Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset on niin hankalia niin livenä kuin nettideiteissä?

Vierailija
05.12.2016 |

Flaksi ei käy livenä eikä nettideitissäkään. Sen sijaan naiset jotka tiedän saavat livenä miehiltä lähestymisiä ja nettideiteissä matchien määrä on kymmenenkerroin enemmän kuin miehillä. Kai se johtuu siitä tarjonnasta ettei naiset ihan mihin tahansa perusjannuun tyydytä.

Tilanne on tämä ja sen mukaan pitää elää. Harmittaa vain että mies joutuu deittailussa tekemään kaiken työn saadakseen naisen. Tinderissä joka 20 nainen aloittaa keskustelun, kun taas miehistä aloitetaan yleensä joka toiselle naiselle keskustelu.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuta mua mitäs miehet yleensä on mieltä aloitteellisesta naisesta? Epätoivoinen?

Mut haukuttiin tinderissä epätoivoiseksi kun pyyhkäisin miehen ja tämän kaverin oikealle.Heistä se oli suorastaan ällöttävää:D

Vierailija
42/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuta mua mitäs miehet yleensä on mieltä aloitteellisesta naisesta? Epätoivoinen?

Mut haukuttiin tinderissä epätoivoiseksi kun pyyhkäisin miehen ja tämän kaverin oikealle.Heistä se oli suorastaan ällöttävää:D

Miten tämä kävi ilmi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä kävi ilmi?

Nää miehet oli kavereita ja viettivät iltaa yhdessä.Ja laittoi viestiä mulle tinderissä että oletko epätoivoinen?vastasin etten ole.Jatkoivat sitten että no miksi pyyhkäisit myös kaverini oikealle:D olin hieman järkyttynyt.

Vierailija
44/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä kävi ilmi?

Nää miehet oli kavereita ja viettivät iltaa yhdessä.Ja laittoi viestiä mulle tinderissä että oletko epätoivoinen?vastasin etten ole.Jatkoivat sitten että no miksi pyyhkäisit myös kaverini oikealle:D olin hieman järkyttynyt.

Olisin itsekin!

Minulla on joskus ollut sama mies mätchinä ystäväni kanssa, mutta ei kyllä olla vastaavaan sorruttu. Noloa.

Vierailija
45/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman kuukauden Tinderissä, olen nainen. Laitan yleensä viestiä matcheille, mikäli profiilissa on jotain tekstiä, johon "tarttua". Eli siis kirjoitan jotain enemmän kuin vain moi tms. Harva miehistä vastaa. Siis ehkä kaksi kymmenestä. Mun otantani tulos on siis se, että ihan yhtä hankalia ovat miehetkin. Ajattelen itse enemmänkin niin, että kuuluu pelin luonteeseen, ja riittää, että löytyy se yksi helmi...

Kuinka monelle miehelle annat tykkäystä? Ovatko nämä miehet arviosi mukaan sellaisia, että saavat tykkäyksiä myös muilta naisilta? 

Miksi nainen haluaisi miehen, joka on naisen arvion mukaan sellainen että kukaan ei hänestä voisi kiinnostua?

Vierailija
46/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman kuukauden Tinderissä, olen nainen. Laitan yleensä viestiä matcheille, mikäli profiilissa on jotain tekstiä, johon "tarttua". Eli siis kirjoitan jotain enemmän kuin vain moi tms. Harva miehistä vastaa. Siis ehkä kaksi kymmenestä. Mun otantani tulos on siis se, että ihan yhtä hankalia ovat miehetkin. Ajattelen itse enemmänkin niin, että kuuluu pelin luonteeseen, ja riittää, että löytyy se yksi helmi...

Kuinka monelle miehelle annat tykkäystä? Ovatko nämä miehet arviosi mukaan sellaisia, että saavat tykkäyksiä myös muilta naisilta? 

Miksi nainen haluaisi miehen, joka on naisen arvion mukaan sellainen että kukaan ei hänestä voisi kiinnostua?

Ei tarvitse pelätä, että mies lähtee jonkun toisen matkaan

Vierailija
47/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse pelätä, että mies lähtee jonkun toisen matkaan

En usko, että maailmassa on monta niin säälittävää ihmistä että alkaa noin laskelmoida.

Vierailija
48/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit on ikä (n. 38-50 -v), sopiva välimatka ja että on lapsia. Siis näistä tykkään. Jätän suosiolla tosi sporttisen oloiset komistukset tykkäämättä, koska ajattelen (ennakkoluuloisesti) heidän saavan paljon tykkäyksiä. Samoin yleensä jätän tykkäämättä, mikäli ei ole profiilissa mitään tekstiä. Aika paljon kuitenkin tykkään, ja mielestäni saan suht hyvin matchejä.

Vierailija
49/49 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit on ikä (n. 38-50 -v), sopiva välimatka ja että on lapsia. Siis näistä tykkään. Jätän suosiolla tosi sporttisen oloiset komistukset tykkäämättä, koska ajattelen (ennakkoluuloisesti) heidän saavan paljon tykkäyksiä. Samoin yleensä jätän tykkäämättä, mikäli ei ole profiilissa mitään tekstiä. Aika paljon kuitenkin tykkään, ja mielestäni saan suht hyvin matchejä.

Ja siis, todella harva mies vastaa mun keskustelunavauksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi