Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL

04.12.2016 |

JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!

Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?

Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?

Kommentit (2391)

1821/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli fiilis että Saara ei voita. Eikä se kyllä haittaa (ainakaan minua) yhtään. Ehkä jopa parempi niin. Onhan hänelle se kakkoseksi tuleminen koitunut tähänkin asti lopulta onneksi :)

Vierailija
1822/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän Saaran biisivalinnan hyvin - TWTIA oli tuoreempi esitys joten sen uusiminen olisi ehkä tuntunut liikaa toistolta, ja juurikin tuo Björkin kappale muutti yleisön reaktioita selkeästi Saaraa arvostaviksi. Alun putoamisen jälkeen, sing-offeissa kamppailun etc., jälkeen, se on ollut varmasti Saaralle todella suuri käännekohta ja boosti.

Moni unohtaa että Saara on elänyt tätä kisaa ja siihen liittyvää stressiä, paineita ja kiirettä jo kuukausitolkulla. En yllättyisi yhtään vaikka Saaraa ei kiinnostaisi paskaakaan voittaako hän tänään lopulta vai ei, kaikki muu varmaan merkitsee hiukan enemmän. On muutenkin aika selvää että sekä Saara että Matt saavat kyllä levydiilit tämän kisan jäljiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä lavalla tapahtui? Joku talutettiin pois gubbejen esityksen jälkeen?

Vierailija
1824/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ohjelman ois voinut kyllä tiivistää tuntiin.

Vierailija
1825/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heatin facebook sivuilla äänestys kumpi voittaa, Mattilla yli 32000 ääntä ja Saaralla 15000 :D

Vierailija
1826/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jellyjortikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon sydämestäni, että Saara tulee toiseksi. Hän saa sitten vapauden valita kenen kanssa alkaa tehdä yhteistyötä ilman sitä jäätävää kiirettä saada joulusinkku ja albumi ulos. Voittajasta tulee aina tuote, jolle kaikki päätetään :/ ja menee pari vuotta ennen kuin saa jotain omaa päätäntä valtaa.

Matt tarvitsee voiton menestyäkseen, Saaralle taivas on jo auki! Voisin kuvitella, että voisi tehdä dueton Lambertin kanssakin, olla äänenä alkuperäisessä disney-leffassa ja mitähän vielä

Ja silloin on jo myöhäistä, kun on jo markkiinamiesten luoma imago, josta ei pääse pesemälläkään eroon.

Kyllähän kakkossija olisi paras mahdollinen startti kansainväliselle uralle. 

Ja sitten se kolaus, kun levytyssopimus irtisanotaan, niin esim. Sam Baileyn ja monen muun kohdalla.

Siis miksi irtisanotaan? Miksi Sam Baileyn soppari irtisanottiin?

Ei kai myynyt tarpeeksi ensimmäisen levyn jälkeen.

Vierailija
1827/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän Mattin eksästä mahtaa tuntua.

Matt päätti mennä koelauluihin erottuaan ja tässä sitä ollaan: vei koko skaban. Voimia tytölle! Täytyy ihan oikeasti tuntua hieman rankalta. Kuvitelkaa paljonko kuittailua saa vielä kuulla aiheesta..

Vierailija
1828/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara ois voinu mielummin esittää Winner takes it all :D Mut kyllä kaikki on jo äänestäny ennen näitä esityksiä! Jos kerran 3,5 miljoonaa ääntä oli annettu. Tuskin niin paljoo vaikuttaa enää.

Sitten se olisi esitetty jo kolmatta kertaa. Samoin Chandelier...Taitaa vaan olla liikaa jo tähänkin formaattiin. Joku ihan uusi biisi olisi ollut paras mutta formaattiin kuulunee tämä vanhan suosikin valinta finaaliin ja sitten ei liikaa ollut vaihtoehtoja :/

1829/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä lavalla tapahtui? Joku talutettiin pois gubbejen esityksen jälkeen?

Nyt meni kyllä ohi?

Vierailija
1830/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööööök ne ei lopeta vieläkään! !!

Vierailija
1831/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frozen <3 toivottavasti ne buukkaa Saaran

Vierailija
1832/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ohjelman ois voinut kyllä tiivistää tuntiin.

Jep, Oon nähnyt tarpeeksi. Molemmat on voittajia.

Vierailija
1833/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisöltä hiukan epäkunnioittavaa huutaa "Saara, Saara!" heti Mattin esityksen jälkeen.

Taisivat vieläpä olla Saaran läheisiä. Hehän istuvat aika lähellä tuomareita.

Vierailija
1834/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Nyt tuli fiilis että Saara ei voita. Eikä se kyllä haittaa (ainakaan minua) yhtään. Ehkä jopa parempi niin. Onhan hänelle se kakkoseksi tuleminen koitunut tähänkin asti lopulta onneksi :)

Eilen oli fiilis, että hän putoaa. Kun on alusta alkaen joka viikko sama fiilis, lopulta se osuu oikeaan, ellei sitten voita koko kilpailua.

Vierailija
1835/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä 5 after midnightin pojissa oli enemmän potkua kuin Mattissa. Hän on katsonut surusilmin samalla tutulla koiranpentukatseella kameraa jo monta lähetystä putkeen ja esitys on aina saman toistoa.

kiitos, sehän se on, koiranpentukatse! On ällöttänyt jo monta viikkoa ne säälisilmät ja nyt löysin niille sopivan sanan! Tosin koiralle ne sopii, ihmiselle ei!

Vierailija
1836/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se pointti!!!! Saara syyttää muita arvostuksen puutteesta ym mutta se ei itse pääse sieltä pinkstä pehmeästä keijupupu suukkoja tikkareita-maailmasta ulos!!! Tunnetta on todistettavasti ollut riisutuissa esityksissä niin sit itse ryssii aina hommansa tolla barbipelleilyllä 😡😢 surku.

Vierailija
1837/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä se Matt on sittenkin ilmiselvä voittaja. Saaralta surkea kappalevalinta, mutta tekeepähän ainakin mistä itse pitää. Eli varmasti helpompi hyväksyä lopputulos, kun on saanut olla oma itsensä. Ehkä haluaakin tulla kakkoseksi, vaikka olen puheista ymmärtänyt toisin. Jos taas tuotanto päättänyt Saaran biisin niin sääliksi käy!

TOTTAKAI tuotanto on päättänyt, minkä biisin Saara laulaa, eikä Saara itse, vaikka niin sanoo. Päivänselvää tuotannolta Matt:in voiton varmistamista. Älöttää ihan. Miten Saaraa voi äänestää Suomesta? Vaikka tuskin äänilläkään on mitään merkitystä, vaan voittaja on jo kulisseissa päätetty!

Vierailija
1838/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää että palsta menee kiinni kohta. :(( 

Oli mukavaa!

Antakaa modet nyt olla tämän ketjun auki, vaikka vahingossa. Tunti, jooko jooko?

Vierailija
1839/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko JellyJortikkaa näkyny?

Ei kai ole tullut. Olen jännityksellä odottanut. Ehkä sub saanut palautetta?

Vierailija
1840/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

matt taitaa voittaa. mutta jännä seurata mitkä kaikki ovet aukeaa saaralle

Onko Matt jännämies?

Ketju on lukittu.