Onko itsenäisyyspäivä ateriani tarpeeksi hyvä?
Mieheni vanhemmat tulevat syömään ja olen ihan stressin partaalla kun anoppini on niin vaativa ja pelkään, ettei se tykkää ruuistani. Teen siis seuraavaa, Itse savustettua lohta, perunoita ja valkoviinikastiketta. Lämpimiä vihanneksia, fetasalaattia, rapu-avokado salaattia . Tummaa saaristolaisleipää ja itsetehdyt sämpylät, leivon huomenna aamulla ne.Ruokajuomana valkoviiniä ja kahta eri jouluolutta, konjakkia kahvin kanssa. Aamulla leivon vielä joulutortut ja tänä iltana teen tiikerikakun.Mieheni äiti ei viime jouluna edes kiittänyt joululounaasta kun lähtivät pois. Appiukkoni taas kehui , että olipa maukasta.
Kommentit (9)
On hyvä, meillä on vaan janssoninkiusausta mut ollaankin miehen kanssa ihan kaksistään!
On oikein hyvä. Jos anoppi ei edes viitsi kiittää, älä sinäkään vaivaudu tekemään ateriaa hänelle.
Siis oliko tuo itsenäisyyspäivä- vai jouluateria? Miksi jo nyt jouluruokia?
No minä en söisi kuin joulutorttuja, mutta ehkä sille anopille kelpaa.
Juomanakin vain jtn. kuraa, viiniä, olutta ja konjakkia....
Ihan hyvä, mutta pari kommenttia.
Valkoviini kastike ei minusta sovi savukalalle vaan minä tekisin jotakin raikkaampaa esim. jugurtti tai kermaviilikastiketta. Sopii paljon paremmin savuaromin kanssa.
salaatit menisivät varmasti ihan alkuruokinakin?
Itse en ole kakku tai torttuihmisiä joten minä pitäisin ihan oikeasta jälkiruoasta, mutta toki hyvät tarjottavat ja konjakin ja kahvin kanssa ihan ok nuo jälkiruoat toki ovat.
Miksi ihmeessä näet tuollaisen vaivan ja tarjoat ihanan aterian ihmiselle, joka ei edellisellä kerralla edes kiittänyt? Ateria kuulostaa oikein hyvältä, nauttikaa itseksenne vatsatautiin vedoten.
Ei ole tarpeeksi hyvä.