Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
21/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim se että annetaan lasten kulkea ympäriinsä syömiset kädessä. Miksei voi istua pöydässä?

Vierailija
22/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli kerran kylään ja toi mukanaan pullaa ja sit kun olin laittanut kahvit ja tarjottavaa ja istuttiin pöytään ja olin ottamassa yhden pullan , hän totesi "Sinä et sit näihin pulliin koske mitä toin" ja alkoi mutustella pullaa, mutta päätin iskeä samalla mitalla takaisin ja kun hän oli ottamassa keksiä lautaselta, otin lautasen pois ja sanoin "Ja sinäkään et sit näihin tarjottaviin koske"

Siis tämä ihminen on tehnyt samanlaista juttua pari kertaa aiemmin ja nyt sitten päätin 'iskeä takaisin'

Itsekin kun hänellä käynyt kylässä niin ei ikinä tarjoa mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin kerran ystävän kylään ja laitoin kahvit ja tarjottavat. Noh heti kun hän saapui, hänen nenä oli kiinni puhelimessaan ja näpytteli sanaakaan sanomatta. Joi kahvinsakin kuin robotti, nenä kännykässä kiinni ja aina kun yritin puhua, hän viittoi mut olemaan hiljaa ja voitte kuvitella kuinka ärsyttävää se oli! Oikeesti teki mieli napata se puhelin sen kädestä ja heittää se ikkunasta ulos.

Tunnin oli kylässä ja koko aikana ei sanonut mitään, näpytteli puhelintaan, joi kahvinsa ja sitten läks, sanomatta sanaakaan. Tän jälkeen en oo pyytänyt kylään

Vierailija
24/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei vieraan tekosia..miehen poika isiviikonloppuna. Joulukuun käynnillä oli napsinu minun lapsen joulukalenterista suklaata, kun oli aamulla ekana herännyt. Ja ikä tosiaan jo seitsemän.. ettei se nyt enää mene pikkulasten ajattemattomuuden piikkiin. Meteli siitä nousi, mutta minkä sille voi enää..kun suklaata pyyhitään suupielistä😵

Vierailija
25/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä äipällä oli sellainen tapa että kyläillessään etsimällä etsi lapselleen kalleimman näköiset lasit ja lautaset ruokailuun. Sitten oli muka hämmästänyt kun raskas iso lasi tipahti lapsen kädestä lattialle ja meni rikki. Eikä puhettakaan että olisi tarjoutunut korvaamaan tai hankkimaan uuden lasin, enkä ihmettele sitäkään koska tiedän että heillä on rahasta todella tiukkaa.

Vierailija
26/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuin kerran ystävän kylään ja laitoin kahvit ja tarjottavat. Noh heti kun hän saapui, hänen nenä oli kiinni puhelimessaan ja näpytteli sanaakaan sanomatta. Joi kahvinsakin kuin robotti, nenä kännykässä kiinni ja aina kun yritin puhua, hän viittoi mut olemaan hiljaa ja voitte kuvitella kuinka ärsyttävää se oli! Oikeesti teki mieli napata se puhelin sen kädestä ja heittää se ikkunasta ulos.

Tunnin oli kylässä ja koko aikana ei sanonut mitään, näpytteli puhelintaan, joi kahvinsa ja sitten läks, sanomatta sanaakaan. Tän jälkeen en oo pyytänyt kylään

Olisiko ihan vähän tullut värikynää juttuun? Jos vieras käyttäytyisi oikeasti noin, niin lähtisin itse pois kotoa mitään sanomatta ja jättäisi vieraan sinne yksin :D

Vierailija
27/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottelemattomat kakarat ärsyttää suunnattomasti. Meillä omat lapset ovat totelleet kun niille on sanottu että jotain ei saa tehdä, mutta yhden tuttavaperheen saman ikäiset penikat tekee jotain ja kun kieltää niin tekevät uudestaan kun silmä välttää. Kyllähän sen ymärtää että ekalla kerralla ei välttmättä voi muka tietää että koiraa ei saa hakata harjalla, mutta kun siitä on kerran kielletty niin kyllä saamari pitää kouluikäisen lapsen totella.

Vierailija
28/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön kaveri oli tikkana pöydässä kun jotain ruokaa oli tarjolla. Ei siis pyydetty pöytään. Asui 20 metrin päässä eli oli helppo mennä kotiin syömään. Kerran tuo tyttö tuli meille todella ison irtokarkkipussin kanssa ja kuulutti heti ovella että nämä on hänen eikä tosiaan ollut antanut yhtään karkkia meidän tytölle.

Näin kerran naapurin yksinhuoltajaäidin linja-autossa ja hän kertoi että hänellä oli ollut tenttiviikko ja nyt on kyllä rentoutusta ansainnut. Hänellä oli kaksi alle kouluikäistä lasta. Sanoi että menee yksin kylpylään eikä todellakaan ota lapsia mukaan. No jokainen tietenkin olettaa että hän oli hankkinut lapsille hoitajan illaksi. No menin kotiin ja käytiin perheen kanssa kaupassa. Kun tulimme kotiin em. yksinhuoltajaäidin lapset odottivat meidän ovella ulkona ja livahtivat kuin kissat ovesta sisään meille. Kysyimme missä äitinne on niin vastaus oli että se lähti jonnekin. Yritin soittaa mutta ei vastausta. Illalla soitti että laittaa lapset kotiin.

Vierailija
29/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku kaatoi meillä juhlissa purkillisen pieniä helmiä lattialle. Hymyili vaan pirullisesti ja nauroi hullun naurua niin tehdessään. Ikää tuolloin 19 v.

Ihan normaalijärjellä pitäisi olla varustettu, ei siis mitenkään kehitysvammainen tms. Erikoinen kyllä ollut aina ja myöhemmässä iässä puhkesi mt-ongelmat.

Vierailija
30/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kerran naapurin lapsiperhe kylään kun oltiin just muutettu ja haluttiin ystävystyä uusien naapurien kanssa kun meilläkin lapsia. No he tulivat ja muuten oli ihan mukavaa, mutta sitten tää nainen yritti alkaa iskeä mun miestä ja olin miehen kanssa silmät ihan suurina. Tää naisen mies tuntui olevan ettei välittänyt vaikka toinen sen vieressä yrittää iskeä mun miestä. Oli vähän sellanen olo et se mies on jo tottunut siihen, mutta meitä se ärsytti vaikka otettiin se huumorilla :D

Vierailija
31/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttu joka ensimmäistä kertaa tuli käymään ja meni tutkimaan kaappeja mitä mahtaa löytyä. Ei ole enää kutsua meille saanut :)

Vierailija
32/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytön kaveri oli tikkana pöydässä kun jotain ruokaa oli tarjolla. Ei siis pyydetty pöytään. Asui 20 metrin päässä eli oli helppo mennä kotiin syömään. Kerran tuo tyttö tuli meille todella ison irtokarkkipussin kanssa ja kuulutti heti ovella että nämä on hänen eikä tosiaan ollut antanut yhtään karkkia meidän tytölle.

Näin kerran naapurin yksinhuoltajaäidin linja-autossa ja hän kertoi että hänellä oli ollut tenttiviikko ja nyt on kyllä rentoutusta ansainnut. Hänellä oli kaksi alle kouluikäistä lasta. Sanoi että menee yksin kylpylään eikä todellakaan ota lapsia mukaan. No jokainen tietenkin olettaa että hän oli hankkinut lapsille hoitajan illaksi. No menin kotiin ja käytiin perheen kanssa kaupassa. Kun tulimme kotiin em. yksinhuoltajaäidin lapset odottivat meidän ovella ulkona ja livahtivat kuin kissat ovesta sisään meille. Kysyimme missä äitinne on niin vastaus oli että se lähti jonnekin. Yritin soittaa mutta ei vastausta. Illalla soitti että laittaa lapset kotiin.

Sun olisi kuulunut puuttua tohon karkkisäkkiepisodiin. Joko se mimmi lähtee karkkeineen kotiin syömään niitä tai niistä annetaan kaverille, mutta toi meininki loppuu. Sit olisin muistuttanut että kuinka monta kertaa se on ollut lokkeilemassa teidän pöydässä. 

Tohon ilmaiseen lastenvahtijuttuun olisin vain tiukasti siivonnut pennut pihalle ja sanonut, että nyt ei sovi. Siinäpä olisi äiti ihmetellyt, miksi kakarat ovat heitteillä. 

Jos joku kysyy, niin tosiaan - olen maailman kylmin ja suoraviivaisin ihminen välillä, ja voi sitä hallaa mitä olen saanut osakseni. Mulla on joskus ihan tosi rautainen ja timanttinen pokka ja jaan tätä elämänviisautta ilolla eteenpäin. 

Vierailija
33/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempi siskoni osaa olla ihan totaalisen törkeä käydessään meillä kylässä. Viimeksi kun hän oli meillä käymässä ja oltiin juuri menossa porukalla ruokapöytään, niin hän päätti sitten käydä vessassa. Kun hän tuli sieltä ulos, oli hän yltä päältä ulosteen peitossa ja oli levittänyt paskaa ympäri vessan seinää ja huusi minulle, että "tässä sinulle siitä hyvästä, kun kiusasit minua pienenä" ja alkoi itkeä ihan hervottomasti levitellen samalla paskaansa mm. eteisen tapettiin. Ja niille, jotka rupeavat huutamaan Porvoota, niin tämä tarina on tosi ja siskollani mielenterveysongelmia jo pidemmältä ajalta.

Vierailija
34/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia esimerkkejä! Ap, toivon, että ostit lapsillesi uudet suklaakalenterit. Vieraasi tavat olivat mielestäni käsittämättömiä.

Minä inhoan sitä, että vieras menee kaapeille tai jääkaapille. Saidat ihmiset ovat mielestäni noloja.

Teinikohdassa mietin, että ystäväni teini-ikäiset lapset leikkivät mielellään hetken pienempien lasten kanssa, koska he ovat isoina lapsina pienten lasten idoleita. :)

Vierailija
35/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 11, miten sinä häiriköit siellä kyläpaikassa?

Vierailija
36/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon ilmaiseen lastenvahtijuttuun olisin vain tiukasti siivonnut pennut pihalle ja sanonut, että nyt ei sovi. Siinäpä olisi äiti ihmetellyt, miksi kakarat ovat heitteillä. 

Jos joku kysyy, niin tosiaan - olen maailman kylmin ja suoraviivaisin ihminen välillä, ja voi sitä hallaa mitä olen saanut osakseni. Mulla on joskus ihan tosi rautainen ja timanttinen pokka ja jaan tätä elämänviisautta ilolla eteenpäin. 

Aika kylmää tosiaan jättää lapset heitteille. Oikea toimintatapa olisi ollut soittaa sosiaalipäivystykseen että naapuri jätti pienet lapset yksin, ja sinä et voi heitä hoitaa koska olet lähdössä kotoa tms. Olisi sekä pelastuneet lapset että äiti saanut heitteillejättösyytteen. Kumpikaan esitetyistä vaihtoehdoista (lasten hoitaminen tai heidän ulos työntämisensä) ei ole oikein, koska ne eivät puutu todelliseen ongelmaan, eli siihen että äiti ei huolehdi lapsistaan. 

Vierailija
37/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on ärsyttävää että tullaan tahallaan aikaisin kylään. Tyyliin klo 8 sunnuntaiaamuna ja irvaillaan että täällä vaan nukutaan ja heti kahvia pöytään.

Tai vastaavasti arki-iltana tullaan 8:n jälkeen kun lasten pitäis olla jo nukkumassa ja itekki on kuin nukkuneen rukous eikä jaksaisi kuin olla.

Vierailija
38/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten jättäminen kysymättä naapureille on lastensuojeluasia.

Vierailija
39/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät kutsuttiin miehen kummilapsen syntymäpäiville. Kun mentiin (sovittuna aikana) ei tarjolla ollut juuri mitään. Kakku oli syöty, siitä oli muruja jäljellä sekä muutama keksi. Ei sillä että oltais tarjottavien takia menty mutta itse en kehtais noin tehdä. Tuli kauhea myötähäpeä.

Vierailija
40/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse lapsi, niin mun serkkujen äiti oli kova vapaan kasvatuksen puolestapuhuja. Serkku sai pyyhkiä räkää meidän mattoon ja piirtää tapettiin ja mun koulupöytään ja ystäväkirjaan ilman, että äitinsä sanoi mitään... Oltiin hieman suu auki, että onko tää todellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme