X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on parempi ääni kuin Kyllillä.
Ihan tosi?;D :D
Kylie ei ole koskaan osannut laulaa... Oli saippuasarjan "näyttelijä" Ausseista josta tehtiin nättiyden takia tähti tuotannon marionetiksi.
Aikustuttuaan teki sensuellimpaa musaa ja mm. joittenkin mielestä omasi maailman parhaan perseen, ei haitannut kaupallisuutta eli ihan normaali kuvio ajassa jossa naisartistia arvostellaan pökkelöstä kropasta ja jalat väärinpäin persiissä -ulkonäöstä lahjoista viis
Mitäää vittua tuolla tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko JellyJortikkaa näkyny?
Täällähän minä :)
SimonCowell kirjoitti:
Mä kuolen tälle esitykselle :D :D :D Osoittaa ainakin huumorintajua briteiltä!
Siis paras esitys koko kisassa! En kestä!!!
Muistakaa, et gallupit ei merkkaa nyt mitään! Voittaja on jo päätetty ja homma menee käsikirjoituksen mukaan! Jotkut facen gallupit ja vedonlyöntikertoimet on ihan turhia tässä vaiheessa.
Ollut kyllä hyvin outo finaalilähetys :)
Ei ole jortikkaa näkynyt ;)
En aluksi huomannut Nicolen outoutta mutta kyllä kävi hitaalla kun vertasi aiempiin lähetyksiin. Hirnahtelikin ihan omituisesti :D
Mun tämän kauden highlight oli kun Simon äsken suukotteli ja hali Sharonia:DD Tykkään niistä molemmista!
Saara saa siis kunnian tehdä vikan kilpailuesityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on parempi ääni kuin Kyllillä.
Ihan tosi?;D :D
Kylie ei ole koskaan osannut laulaa... Oli saippuasarjan "näyttelijä" Ausseista josta tehtiin nättiyden takia tähti tuotannon marionetiksi.
Aikustuttuaan teki sensuellimpaa musaa ja mm. joittenkin mielestä omasi maailman parhaan perseen, ei haitannut kaupallisuutta eli ihan normaali kuvio ajassa jossa naisartistia arvostellaan pökkelöstä kropasta ja jalat väärinpäin persiissä -ulkonäöstä lahjoista viis
Ja se kuuluisa perse siinä tikapuiden kiipeily/kiehnäily -videossakin paljastui sijaispepuksi:D
Onneksi tämä on viimeinen kerta kun tarvitsee kuulla Matt Terryn laulavan.
Mattin laulu on hieno, hyvin mahtipontinen.
Mikä tämä biisi on? Se voittajan sinkku vai joku vanha? Kuulostaa niin tutulta.
Voittajan biisi one day i'll fly away???? Täähän soi jo taustalla Saaran homecomingissa....
Apua, tää voittajabiisi on kuin tehty Saaralle.
Saara ei taida nokittaa tuota
Taas standing ovation... Saaran on paras räjäyttää nyt potti!
Mä kuolen tälle esitykselle :D :D :D Osoittaa ainakin huumorintajua briteiltä!