Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OUDOIMPIA askiaspalvelijoita joita olette kohdanneet? Mitä tapahtui/ teki tms?? Minä aloitan...

Vierailija
05.12.2016 |

Kerro myös mikä hän oli ammatiltaan!
Oma kokemukseni on se, kun menin joskus hotelliin niin siinä respassa sisään kirjautumisessa oli sellainen nainen.
Näin jo kauempaa, että hihitteli yksinään jtn...
Siinä kohtaa, kun tulin tiskille vastapäätä häntä niin tervehtiessä hän purskahti nairuun jonka yritti naamioida yskäsyksi.
Mietin, että oliko minussa jtn hauskaa, mutta hihittely vain jatkui ja jatkui.
Näin, että pidätteli kokoajan naurua ja nauroi joka sanansä jälkeen oikein ylikorostuneesti
Tuo oli vähän outoa koska tilanteessa ei ollut päällepäin missään kohtaa mitään hauskaa.
En tiedä oliko jossain aineissa, mutta aika oudolta vaikutti.
Lähtiessä sielä oli erityyppi enkä enää nähnyt tuota naista ..
Kertokaapa teidän kokemuksia!

Kommentit (360)

Vierailija
281/360 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulun Stokkalla yritin ostaa Cliniquen huulikiiltoa. Pyysin sitä myyjältä. Myyjä sanoi, että saat puolet halvemmalla yhtä hyvän, erimerkkisen.

Sanoin, että haluan nimenomaan Cliniquen, koska olen todennut sen itselleni sopivaksi. En halua tehdä kokeiluja eikä hinta ole mulle ongelma.

Myyjä ei antanut tuotetta minulle vaan alkoi jankkaamaan, miten tyhmää on maksaa niin paljon kun halvemmalla saa vastaavan. Toistin argumenttini. Ei auttanut. Lähdin pois. 

Kun käänsin selkäni, myyjä sanoi toiselle myyjälle, että on ne tyhmiä, kun haluaa maksaa liikaa.

Huhhuh vissiin ilmapiiri niin kireänä siellä :s ei tosin oikeuta tuollaiseen vittuiluun.

Mun oudoin aspa-kokemus on eräästä oululaisesta ruokakaupasta. Katsoin että jahas, myyjänä on taas tuo hajamielinen nuori nainen, johon on hankala saada kontaktia. Kun tuli minun vuoroni maksaa ostokset, hän yllättäen hän purskahti aivan hillittömään nauruun. En tiedä miksi, kauppa oli muutenkin hiljainen eikä minun edelläkään ollut mitään outoa hyypiötä asiakkaana. Naurusta ei ollut tulla loppua eikä myyjä saanut sanotuksi mitään, edes loppusummaa. Olin jotenkin tyrmistynyt, sillä aloin miettiä johtuiko purkaus minusta vai kuuliko hän jotain harhoja. En ole kyseistä henkilöä nähnyt kaupassa pitkään aikaan. 

Ei siihen tarvita kuin väsymys.

Yhden kerran räjähdin samalla tavalla nauramaan päin asiakkaan naamaa, kuin kertomasi aspa.

Siis ihan totaalinen hajoaminen, niin että happi loppuu, vedet tulee silmiin ja edes hintaa ei meinaa saada sanottua.

Ja tuo kaikki siitä, kun väsyneellä mielellä assosioi asiakkaan kassalle tuomasta tuotteesta jotain ihan omaa 👍

Vierailija
282/360 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni yksityinen lemmikkitarvikeliike ohikulkumatkalla. Lattia täynnä turhaa rojua, tyhjiä lavoja yms. Liikkuminen vaikeaa, myyjäsetä huikkasi, että "älkäähän kompastuko". Innokkaasti halusi kyllä esitellä meille tytöille "vahvaa kissanminttua".

Lähdin ostamatta mitään. Tuntui pahalta, mutta miksi olisin ostanut edes säälistä? Miten tuollaisessa paikassa voi edes harjoittaa liikentoimintaa ja asioida? Vai onko "kissanminttu" jokin katukaupan salainen koodi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/360 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran h&m:llä ostamassa aivan tavalliset puuterinväriset rintsikat, tarvitsin sellaiset valkoisen paidan alle ettei näy läpi. Menin sitten kassalle maksamaan ja kassalla oleva tyttö tokaisi liivit käteensä ottaessaan että "tässä on kyllä rumimmat rintsikat mitkä tiedän". Hölmistyin niin etten saanut sanaa suustani, mutta tyttö jatkoikin vielä juttua sanomalla "onhan nämä tosi mukavat päällä itsellä on samanlaiset mutta on nämä oikeet erotiikantappajat!" En vieläkään saanut sanaa suustani maksaessani ostostani, ajattelin että olenko piilokamerassa vai mitä tapahtui, eihän asiakkaalle voi noin sanoa!:D

Ai, mä olisin lähtenyt heti juttuun mukaan 😂

Vierailija
284/360 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni yksityinen lemmikkitarvikeliike ohikulkumatkalla. Lattia täynnä turhaa rojua, tyhjiä lavoja yms. Liikkuminen vaikeaa, myyjäsetä huikkasi, että "älkäähän kompastuko". Innokkaasti halusi kyllä esitellä meille tytöille "vahvaa kissanminttua".

Lähdin ostamatta mitään. Tuntui pahalta, mutta miksi olisin ostanut edes säälistä? Miten tuollaisessa paikassa voi edes harjoittaa liikentoimintaa ja asioida? Vai onko "kissanminttu" jokin katukaupan salainen koodi...

Miksi tuli tekstistä vibat, että mitähän tuon"kissanminttu" olisi todellisuudessa ollut 😉

Vierailija
285/360 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme miehen kanssa nuoria ja pienituloisia opiskelijoita, ja lähdimme katsomaan kihlasormuksia. Kultasepänliikkeessä myyjä alkoi esittelemään kultaisia ja valkokultaisia, kun sanoin että hopeisetkin käyvät hyvin. Myyjä sitten ivallisesti sanoi että eiväthän ne mitkään kihlasormukset ole, muistosormukset vain.. Lähdettiin pois ja seuraavasta kaupasta löysin mieluisen sormuksen, ja edelleen ollaan miehen kanssa yhdessä, vaikka eivät maksaneet muutamaa kymppiä enempää.

Hopeasormuksissa ei kyllä ole mitään järkeä jos meinaa niitä vuosikymmeniä päivittäin käyttää...

Vierailija
286/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen yesterday second hand-myymälässä todellakin outo myyjä. Itse olen sitä mieltä että se on aineissa. Kulkee myös myöhään syksyyn shortseissa tikkujaloillaan. Mukava mutta todella ei anna asiakkaan hengittää, kannattaa mennä katsomaan, myyntitilanne on oikein show!!! Ei tarkoita pahaa, todellinen hippien hippi tämä nainen. Mulle ilmoitti että mustaa mun ei kannata ikimaailmassa ostaa koska olen valmiiksi niin hoikka. No musta on mun lempiväri 😂jos musta väriksi luetaan. Mutta siis näkemisen arvoinen show, jos tylsä pvä niin mene sinne.

Vierailija
287/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten otin taksin Helsingin keskustasta lentokentälle ja taksikuskiksi sattui ulkomaalainen nainen, joka oli kyllä vähintäänkin jännittävä. Enkä ole koskaan pelännyt taksin kyydissä yhtä paljon, ihan siis ajotyyliä ajatellen. Puhetta tuli koko ajan, uteli kaikenmaailman asioita (yksityisyyteen liittyviä), kehui ulkonäköäni ja olemustani ja oli jo suunnilleen lähdössä mukaani matkalle. Ymmärrän, että jossain muussa kulttuurissa voi olla ihan ok udella asioita, mutta pitkän työpäivän jälkeen väsyneenä ehkä hieman odottaisi tilannetajua taksikuskilta. Etenkin, kun vastailin aika lyhyesti, mutta toki kohteliaasti. Ajoi ihan miten sattui eli mentiin punaisia päin parikin kertaa ja oltiin väärällä kaistalla koko ajan. Torvet soi ja nainen vaan heilautteli kättään. Teki ihme koukkailuja ja jarrutuksia. Ja milloin ei puhunut, niin sitten lauloi. Ja sitä laulus tuli aika paljon eli hiljaista hetkeä ei ollut kertaakaan.

Olin koko matkan kysymysmerkkinä ja oli sellainen olo, että tämän on pakko olla joku piilokamera. No, eipä mennyt kuin reilu vuosi, kun telkusta tuli se taksiohjelma, missä kuvattiin taksimatkoja ja siellähän tämä sama nainen oli yhtenä kuskina mukana ohjelmassa kyytiläisiä viihdyttämässä. Näin jälkikäteen on kykkö enemmän naurattanut koko matka, mutta silloin kyydissä ollessa tunne oli kyllä vähintäänkin jännittävä...

Vierailija
288/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaa ostamassa eräästä tunnetusta ketjumyymälästä. Myyjänä pieni, hintelä, viiksekäs, about 50-60 mies. Siinä kauppoja tehdessä ja yhtä sohvaa tarkemmin katsoessani tuli ihan kiinni kylkeeni, pukkasi kyynärpäällä ja tokaisi naureskellen 'mikäpäs sitä olisi tällaisella pehmeällä sohvalla kauniin tytön vieressä istuskella'. En viitsi edes kirjoittaa, että mitä myyjälle vastasin. Ilmekin taisi olla minulla jo sen verran vakava, että hymy hyytyi miehellä kyllä äkkiä ja loppuajan oli aika vakavaa 'poikaa'. Jälkikäteen kuulin, että oli monelle muullekin heittänyt samanlaista vitsiä. Toivottavasti oppi jotain, kun sai samalla mitalla takaisin. Jotain hyötyö siitä, että olen ollut miesvaltaisella alalla ja oppinut vastaamaan 'huumoriin' takaisin samalla mitalla.

Vierailija
289/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin bussissa kolikoilla ja kysyin, että onhan rahamäärä riittävä, kun nopeasti kiireessä laskin. Kuski mulkaisi minua ja tokaisi: "Saatanan koppelo".

Hahahaha, mitä ihmettä??? :D

Kauheita juttuja täällä. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Vierailija
290/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vihkisormusostoksilla. Myyjä esitteli sormuksia, joissa oli timantteja ylenpalttisen paljon. Sanoin, että haluan yksinkertaisemman vihkisormuksen, yhdellä tai kolmella timantilla. Myyjä sanoi, painottaen: "Niitä HALPOJA sormuksia on täällä."

Vierailija
291/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tevennut koskaan askiaspalvelijoita?

Vierailija
292/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani opiskelija muutama vuosi sitten piipahdin koulun kahvilassa, josta ajattelin ostaa energiajuoman aamuväsymykseen. Maksoin batteryn pääasiassa 5 snt kolikoilla, kun oli kertynyt ja halusin niistä eroon. Kun olin lähdössä, kuulin äkäinen kahvilaeukon sähisevän toiselle "Vittu tekisi mieli heittää nää viis-senttiset ton naamaan."

Sama nainen oli muutenkin selkeä "ammattilainen" työssään... harhasi mm. Hiuksiaan myytävien leipien päällä niin, että kaikki näkivät miten hilse ja harmaat hiukset pölisivät siihen päälle.

😬

Vierailija
293/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani opiskelija muutama vuosi sitten piipahdin koulun kahvilassa, josta ajattelin ostaa energiajuoman aamuväsymykseen. Maksoin batteryn pääasiassa 5 snt kolikoilla, kun oli kertynyt ja halusin niistä eroon. Kun olin lähdössä, kuulin äkäinen kahvilaeukon sähisevän toiselle "Vittu tekisi mieli heittää nää viis-senttiset ton naamaan."

Sama nainen oli muutenkin selkeä "ammattilainen" työssään... harhasi mm. Hiuksiaan myytävien leipien päällä niin, että kaikki näkivät miten hilse ja harmaat hiukset pölisivät siihen päälle.

😬

Onneksi oman oppilaitokseni kahvilassa on todella mukava työntekijä. Opiskelijoilla voi olla rahasta tiukkaa joten luulisi ynmärtävän. Joku on voinut rikkoa säästöpossunsakin.

Vierailija
294/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😬

Onneksi oman oppilaitokseni kahvilassa on todella mukava työntekijä. Opiskelijoilla voi olla rahasta tiukkaa joten luulisi ynmärtävän. Joku on voinut rikkoa säästöpossunsakin.

Äläpä! Ei oikein tehnyt mieli käydä enää kahvilassa :/

-300

Vierailija
295/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme mieheni kanssa lähikaupassa ruokaostoksilla. Olen kasvoiltani nuoren näköinen, mutta olemme molemmat kolmekymppisiä ja myös sen näköisiä, emme pukeudu erityisen nuorekkaasti tms. Ostoksiini kuului myös pari siideriä. Ilmeisesti kaksi siideriä on kaikkien alaikäisten vakio-ostos (muutaman ruokakassin kera), koska olin jo suorittamassa maksua kun kassa päätti tiukata minulta henkilöpapereita. Mukanani oli vain maksukortti. Kerroin myyjälle, että "paperit" ovat autossa, ja että hän voi poistaa siiderit ostoksista, kun en viitsi lähteä niiden vuoksi papereita hakemaan.  Tähän hän: "no, ehkä voin myydä, kun poikaystävä on niin vanhan näköinen". Kaupat tehtiin myös siidereistä, vaikka nyt taisi mennä myyjällä useammassa kohtaa pieleen... :D

Ei mennyt. Linjaus on, että alle 30-vuotiaan näköisiltä kysytään paperit ja että velvollisuus koskee kaikkia ostotilanteessa läsnäolevia, ei vain maksajaa. Tilannekohtaista harkintaa käyttäen voi joustaa tietyissä tilanteissa, jos on hyvä peruste uskoa, ettei juotavaa ole menossa alaikäiselle. Kukaan ei voi, jaksa eikä halua käyttää tilannekohtaista harkintaa jokaisen asiakkaan kohdalla.

Kassalla ei ole kuudetta aistia ja alaikäiselle/tarkastajalle myymisestä tulee sakot. Fiksu asiakas ottaa henkkarit mukaan, jos tietää näyttävänsä nuorelta.

Taisit lukea tekstini hieman hätäisesti, joten tässä kertaus: 1) Olin jo suorittamassa maksua, eli kortti oli jo maksupäätteessä, kun henkilöpapereita pyydettin. Kaikki ostokset oli siis jo kirjattu kassaan. 2) Koska tiedostan olevani alle kolmekymppisen näköinen (en tosin alaikäisen, kuten alustuksessani mainitsen), olin täysin valmis vapaaehtoisesti luopumaan kassalla ex-tempore siidereistäni juuri siitä syystä, että en ollut ottanut henkilöpapereita mukaani. 3) Mieheltäni ei kysytty tilanteessa missään vaiheessa henkilöpapereita ja 4) peruste siidereiden myymiselle oli, ja lainaan tässä edelleen suoraan myyjää: “koska poikaystävä on niin vanhan näköinen”. Eli nyt vielä rautalangasta: A) myyjä toimi tökerösti kysymällä henkilöpapereitani vasta maksutilanteessa, ei siis ennen alkoholituotteiden kirjaamista kassaan. Jos hän olisi ennen tuotteiden kirjaamista kysynyt papereitani, olisin toki kehottanut häntä jättämään tuotteet pois, koska henkilötodistusta ei ollut saatavilla, kuten myös toimin, kun hän lopulta papereita kysyi. Hän olisi siis vielä voinut vain poistaa tuotteet ja asia olisi ollut sillä selvä. B) myyjä perusti lopulta “harkintansa” mieheni ulkonäön perusteelle. Jos olin hänen tulkintansa mukaan mahdollisesti alaikäinen, hänen ei olisi pitänyt myydä minulle alkoholia laisinkaan varsinkaan, kun täysi-ikäisyydestäni ei ollut näyttöä riippumatta siitä, kuka ja minkä näköinen henkilö seurassani tuolloin on ja C) myyjä, eli asiakaspalvelija kutsui asiakasta täysin avoimesti julkisessa tilanteessa “vanhan” näköiseksi. Asialla ei ollut mitään tekemistä yleisten linjausten kanssa. Ymmärsitkö nyt?

Oletpa pikkumainen ja lapsellinen noin vanhaksi :D Lopeta tuo nillitys ja ala kantaa ajokorttia lompakossa, jos tekee mieli lipittää sidukkaa.

Vierailija
296/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme noita taksikuskeja nykyään vaivaa? Kummallista olettamista että asiakas toimii heille seuraneitinä.

Ennen sai taksissakin kulkea rauhassa, mutta nykyään tuntuu että kuski loukkaantuu jos taksimatkan aikana hoidat omia asioitasi, esim. soitat puhelun tai laittelet säpoa. Ärsyttävää.

Jaa, minä olen aina luullut, että asiakkaat tykkäävät jutella niitä näitä matkustamisen lomassa. Menee matkakin joutuisammin. 

Vierailija
297/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kampaajat ovat uteliaita, utelevat kaiken työpaikasta lähtien. Osa kampaajista osaa jutella asiallisesti mutta osa kyselee ihan selvästi uteliaisuuttaan, tuloja ei ihme kyllä vielä ole kysytty.

Minulta on kysytty jopa tulot! Oli muuten hyvä kampaaja, mutta olisin mielummin ollut vaikka hiljaa kuin keskustellut hänen kanssaan, sillä häneltä ei tosiaan luonnistunut small talk, hän selitteli ku on yrittäjällä niin vaikeeta ei saa lomaa ja ei oo varaa tehä mitään kysyi siinä sitten kaiken missä asun ja miten asun ja paljonko oikeen tienaan kun tuntuu olevan varaa kaiken näköseen,(vastailin hänelle aika ympäri pyöreitä, koska ovat mielestäni henkilökohtaisia asioita ja tulojani en todellakaan kerro ulkopuolisille) lisäksi hän kertoili kuinka on aikamoinen kaappijuoppo ja on tapana aina iltasin tissutella ja kertoi myös hänen ja miehensä riidasta.

Vaikka kuinka koitin ohjailla keskuteluja muualle tai olla vaan ihan hiljaa niin silti hän vain jatkoi kaikkea henkilökohtaisten juttujen kertomista.

Tykkäsin siis hänen tekemistään hiuksista, mutta huomasin, että ahdistuin jo ennen sinne menoa pian tulevista keskuteluista, niin lopetin siellä käymisen.

Ei ole todellista:DDD Jotkut asiat kannattaa pitää omana tietoonaan.

Vierailija
298/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vuoden ajan ripsiteknikolla jonka kanssa päästiin siihen pisteeseen että joka kerta kun oli aikani, hän avautui minulle existään, nykyisestään, nälästään, väsymyksestään ja ties mistä. Juoruili asiakkaistaan, kuinka olisi mieluummin kotona kuin töissä..
Kerran jopa kun olin etuajassa ja hänellä oli edellinen asiakas vielä kesken, pyysi hän minua käymään kaupassa puolestaan ostamaan nakkeja! En enään pystynyt käymään huollossa hänellä ja sitten perästä tuli viestejä "Aijotko ikinä tulla takaisin?" 😑

Hajosin:DDDDDD

Vierailija
299/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yesterday, Tampere kirjoitti:

Tampereen yesterday second hand-myymälässä todellakin outo myyjä. Itse olen sitä mieltä että se on aineissa. Kulkee myös myöhään syksyyn shortseissa tikkujaloillaan. Mukava mutta todella ei anna asiakkaan hengittää, kannattaa mennä katsomaan, myyntitilanne on oikein show!!! Ei tarkoita pahaa, todellinen hippien hippi tämä nainen. Mulle ilmoitti että mustaa mun ei kannata ikimaailmassa ostaa koska olen valmiiksi niin hoikka. No musta on mun lempiväri 😂jos musta väriksi luetaan. Mutta siis näkemisen arvoinen show, jos tylsä pvä niin mene sinne.

Joo pyöräilyshortseistahan tämä daami tunnetaan. :D Ja keskustan kirppareilta hänet voi myös aamuisin bongata haalimassa myytävää liikkeeseensä. Minä kyllä aineissa olon sijaan uskon hänen olevan vain erikoinen persoona.

Mulle tuli mieleen tuosta jonkun liittymäkaupassa asiointiin liittyvästä jutusta oma liittymänvaihtoni. Mulla oli loppunut alennuskausi tarjousliittymästä ja normaalihintaan se oli liian kallis. Katselin netistä, että saisin paljon halvemmalla eri puljun liittymän, mutta ajattelin kuitenkin käydä kysymässä vielä siltä palveluntarjoajalta, jolta senhetkinen liittymä oli, josko heillä olisi jotain tarjousta. No asiakaspalvelun tyttö siellä totesi, että ei ole mitään edullisempaa kuin se nykyinen, ja jos tosiaan saan muualta halvemmalla, niin kannattaa ottaa. Ihan asiallinen oli ja menin sitten toiseen liikkeeseen ja vaihdoin liittymää. Ei tässä mitään, mutta parin päivän päästä alkoikin sitten tulla viestejä, että olet vaihtamassa liittymää, vastaa tähän viestiin niin tarjoamme halvemman liittymän kuin mihin olet vaihtamassa. Ja niitä viestejä tuli monta. Ei siis ollut huono asiakaspalvelukokemus, mutta vähän kummallista.

Ohis, mutta ihmettelen noita "mä oon vaan töissä täällä"-tapauksia, joista moni on tässä ketjussa kertonut. Ite oon tehnyt monenlaista asiakaspalvelua ja usein oon ollut jossain kaupassa hommissa jonkun toisen firman asialla, eikä mulla ole siis ollut tietoa esim kyseisen kaupan valikoimasta, tuotteiden paikoista tms. Silti oon aina auttanut kysyjiä joko ohjaamalla heidät jonkun kaupan omaan henkilökuntaan kuuluvan luokse tai lähtemällä itse metsästämään milloin mitäkin.

Ohis jatkuu, mutta täytyy sanoa, että asiakaspalvelijana on tullut kyllä saatua ihan törkeä määrä paskaa niskaan, vaikka olen aina ollut tosi hyvä siinä hommassa (vaikka itse sanonkin.) Jotkut ihmiset haastaa riitaa ihan vain purkaakseen pahaa oloaan ja jotkut näkee sen palvelutilanteen tilaisuutena pompottaa "alempiarvoistaan". Oon silti itse pysynyt aina asiallisena ja jopa liioitellun ystävällisenä, mikä näitä lämpimikseen räyhääjiä provosoi entisestään. Jos taas asiakas on oikeasti harmissaan jostain, niin yleensä tuolla ystävällisyydellä ja muistamalla AINA PAHOITELLA niitäkin asioita, joihin itsellä ei ole osaa tai arpaa, saa yleensä kiukkupussit leppymään. Kerran asiakas raivosi ihan vauhkona juustohyllyllä, kun jotain tarjoustuotetta ei löytynyt. Mä ystävällisesti osoitin hänelle kyseisen tuotteen ja myötäilin jupinoitansa ja kyselin tarviiko muussa apua. Hän alkoikin sitten avautua, että oli juuri syöpädiagnoosin saanut ja lääkäriltä tulossa ja on pahoillaan kun niin räyhäsi. Juteltiin siinä hetki ja luulen että molemmille jäi lopulta hyvä mieli siitä tilanteesta, vaikka alkoi ikävästi. :)

Vierailija
300/360 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden puhelimen, johon vanha SIM-korttini ei enää käynyt, joten lähdin ostamaan uutta korttia. Kaupassa miesmyyjällebselitin tarpeeni, ja hän antoi uuden SIM-kortin ja käski laittamaan kotona puhelimeen, jolloin se aktivoituisi. Kysyin myös liittymästäni, että pysyyhän samana ja myyjä vakuutti pysyvän. Kertoi myös lisäävänsä mulle 4g:N samalla laskuni hinnalla aiemman 3G:n sijasta. Lähdin kotiin ja sain puhelimeni toimintaan. Noin kuukauden päästä saapui uusi puhelinlasku. Normaalisti laskuni on 19,90€. MUTTA nyt se oli yli 70€!!!!!!!!!

Menin katsomaan erittelyjä mistä tällainen summa olisi tullut, ja mitä näinkään. Laskussa luki tie mitä Elisa Viihde, Pilvipalvelu sun muita Elisan palveluita joita en todellakaan ollut ostanut tai tilannut. Hetken pohdittuani tajusin sen myyjän ladanneet sanomatta mitään.

Ei siinä muu auttanut kuin maksaa se v*tun kallis lasku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan