Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri uhkasi leikata pitkät hiukseni nukkuessani

Vierailija
05.12.2016 |

Eli siis, minulla on vähän omalaatuinen ja rasittava kaveri. Juttu meni illanvietossa hiuksiin ja siihen kuinka hän ei ymmärrä pitkien hiusten ihannointia. Hänellä itsellään on lyhyt poikatukka, minulla pitkät hiukset. Sanoin että sinulle ne sopii ja itselleni ei, joten en ikinä itse leikkauttaisi pitkiä hiuksiani lyhyeksi, sillä näyttäisin pyöreiden kasvojeni kanssa ihan ilmapallolta jolla kasvaa ruohoa päässä. Mutta tähän kaverini sanoi että ehkäpä minä yöllä ne leikkaan!!? Olen tästä todella vihainen, sillä voin vannoa jos hän niin tekisi ajelisin hänet kaljuksi ja kysyisin että, no onko olo mukava?? Sillä lyhyillä hiuksilla en lähtisi talostani enään ikinä, tuskinpa hänkään kaljun kanssa. Miksi ei kaveri voi vain hyväksyä sitä että pidämme eri tyyleistä. Minusta hän on kuitenkin niitä harvoja joille lyhyt tukka sopii enkä ole siitä ikinä pahaa sanonut, olen vain kertonut että itse en ikinä lyhyeksi leikkaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt sekaisin monta asiaa.

Ensimmäinen on se, että hiuksiin ei ole tarpeen suhtautua lähestkään niin pakkomielteisesti kuin monet suhtautuvat. ne kasvavat takaisin ja ne voi leikkauttaa uudellen eri tavalla, jollei tykkää. Ei ole tarpeen ottaa itseään niin julmetun tosissaan.

Toinen on se, että läheskään kaikki ehdotukset hiusten leikkuusta eivät johdu kateudesta. Jokainen haluava saa nyky-Suomessa pitkät ja paksut hiukset. Jopa päivässä, ja omienkaan kasvattaminen ei kestä kauan eikä ole vaikeaa kun nykyään hyvää ruokaa kuitenkin on tarjolla toisin kuin joskus sata vuotta sitten, jolloin ihmisten ja hiusten hyvinvoinnissa oikeasti oli elintasoeroja. Jos siis jollakulla on lyhyet hiukset, se kertoo vain siitä, että hän pitää enemmän lyhyistä hiuksista. Kenelläkään ei siis ole mitään syytä olla kateellinen toisten hiuksista ja jos joku olettaa toisten kovasti kadehtivan hiuksiaan, se kertoo tämän ihmisen itsekeskeisyydestä enemmän kuin hiuksista.

Kolmas asia on se, että toisen ruumiiseen koskeminen luvatta on vähimmilläänkin väärin ja pahimillaan pahoinpitelyä. Itse en olisi kaveri pahoinpitelyyn taipuvaisen tai silla uhkailevan ihmisen kanssa. Enkä sellaisen, jolle pahoinpitelyuhkaus voi olla vitsi.

Hiusten kasvattaminen ei kyllä välttämättä ole mikään pieni projekti. Tosissaan riippuu paljolti elämäntavoista, mutta vaikka ne olisi kunnossa niin hyvinki voi kestää muutamakin vuosi että saa taas pitkät rintojen alle ylettyvät hiukset. Jollekki se on pitkä aika ja jollekkin ei.

No daa, sanoiko joku, että hiukset nykyään pitäisi itse kasvattaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi