Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OUDOIMPIA askiaspalvelijoita joita olette kohdanneet? Mitä tapahtui/ teki tms?? Minä aloitan...

Vierailija
05.12.2016 |

Kerro myös mikä hän oli ammatiltaan!
Oma kokemukseni on se, kun menin joskus hotelliin niin siinä respassa sisään kirjautumisessa oli sellainen nainen.
Näin jo kauempaa, että hihitteli yksinään jtn...
Siinä kohtaa, kun tulin tiskille vastapäätä häntä niin tervehtiessä hän purskahti nairuun jonka yritti naamioida yskäsyksi.
Mietin, että oliko minussa jtn hauskaa, mutta hihittely vain jatkui ja jatkui.
Näin, että pidätteli kokoajan naurua ja nauroi joka sanansä jälkeen oikein ylikorostuneesti
Tuo oli vähän outoa koska tilanteessa ei ollut päällepäin missään kohtaa mitään hauskaa.
En tiedä oliko jossain aineissa, mutta aika oudolta vaikutti.
Lähtiessä sielä oli erityyppi enkä enää nähnyt tuota naista ..
Kertokaapa teidän kokemuksia!

Kommentit (360)

Vierailija
321/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs ei kotoperäinen kebabmyyjä kysyi tilauksen yhteydessä mausteista. "laitetaanko sipulia?" Vastaan: Joo, hän sanoo: "Ei ole". Ja toistaa tätä lähes joka mausteen kohdalla :D ei voinut sitte kysyä laitetaanko kaikki mausteet tai kertoa että tuota ja tuota ei nyt ole. Tais kielimuuri olla syynä..

Ikivanha urbaanilegenda? Miksi hän olisi ehdottanut sipulia, jos tiesi ettei sitä ole? 

Ennen Berliinin muurin murtumista itäblokissa oli enemmän kuin tyypillistä, että ravintola Pectopahin ruokalista oli kiitettävän kokoinen mutta hyvä jos edes yhtä liharuokaa oli saatavilla. Kuitenkin kysyttiin aina että mitä saisi olla.

Itäblokin asiakaspalvelijat olivat oma lajinsa. Yhdessä leningradilaisessa nuorisoravintolassa ei taas ollut mitään kuin teetä, pimeästi tarjoilijat myi kaikki alkoholin. Ainut humalainen koko paikassa oli tarjoilija.

Oisko sen ravintolan nimi ollut kuitenkin Restoran eikä pectopah.

Ketjuravintola Pectopah. Minäkin olen käynyt. :)

Vierailija
322/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaateliikkeen myyjä ohjasi että minun tulisi jättää vaunut kaupan ulkopuolelle ( vauva nukkui vaunuissa) sanoin katsovani yhtä artikkelia nopeasti- ei käynyt.Syynä myös kuulemma se että saattaa tulla niin paljon ruuhkaa että olen häiriöksi- Olin ainoa ihminen liikkeessä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rovaniemen joulupukkilandiassa joku miespuolinen turistikrääsänmyyjä alkoi vauvan kanssa liikkeessä asioidessani neuvoa vauvojen hoidossa tyyliin "ei kannata vastata joka itkuun, ei kannata pitää liikaa sylissä".

Aika karseita neuvoja. :(

Vierailija
324/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ikävä kuulla tuosta lasku ja sopimusongelmasta, mitä olet kokenut. Selvitettiinkö sitä ikinä asiakaspalvelun kanssa? Katsoisimme tuon mielellämme kuntoon, mutta tarvitsemme sitä varten asiakastietojasi. Laittaisitko meille Facebookin yksityisviesteillä tai Palstalla yksityisviestillä (http://elisa.fi/palstatiimi, vaatii pikaisen rekisteröitymisen) tarkempia tietojasi?

Emilia / Elisan sometiimi

http://elisa.fi/palsta

Vierailija
325/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku gigantin myyjä antoi rauhassa katsoa eikä hyökänny heti, että "tarvitko apua, kun tulit kauppaan sinun on pakko ostaa nyt jotain !"

En usko, että tuollaista voi gigantissa tapahtua.

Vierailija
326/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla oli vakituiset työpaikat ja mulla tonni käteistä lompakossa.

Onko se jokin isokin juttu sinulle jos sinulla on ostoksille mennessäsi tonni käteistä lompakossa?

Vierailija
327/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suomalaiseksi vähän erikoiset piirteet, myyjät usein luulee että olen ulkomaalainen.

Olin pukukopissa sovittamassa puseroa ja myyjä seisoi koko ajan ihan verhon takana, varmaankin vahtimassa etten laita mitään laukkuun. Tyttö säikähti aikamoisesti kun avasin verhot voimalla.

Monesti myös myyjä seuraa perässä esim. lahjatavaraliikkeissä, etten vain laita mitään takin alle. Sellainen haukka-ilme naamallaan. Ainoastaan siksi, että näytän hivenen ulkomaalaiselta.

Niin tai sitten myyjä kokeili sellaista ihmeellistä asiaa, kuin asiakaspalvelua ja oli valmiina paikalla jos olisit tarvinnut apua tai vaikka erikokoisen vaatteen hakemisessa jotta sinun ei tarvitse lähteä pukukopista puolipukeissa?

En lainkaan ihmettele jos myyjä säikähtää (olisin säikähtänyt minäkin) jos joku näkee tarpeelliseksi avata pukukopin verhoja voimalla. Sinulla varmasti oli tähän jokin järkeväkin syy? Vai oliko tarkoituksesi säikytellä myyjää?

Vierailija
328/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP Kuopio. Kävin nuorena opiskelijatyttönä kyselemässä miten minun kannattaisi alkaa säästämään rahaa. Halusin kuulla lähinnä siis mitä rahastoja heillä on tarjolla. Täti suostui kertomaan minulle vain ja ainoastaan ASP-tilistä (nuorten asuntosäästäjien tili). Kerroin että minä en voi säästää ASP-tilille sillä asun jo omassa (omistus)asunnossa. Täti jatkoi jauhamistaan ASP:stä vaikka useamman kerran yritin hänelle selittää että en yksinkertaisesti voi/saa sille säästää, se on vain ensiasunnon ostajille.

Ei ensiasunnon ostaminen pois sulje ASP-lainaa. Jos omistat siitä ensiasunnosta esim. vain 49% kuten jokainen järkevä tekeekin. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että ostaa ensiasunnon 50% / 50% jonkun kanssa?

- Asuntosäästötallettajaksi voi ryhtyä henkilö, joka ennen tallettamisen aloittamista on täyttänyt 18 mutta ei 40 vuotta. ASP-lainan voi kuitenkin nostaa vaikka olisi siinä vaiheessa täyttänyt 40 vuotta.

- Asuntosäästötallettajaksi ei kuitenkaan voi ryhtyä henkilö, joka on aikaisemmin omistanut vähintään 50 % asuinhuoneistosta.

- Aviopuolisot voivat ryhtyä yhdessä asuntosäästötallettajiksi, vaikka toinen puoliso olisi täyttänyt 40 vuotta.

Vierailija
329/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin syömässä ravintolassa ja pyysin suosituksia ravintolan vaihtoehdoista. Tarjoilija vastasi, että ei osaa auttaa sillä on itse kasvissyöjä. :D

Mistä tunnistaa kasvissyöjän? Ei heitä tarvitse tunnistaa sillä he kertovat sen sinulle itse toimi siis tässäkin tapauksessa :-D

Vierailija
330/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin 14-vuotiaana kunnalliseen hammashoitolaan oikomiseen erikoistuneelle hammaslääkärille. Minulla oli irrallinen oikomiskoje, jonka käyttö ei oikein onnistunut, kun en voinut nukkua sen aiheuttaman kivun ja muun epämukavuuden vuoksi. Tämä noin 45-vuotias naishammaslääkäri sitten totesi, että oikomisesta ei tule mitään ja että minulla tulisi olemaan todellisia vaikeuksia löytää seurustelukumppani hampaideni vuoksi.

Minulla on ylipurenta ja rako etuhampaiden välissä. Tuo oli minusta todella epäreilusti sanottu, koska itseluottamukseni oli jo valmiiksi ihan pohjamudissa vuosia jatkuneen koulukiusaamisen takia.

Kaikeksi onneksi löysin pari vuotta tuon lausahduksen jälkeen itselleni seurustelukumppanin, jonka kanssa ollaan oltu yli kymmenen vuotta yhdessä. Jos tästä joskus ero tulee niin todennäköisesti se johtuu jostain ihan muusta kuin vähemmän kauniista hammasrivistäni.

Älä vain sano, että kyseinen naishammaslääkäri oli Mervi P.... ?

Vierailija
331/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvateatterissa meni joskus keskustelu näin:

Minä: "0,4l hanalimsa"

Kassa: "Joo, mikä limsa?"

M: "Sprite"

K: "Ei oo"

M: "Fanta"

M: "Öö, cocacola zero"

M: "Mitä on?"

K: "Cokis"

M: "Juu, cokista"

Tämän saman vitsin kertoi jo pari sivua sitten joku muu ja silloin tämä "ei oo" tapahtui Kebab ravintolassa.

Vierailija
332/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi, olin tulossa kertomaan samaa.

Eikö olisi parempi, että kerrotte vain oikeita teille itselle tapahtuneita juttuja ettekä näitä samoja keksittyjä?

Vierailija
333/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän niitä oikeasti vaivaa? Elinkautinen hiivasieni?

Jossain Aamulehden jutussahan ne omistajat valittivat, että asiakkaita käy niin paljon, että pitäisi pyytää pääsymaksua. Koska kirppikseltä ei saa kerättyä enää enempää voittoa kun pöytämäärä on rajallinen, niin olisi kätevä kun asiakkaat vähenisivät.

Ihme tyyppejä kaiken kaikkiaan, jos niin paljon vihaa työtään kuin he näyttävät tekevän, niin menestyneellä paikalla olevan yrityksen olisi varmaan saanut jo myytyä ja rahoilla vaihdettua uuteen ammattiin. Sitä palvelun tylyyttä ei edes voi kuvailla ennen kuin kokee henkilökohtaisesti.

Vierailija
334/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä sisustustavaraa myyvässä pikkuputiikissa mulle kieltäydyttiin myymästä tuikkukuppia, koska olin liian nuoren näköinen :D Ymmärtäisin, että kymmenvuotiaalle ei myytäis tonnin telkkaria, mutta olin 16 ja tuo ale-pöydästä poimittu tuikkukuppi maksoi ehkä 5e...

Toinen outo oli itsepalvelukirppiksen myyjä. Yritin maksaa kortilla, mutta maksupääte tilttasi täysin (ei siis lähtenyt päälle ollenkaan), ja myyjä kyseli käteistä. Sanoin, että ei valitettavasti ole mukana, mutta voin käydä hakemassa automaatilta tien toiselta puolelta. Tässä vaiheessa myyjä alkoi jäkättää, että täällä ei tuotteita varailla ja mun pitää maksaa NYT tai rahdata ne oikeisiin pöytiin takas :o

En sitten ostanut mitään...

Vierailija
335/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlissä poikanen ei huomannut aleprossa tarraa, en muista oliko se viivakoodin päällä vai toisella sivulla mutta edellä olleelle asiakkaalle hän huomautti että kerro seuraavan kerran jos se on alennuksessa kun otti tältä normaalin hinnan. meinasin avata sanaisen arkkuni kenen vika se oli mutta en viitsinyt ja hän joutui pyytämään pomon vielä auttamaan kun ei osannut korjata.

Vierailija
336/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kampaajalla käydessä alkoi yli-ikäinen pissis päivitellä "Miten ihmeessä nää on oikeen leikattu edelliskerralla? Ompa outoa jälkeä" ym. En tohtinut sanoa että oli aivan itse leikannut ja värjännyt ne alle kaksi kuukautta aiemmin.

Mulle kans kommentoitu erikoisia leikkauslinjoja. Ne kylläkin selittyivät sillä kun olin kännissä napsassu letistä 50cm kohdalta itse poikki. En tiiä saako itselleen tehtyä niitä oppikirjojen mukaisia linjoja ja eipä tuo itseäni haittaa, muut olkoon tykkäämättä. Jos kampaajan on tarkoitus vihjata että edellinen ollut ammattitaidoton niin ehkä silloin arvioisin vähän tilannetta, menenkö useampaa kymppiä kantamaan ammattitaidottomalle enää toista kertaa, itselleni en onneks maksanut mitään.

Vierailija
337/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ugh kirjoitti:

lidlissä poikanen ei huomannut aleprossa tarraa, en muista oliko se viivakoodin päällä vai toisella sivulla mutta edellä olleelle asiakkaalle hän huomautti että kerro seuraavan kerran jos se on alennuksessa kun otti tältä normaalin hinnan. meinasin avata sanaisen arkkuni kenen vika se oli mutta en viitsinyt ja hän joutui pyytämään pomon vielä auttamaan kun ei osannut korjata.

Lidlissä vain esimiehellä on oikeus tehdä kassakorjauksia, ei oo taidoista kyse. Vaikutat yhteistyökyvyttömältä, aivot kivettyneet?

t. lidlin asiakas

Vierailija
338/360 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs ei kotoperäinen kebabmyyjä kysyi tilauksen yhteydessä mausteista. "laitetaanko sipulia?" Vastaan: Joo, hän sanoo: "Ei ole". Ja toistaa tätä lähes joka mausteen kohdalla :D ei voinut sitte kysyä laitetaanko kaikki mausteet tai kertoa että tuota ja tuota ei nyt ole. Tais kielimuuri olla syynä..

Ikivanha urbaanilegenda? Miksi hän olisi ehdottanut sipulia, jos tiesi ettei sitä ole? 

Ennen Berliinin muurin murtumista itäblokissa oli enemmän kuin tyypillistä, että ravintola Pectopahin ruokalista oli kiitettävän kokoinen mutta hyvä jos edes yhtä liharuokaa oli saatavilla. Kuitenkin kysyttiin aina että mitä saisi olla.

Itäblokin asiakaspalvelijat olivat oma lajinsa. Yhdessä leningradilaisessa nuorisoravintolassa ei taas ollut mitään kuin teetä, pimeästi tarjoilijat myi kaikki alkoholin. Ainut humalainen koko paikassa oli tarjoilija.

Oisko sen ravintolan nimi ollut kuitenkin Restoran eikä pectopah.

Ketjuravintola Pectopah. Minäkin olen käynyt. :)

Vinkki: kyrilliset aakkoset. t. ohis

Vierailija
339/360 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13-vuotiaana vihdoin päässyt keskustelemaan leikkauksesta jossa poistetaisiin kasvoissani ollut suuri tuliluomi. Pohdittiin sitten lääkärin kanssa vaihtoehtoja leikkauksen tai laserhoidon välillä. Äiti ja minä halusimme leikkauksen vaikka riski on olemassa, että arvesta ei tule siisti. Keski-ikäinen lääkäritäti katsoi kasvojani nyrpeänä ja tokaisi "No ei se arpi missään tapauksessa YHTÄ RUMA olisi kuin TUO"

Arvatkaapa vaan jäikö paska fiilis. Olin koulukiusattu ensimmäisestä luokasta alkaen tuon asian vuoksi, murrosiän kynnyksellä itsetunto aivan pohjamudissa muutenkin. Sitten vielä aikuinen sanoo noin. Kuljin sen jälkeen suunnilleen paksu kaulahuivi posken peittona vaikka kevät oli jo pitkällä kunnes pääsin leikkaukseen.

Arvesta tuli onneksi siisti ja nykyään vähän meikkivoidetta poskeen niin sitä ei edes huomaa.

T. 25v ja itsetuntonsa takaisin saanut onnellinen ihminen

Vierailija
340/360 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui noin kahdeksan vuotta sitten Vaasan minimanissa sijaitsevassa kotipizzassa (en tiedä onko enää tuolla paikalla). Olimme poikaystäväni kanssa syömässä pizzaa ja tietenkin joimme myös limpparia, koska sitä sai ottaa niin paljon kuin haluaa. Jossain vaiheessa poikaystäväni röyhtäisi, silleen aika pienesti ja sievästi. Ettei siis edes mitään kovaäänistä RÖYH! -ääntä kuulunut. Pizzerian työntekijä (omistaja?) Sellainen vanhempi mies alkoi yhtäkkiä karjumaan tiskiltä, että: "Tämä on ravintola, eikä täällä röyhtäillä tai piereskellä!" (Tai jotain tuon suuntaista, en muista enää kovin hyvin koko tilannetta.)

Joo, tosi huippuluokan ravintola siis kyseessä. Oli vissiin valta noussut päähän kun noinkin tasokkaan paikan omisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi