Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsen sairastelu ja työt

seireeni
05.12.2016 |

Lapseni 2v ja 4v sairastelee tosi paljon, mikä tekee sen, että joudun olemaan tooosi paljon töistä pois. Se ahdistaa ja stressaa minua ihan hirveesti.PPäivähoidon aloittivat vuosi sitten. Molemmilla lapsilla on astma ja saavat kaikki kulkutaudit tosi helposti. Töissä asiat ei ole kauhean hyvin, sisäisiä ongelma. Nyt on se tilanne, että kaiken tämän ahdistuksen keskellä olen menettänyt yöuneni :( Rahaa ei ole palkata lastenhoitajaa tai jäädä hoitovapaalle ja tukiverkko on tosi tniukka. Oisko kellään hyviä asiallisia neuvoja ?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä äiti hae huomioo somessa vaan veraistukea ja hyvä neuvoja.  Paljon auttaa jos asunnosta pääsis eroon. Asun maalla vanhassa talossa jossa on kamalat menot lainoineen. Silloin kun ostin tämän 9v sitten kulut oli puolet pienemmät.  Jäisin heti kotiin jos vaan mitenkään voisin rahallisesti. Lapsilla kunnon astma lääkkeet ja tarkat ohjeet kuinka toimitaan :)  Ulkovaateiden suhteen olen tosi tarkka juuri tuon vilustumisen takia.  Tämä 2v heittelee hoidossa koko ajan hanskoja käsistään. Auton tarvin työmatkojen takia. Jos sanon itseni irti tulee 2kk karenssi.

Isä ei halua olla lasten kanssa missään tekemisissä, menis hänen maineensa nais markkinoilla. Eikä häneen voi luottaa !! Eiköhän tässä vielä jotain keksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla