Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OUDOIMPIA askiaspalvelijoita joita olette kohdanneet? Mitä tapahtui/ teki tms?? Minä aloitan...

Vierailija
05.12.2016 |

Kerro myös mikä hän oli ammatiltaan!
Oma kokemukseni on se, kun menin joskus hotelliin niin siinä respassa sisään kirjautumisessa oli sellainen nainen.
Näin jo kauempaa, että hihitteli yksinään jtn...
Siinä kohtaa, kun tulin tiskille vastapäätä häntä niin tervehtiessä hän purskahti nairuun jonka yritti naamioida yskäsyksi.
Mietin, että oliko minussa jtn hauskaa, mutta hihittely vain jatkui ja jatkui.
Näin, että pidätteli kokoajan naurua ja nauroi joka sanansä jälkeen oikein ylikorostuneesti
Tuo oli vähän outoa koska tilanteessa ei ollut päällepäin missään kohtaa mitään hauskaa.
En tiedä oliko jossain aineissa, mutta aika oudolta vaikutti.
Lähtiessä sielä oli erityyppi enkä enää nähnyt tuota naista ..
Kertokaapa teidän kokemuksia!

Kommentit (360)

Vierailija
201/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taksikuskilta kyselin pimeänä ja sateisena marraskuun iltana, kuinka oikein jaksavat ajaa koko päivän tälläisellä kelillä?

Itse kun jotenkin pääsen töistä kotiin ehjänä.

No äijä suuttui tästä ihan helkkaristi ja vastaili tiuskahdellen. En tiedä, mitä kysyin väärin..

No mikäs kelissä on vikana, minusta ainakin syksy/talvi on huomattavasti virkistävämpää aikaa kuin kuuma ja väsyttävä kesä, jonka voisin jättää joka vuosi miltei väliin sen masentavuuden takia. No alkukesä on ihan ok. mutta kun alkaa helteet ja hyttyset tulemaan, tekisi heti mieli lähteä jonnekin lumisille vuorille viilentymään.

Joo, eli olet yksi niistä onnellisista, jotka hyppivät suojatielle ilman heijastimia, ja kuvittelevat että autoilijat näkevät teidät jollain superkatseella.

Ikinä et ole autoa ajanut metriäkään?

Kun tie on pikimusta ja vettä tulee kaatamalla, ei siinä pakollinen autoilu paljon naurata.

Hyi kamala - tunnetko minut? :D Olen putkinäköinen, joten en voisi edes ajaa autoa.

Vierailija
202/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein puolivuotiaan lapseni terveyskeskukseen lääkärille, kun iho oireili ja oli pahoja flunssaoireita jotka vaikeuttivat hengitystä. Kun kerroin oireet lääkärille, naputteli hän tietokonetta ja samalla kysyi "oletkos katsonut googlesta" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttava oli aikoinaan hyvin menestyvä työkoneiden huoltoyrittäjä, rahaa oli niin että ei meinannut paskalle taipua. Oli sitten lähtenyt suoraan pajalta paskasissa farkuissa vaimon kanssa ostamaan uutta nahkaista sohvakalustoa. Ilmoittivat huonekalukaupassa tietysti heti että nahkasohvaa ollaan ostamassa, ne olivat siihen aikaan melko kipeän hintaisia. Myyjä yritti koko ajan väkisin ohjata heitä katsomaan halvempia vaihtoehtoja ja mies oli jo alkanut vähän hermostua että eivätkö he saa ostaa sellaista sohvakalustoa kuin haluavat. Myyjä oli sitten vähän kyllästyneenä alkanut kysellä että paljonko pariskunta tarvii sohvaan maksuaikaa, niin mies totesi että jos sen verran sais että ehtii ottaa lompakon persetaskusta.

Hehhehhe. Tämä oli älyttömän hyvä :D

Täh? Mitä hyvää tossa nyt oli:O

Hyvin kerrottu juttu!

On ihan tyypillistä, että monet palkansaajat ei tajua sitä, että ulkoapäin tavallisen näköinen yrittäjä voi tienata jättiomaisuuksia. Tulee sitten tällaisia tilanteita... :)

Kuka lähtee paskasissa farkuissa ylipäätään testailemaan mitään sohvia tai yleensäkään huonekaluja liikkeeseen? 

Jos olisin itse myyjä ja liikeessä on asiakas likaisissa farkuissa/työvaatteissa aikomassa istua vaaleille nahkasohville, niin ohjaisin minäkin sen muualle. Enkä välttämättä pelkästään toiselle osastolle vaan ihan ulos asti.

Et muuten ohjaisi. Sen jälkeen, kun kaveri ottaisi perstaskustaan paksun lompakon esille, niin olisit hyvin nöyrää palvelijaa. Mitä saisi herralle olla?

Kato raha puhuu.

Hyvä käytös puhuu vielä enemmän :)

Varakkaan ihmisen ei tarvitse olla piittaamaton nuija. Suostuisiko paksulompakkoinen korvaamaan esim. vaalean sohvan puhdistuksen, jos on sen likaisilla työvaatteillaan liannut?

Vierailija
204/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina eräs kaverini oli juuri saanut kuolleen isänsä perinnön ja meni farkkupuvussa, mutta lompakko piukeena huonekalukaupaan aikeena ostaa koko huoneistoon kaikki uudet huonekalut - no harmitti kaveria vaan niin paljon se myyjien halveksiva mulkkaaminen päästä jalkoinen, että niinpä jäi kaupat tekemättä ja isot rahat saamatta tuolle huonotapaisten tahvojen huonekaluliikkeelle. :D

Vierailija
205/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joitakin vuosia sitten ostamassa hääpukua, ja menin sitten kaason kanssa erääseen helsinkiläiseen pukuliikkeeseen.

Heti ovella omistajattaren käytös oli enemmän kuin kummallista. Hän tuli tiukalla äänellä komentamaan kengät pois jalasta HETI koska muuten kulkeutuu hiekkaa lattioille ja hän oli juuri imuroinut. Esitin sitten asiani, ja kerroin hieman millaista pukua hain. Pukuja ei saanut katsella itse, vaan minun piti selata kansiota, ja osoittaa siitä minkälaista haluaisin sovittaa. Kun sitten löytyi sopiva, änkesi täti mukaan sovituskoppiin vahtimaan, että poistan dödöt kölninvedellä ja ettei mekko likaannu. Samalla hän alkoi kysellä minkä ikäinen olen, ja entäs sulhanen (olimme molemmat 24) ja kommentoi kaikkia vastauksia. Olimme kuulemma epäilyttävän nuoria, ja milläs meinasimme maksaa hääpuvun, koska hänen liikkeensä puvut olivat kalliita ja uniikkeja. Kun vastasin häkeltyneenä että kyllä meillä on laskettu hääpuvulle tilaa budjettiin, hän tokaisi että hyvä sitten jos isä maksaa.

Valitettavasti puku jota sovitin, oli aivan ihana, tosin hiukan yli budjetin. Puntaroin kaasolle asiaa, kun myyjätär totesi maireasti hymyillen, että mekko on kyllä hyvä sijoitus, miehiä tulee ja menee mutta tätä ajatonta luomusta voi pitää vielä uudelleenkin joskus tai vähintäänkin sen jälleenmyyntihinta on kova kun se on italialaista huippudesignia. Häivyin liikkeestä itku kurkussa ja hyvä niin, sillä yhtä ihana mekko löytyi kohtuullisen hintaisena ja hyvän palvelun kera toisaalta. Löysin myöhemmin kyseisestä liikkeestä ja omistajattaresta enemmänkin keskusteluketjuja, en ollut ensimmäinen joka sai kummallista "palvelua".

Mikä liike? Hääpuvun osto pian edessä, haluan välttää tuollaisen palvelun liikettä.

En ole edellinen morsian, mutta kuulostaa ihan Meslewiltä. Kannattaa googlata kokemuksia, ap:n ovat lievimmästä päästä.

Vierailija
206/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksikuskilta kyselin pimeänä ja sateisena marraskuun iltana, kuinka oikein jaksavat ajaa koko päivän tälläisellä kelillä?

Itse kun jotenkin pääsen töistä kotiin ehjänä.

No äijä suuttui tästä ihan helkkaristi ja vastaili tiuskahdellen. En tiedä, mitä kysyin väärin..

Itseäni ainakin tylsässä ja raskaassa asiakaspalveluduunissa olevana ärsyttää, kun asiakkaat käyvät voivottelemassa miten kurjaa minulla varmaan on töissä ja "jaksamisia vuoroon". Kun on psyykannut itsensä hyvälle fiilikselle niin ei tunnu kivalta, kun asiakkaat käyvät muistuttamassa että ihan paskaahan tää sun työ on. Eli veikkaan, että taksikuski ei oikein jaksaisikaan ajaa ja siksi kysymyksesi ärsytti. :D Toki ei koskaan saa tiuskia! 

Vierailija
207/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aika oman paikkakunnan terveyskeskukseen keskenmenon takia, pelkäsin ettei kaikki ollut tullut itsestään ulos, kun vatsaa oli kipuillut pidempään. Vastassa oli nuorehko mieslääkäri, joka oli koko keskustelun ajan vaivaantuneen oloinen. Sanoi sitten käynnin lopussa, että "tässä kohtaa pitäis tehdä sellanen sisätutkimus... Mulle ei ole niin paljon näitä osunut kohdalle, mut voin mä sen tehdä nyt kuitenkin..." Ohjeisti ottamaan vaatteet pois ja sängylle makaamaan, vilkaisi nopeasti ja se oli siinä. Tutkimuksen jälkeen oli punainen naamasta ja käyttäytyi entistä vaivaantuneemmin.

Tuli todella outo fiilis käynnistä, sitä odottaa tietynlaista ammattitaitoa terveyskeskuslääkäriltäkin... Ja miksi ihmeessä minut sitten tällaiselle lääkärille määrättiin, joka ei ole joutunut keskenmenojen jälkitarkastuksia tekemään, puhelimessa kuitenkin selkeästi ilmaisin, miksi lääkäriin haluaisin.  Tuli ihan sellanen olo että olisi ollut joku valelääkäri kyseessä!

Vierailija
208/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten on tullut mielenkiintoisia asiakaspalvelijoita taksin kyydissä matkustaessa. Käytän taksia melko paljon ja useimmiten haluaisin vain tehdässä rauhassa töitäni - selata sähköpostia ym. Toki joskus on ihan mukavakin jutella jostakin. Viimeksi tullessani lentokentältä taksikuski alkoi puhua mm. Hitleristä, kuinka hänen mielestään Hitler ei ollut kovin paha ihminen. Kuuntelin siinä hiljaa. Juttu jatkui vielä kotipihalla. Kerran kuljettaja avautui huonosta bisnestilanteesta ja kuulosti muutenkin siltä, kuin olisi kännissä. En edes muista enää kaikkia, mutta keskimäärin 1/5 on todella omituisia kokemuksia.

Vierailija
209/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suomalaiseksi vähän erikoiset piirteet, myyjät usein luulee että olen ulkomaalainen.

Olin pukukopissa sovittamassa puseroa ja myyjä seisoi koko ajan ihan verhon takana, varmaankin vahtimassa etten laita mitään laukkuun. Tyttö säikähti aikamoisesti kun avasin verhot voimalla.

Monesti myös myyjä seuraa perässä esim. lahjatavaraliikkeissä, etten vain laita mitään takin alle. Sellainen haukka-ilme naamallaan. Ainoastaan siksi, että näytän hivenen ulkomaalaiselta.

Pukeudutko kuten romanit tai muuten erikoisesti? En jaksa uskoa että pelkästään "hivenen ulkomaalaiselta" näyttäminen saisi tuota aikaan.

Kyllä saa. Minun vaimoni näyttää eteläeurooppalaiselta, vaikka täysin suomalainen onkin. Kokemukset rajalla ovat osoittaneet, että ulkonäkö vaikuttaa aika paljon. Paras tapaus oli Virosta tullessa, kun menin lasten kanssa vähän edeltä ja kuulin, kuinka rajavartija alkoi tiukkaan sävyyn kärttää passia vaimolta. Ei siinä mitään, pistotarkastuksia sattuu, mutta kun käännyimme ja huikkasin vaimolle, että mitä nyt, niin yhtäkkiä passia ei tarvinnutkaan näyttää, vaan viitottiin eteen päin. Eli kun selvisi, että ulkomaalaisen näköinen olikin suomalainen, niin ei ollutkaan enää epäilyttävä.

Ja tämä tapahtui siis ennen näitä kontrollien tiukennuksia, aikana jolloin käytännössä vain vinkki tai muu painava epäilys aiheutti tarkastuksen shengen-alueen rajoilla.

Vierailija
210/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasi mieleen näitä lukiessa, kun oltiin vuosia sitten pitkällä ajomatkalla, ja ohikulkumatkalla pysähdyttiin  jossain Forssassa tms, ja pysähdyttiin pikaiseltaan sen ABClla/Hesburgerilla. Ekaa ja ainutta kertaa. Oltiin tilattu syötävät, ja kaveri meinasi ottaa vielä jälkkäriksi pehmiksen tai pirtelön. Myyjä (n. 30v) tuhahti kuuluvasti, pyöräytti silmiään, ja tokaisi NIIN kyllästyneellä äänellä "No ei meillä oo ollu pehmiskonetta enää pariin VUOTEEN...." Tuijotettiin siinä sit molemmat hämmennyksestä hiljaisina myyjää. "Jahas, ei sitten varmaan oteta pehmistä..." :D Pöydässä naurettiin kilpaa, että onko tästä jaettu joku koko suomen kattava tiedote, mikä ollaan missattu, kun ei MOISTA TIEDETTY :D daaa.

Vierailija
211/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEI kirjoitti:

Terveyskeskuslääkäri Espoossa, tosi likaisen näköinen mies, tukka sekaisin ja kädet ei olleet nähneet pesua aikoihin. 

Kun kerroin käyntini syytä, hän alkoi kesken kaiken muina miehinä tökkiä leuallaan pöydällä olevaa stetoskooppia. Hämmentyneenä lopetti, kun vaikenin ja aloin ihmetellä hänen puuhaansa.

Taisi olla joku spurgu, joka oli päättänyt leikkiä lääkäriä sen päivän ja oikea lekuri oli kaapissa sidottuna.. tai jotain.

Taas uusi VALELÄÄKÄRItapaus maassamme???! 

Vierailija
212/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan palvelupiste muutama vuosi takaperin. Avoinna vain yhtenä päivänä viikosta. Tarttin kiireesti hakemuksia, joten pyysin niitä virkailijalta. Tämä istui viilaamassa kynsiään, jalat pöydällä. Eikä vastannut kysymyksiin kuin olankohautuksella. Viisi tai kuusi kertaa kysymykset toistettuani kylläistyin, ja lähdin linja-autolla hakemaan paperit Tampereelta.

Vierailija
213/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä legenda ruokkii itse itseään, mutta minullekkin on käynyt kebabipaikassa niin että melkein joka mausteen ja täytteen kohdalla tulee vastaus "ei ole" vaikka itse luetteli ne täytevaihtoehdot.

Eikä pelkästään kebabpaikoissa. Itse pikaruoka-alalla työskennelleenä arvelen että sikis kysytään kun ne annokseen kuuluu. Täytteet on loppu ja myyjä toivoo että vastaus olisi kielteinen ("en tartte sipulia"), kun ei tahdo myöntää että ei ole ehtinyt/viitsinyt tehdä täydennystä.

Ja jos asiakkaalta ei niistä kysy ollenkaan, niin siitä tulee vaan valituksia ("tässä ei ollut sipulia").

214/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappi tuli keskustelemaan kanssani omaiseni hautajaisjärjestelyistä, mutta alkoikin puhua oman uskonsa hiipumisesta ja omasta burn-outistaan täysin yllättäen. Siinä sitten nyökyttelin ja kuuntelin vuodatusta. Vähän oli hämmentynyt olo, papin olisi varmasti kuulunut lohduttaa minua ja kertoa taivaan riemuista eikä sanoa olevansa epävarma taivaan olemassaolosta ja pettynyt koko luterilaiseen kirkkoon. Kaikesta huolimatta hautajaiset sujuivat hyvin.

Tää oli paras! Näitä lisää!

Ei nyt varsinaisesti asiakaspalvelukokemus, mutta erään sukulaiseni häissä kanttori oli pieni hikinen ukko joka oli ihan saatanan humalassa. Urut soivat epävireessä ja ukko tahkosi hartiavoimin riitasointuja. Ihan hirveää. Kaikkia nauratti...

🇺🇦🇮🇱

215/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksikuski alkoi jauhaa mulle jotain rasistista jankkausta naisten raiskaamisesta. Olen itse kantasuomalainen nainen, ja olin väsyneenä tulossa kaverin luota illanvietosta. Kuuntelin äijää toisella korvalla enkä kommentoinut "keskustelua". Kun saavuimme kotiovelle, kuski ei meinannut päästää mua ulos, vaan sylki roiskuen jatkoi saarnaustaan. Yritin tarjota maksukorttia ja mietin jo, että pitäisiköhän vain lähteä ulos, kun kuski ei mitenkään huomioinut maksuyritystäni.

Mulle tulee aina näistä "muslimimiehet raiskaa" -paasaajista mieleen se, että niillä on itsellä jotain raiskausfantasioita. Ei normaali mies jumitu puhumaan tällaisista aiheista muuten, varsinkaan naisseurassa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
216/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin uimahalliin. Maksutiskillä nainen puhui puhelimeen ja odotin siinä että hän palvelisi minua puhelunsaa jälkeen. Puhelu kesti ja kesti eikä mielestäni ollut mitenkään epäselvää että haluan maksaa uinnin.näki minut selvästi siin koko ajan. Vihdoin lopetti puhelun ja sanoi hieman töykeästi että "olisit sanonut että haluat jotain.ei se ollut mikään tärkeä puhelu." Ei ihan ole tapana mennä huutamaan väliin kun toisella on puhelu kesken :D

Vierailija
217/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena joskus rautakaupassa olin ostamassa jotain levyä ja nuorehko miesmyyjä sanoi että "haetaan se tuolta varastosta vai perseestänikö sä luulet että mä sen kaivan."

Mulla petti pokka täysin ja rupesin nauramaan, sanoin että jos mieluummin varastosta.

Jeppe tietty näki päältä että asiakas on sellainen, jolle voi vähän huulta heittää.

218/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin joskus pari vuotta sitten johonkin merkkivaateliikkeeseen (olisiko ollut Guess). Katselin siinä vaatteita kun myyjä tokaisi "nuo on kyllä aika kalliita." olin pukeutunut siististi ja laittautunut, joten en tiedä mistä päätteli ettei minulla olisi varaa heidän riepuihinsa. Ei huvittanut jättää rahoja sinne, ostin tarvitsemani myöhemmin ulkomailta

Tähän olisi voinut vastata "niin, onhan ne laatuun nähden..." ;)

🇺🇦🇮🇱

219/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vähän ylitulkita. Ehkä myyjä jäikin seisomaan pukukopin lähettyville, että voisi kipaista hakemaan sinulle sinne toista kokoa, jos koppiin mukaan ottamasi ei sopisikaan? Meillä päin tuota sanotaan (hyväksi) palveluksi. 

Kiinassa on ihan parasta, kun siellä ei myyjät kärsineet turhasta ujoudesta. Pukukoppiin tungettiin suunnilleen mukaan, tai ainakin katseltiin verhon raosta, että onpa kivat tatuoinnit sulla. Nyökkäilin vaan että juu-uh. Maassa maan tavalla!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
220/360 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seudun ainoa bussipysäkki, jolla ei seiso ilman aikeita hypätä kyytiin varmasti ketään. Linjat kulkevat kerran tunnissa, sunnuntaisin ja jo lauantai-iltaisin kahdesti kolmessa tunnissa. Pysäkille saa mennä jo puoli tuntia ennen oletettua ohittamisaikaa, koska muuten saattaa jäädä kyydistä sillä bussit eivät noudattaneet aikatauluja. Bussikuski (vanhempi nainen) meinasi kaartaa ohi, kun en viitonnut riittävän selkeästi hänen mielestään. Sanoin siitä kohteliaasti ja hän alkoi paukuttaan päätään takaisin, koska luuli minua teiniksi - ja kun sanoin, että jos näet täällä ihmisiä ja liikennettä, jotka tällä säällä huvikseen autiolla pysäkillä seisovat niin hihkaise. Nainen sanoi, että jäät kyydistä jollet vilkuta. en sanonut enää mitään mutta maanantaina soitin toimistolle. Naista ei näkynyt sen koommin puikoissa, eli varmasti saanut palautetta muualtakin. 

Yllättäen toinenkin naisbussikuski loistanut logiikallaan. Kävin oppilaitoksessa, jonne ei päässyt muuten kuin yhdellä ainoalla bussilinjalla ja ne aikataulut eivät olleet synkassa millään tavalla oppitunteihin tai mihinkään. Menin ulos odottamaan bussia, joka kaarsi pihaan ja heitti liinat kiinni. Menin bussin lähelle, niin nainen ei ottanut mua millään tavalla huomioon vaan latasi kolikkotason täyteen pullaa ja istui autossa kuin tatti. Olin ihmeissäni et mitäs nyt, enkä uskaltanut lähteä mihinkään ettei se bussi lähdekin äkkiä kaartamaan veks ja joudun kävelemään kotiin (tai vaihtoehtoisesti odottamaan 4 tuntia seuraavaa autoa) riekkuen pihalla. Nainen käänsi päänsä pois ja katseli muualle aivan rauhallisena. Vasta kun maagiset 20 minuuttia olivat kuluneet, hän avasi auton ovet ja piti mulle palopuheen miten bussia ei kannata tulla odottelemaan ja vilkuttelemaan ennen kuin aikataulun mukainen lähtöaika koittaa ja miten hänellä oli lakisääteinen. Olin O.O ja erehdyin kysymään, miksi hän ei voinut sanoa asiaa heti vaan vasta nyt, niin en saanut muuta vastausta kuin että aikataulut löytyvät koulun alakerran ilmoitustaululta. Joo, eipä löytynyt, koska joku uivelo oli ne käynyt repimässä.