Päiväkodin joululahjakeräys 20 euroa/lapsi. Pikkasen mielestäni menee jo överiksi, kun kaksi lasta.
Onko tuo teidän mielestä kohtuullista, että meidän perheen pitäis muistaa opettajia 40 eurolla. Kun ei edes olla kovin tyytyväisiä heidän toimintaansa... Minkälaisia muiden päiväkotien keräykset on??
Kommentit (64)
Ei meillä ole koskaan ollut mitään keräystä pk:ssa. Neljä lasta..
Ei ole pakko osallistua. On kyllä tosi iso summa. Vitonen korkeintaan ja jokainen osallistuu sillä summalla millä haluaa, jos haluaa. Itse tehty kortti tai vaikka itse koristeltu iso piparkakku riittää. Ei tarvi lahjuksia.
Eli kalliimpi lahja päiväkotiin kuin meillä kummilapsille. Rahatilanne on nyt heikko.
Kohtuus on kaukana 20 eurosta. Missä asutte?
On kohtuutonta. Opettajat saavat palkkaa kuitenkin. Itse jättäisin väliin.
Heh, opettajat miettineet joululahjalistaansa ja lapsille ilmoitettu, että tuo 20 euroa kerhoon ensi kerralla. Juu ei tuoda.
Ei meillä mitään kerätä. Jokainen muistaa jos haluaa muistaa. Lapsen piirtämä kortti riittää, joskus viedään suklaata tms.
Onpa iso summa. Ottaakohan keräyksestä vastaava siitä itselleen vähän palkkiota vai mihin tarvii muka noin paljon...
On kohtuutonta vaikka ei olisi rahasta tiukkaakaan. 5e/lapsi eikä ole pakko osallistua. Voi vaikka tehdä oman kortin.
Siitähän tulee tajuton summa! Jos vaikka 20 lasta niin 400 e. Mitä helvettiä? Onkohan tuo enää laillistakaan vaan ihan oikeaa lahjontaa.
Opettaja ei halua lahjoja. On vaivaannuttavaa ja kiusallista jos joku tuo jotain. Jos haluaa muistaa, kortti ok.
Missä kaupungissa tai kunnassa? Mikä kerho? Älä anna rahaa, toivota hyvää joulua, jos vastaan tulee.
Muistattehan, että lapsien hoitaminen on heidän työnsä, josta he saavat palkkaa. Näin ollen, keräyksiin ei tarvitse osallistua, varsinkin 20 euroa on mielestäni riistosumma.
Ei meillä koskaan ole mitään kerätty.
Pk seutu ja yksityinen päiväkoti kysessä. Vituttaa, kun jo muutenkin korkeammat hoitomaksut ja sitten vielä tällaiset keräykset. Mut saako lapset sitten huonompaa kohtelua, jos ei osallistuta. Kun muutenkin ollut vähän ongelmaa noiden hoitajien asenteessa.Terv. Ap.
Kuka tuollaisen keräyksen laittoi alulle?
Mitä ihmeen mielistelyä tuo on? Onneksi omat lapset on jo lukiossa..
Mikä ihmeen keräys opettajien lahjoja varten? Ei tuollaista voi edellyttää, törkeätä suorastaan. Laita julkista ihmettelyviestiä kyseiseen kerhoon.