänkin suussa YHTÄ hyvältä kuin rikkaan. Miksi köyhä ei saisi nauttia hyvästä ruoasta? Siihen tarvitsemme RAHAA!!! EMME LUMPPUJA TAI MANNARYYNEJÄ!!!

ap

Vierailija
16/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen jos jotain saat.

Vierailija
17/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sisäfile maistuu köyhänkin suussa YHTÄ hyvältä kuin rikkaan. Miksi köyhä ei saisi nauttia hyvästä ruoasta? Siihen tarvitsemme RAHAA!!! EMME LUMPPUJA TAI MANNARYYNEJÄ!!!

ap

Kun sinulla ei ole varaa ostaa sitä sisäfilettä, niin et syö. Mannaryynitkin ovat kaurahiutaleita kalliimpia. Siinähän kärvistelet. Tässä taloustilanteessa kukaan ei sääli. Onneksi itsellä on paljon lihaa pakasteessa.

Vierailija
18/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuten jo sanoin, saat joka kuukausi rahaa. Osta sisäfileesi sillä.

Vierailija
19/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo, sisäfile vissiin maistuu hyvältä, mutta me KÖYHÄT tarvitsemme RUOKAA. Mannaryynit on ruokaa. Sinä et tiedä oikeasta nälästä selvästi mitään. Ja nää mitä sanot lumpuiksi on enemmän kuin haluttuja. Ite ainakin otan mieluusti takin kylmälle.

Vierailija
20/304 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tuon, en ole koskaan ymmärtänyt mitä hyvätekeväisyyttä on antaa ihmisille vanhoja rättejä.

Se on hyväntekevää vain antajalle. Tai jakaa mannagryynejä, sen verran hyväosainen olen, että ymmärtäisin köyhimmilläkin olevan varaa halvempiin elintarvikkeisiin.

Mieluusti maksan veroni, että niistä annetaan rahaa niille joille ei ole kykyä itseään elättää. Vaikka olen uuden Kela-Ellin kanssa samaa mieltä että ihan makoilusta ei rahaa pitäisi maksaa.