X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Olisin toivonut Saaran esittävän 'On the radio'
Se klassikko on Hard Rock Hallelujah!
Oma ehdotukseni olisi What's another year.
Sori offtopic, mutta uusien Saara-esitysten puutteessa eksyin eka kertaa kuuntelemaan Blessed With Love -levyä Spotifysta, ja olen aika yllättynyt ja liikuttunut. Tämä levy on ihan erilainen kuin kuvittelin ja millainen käsitys minulla oli Saara Aallon omasta musiikista. Tässä ei ole mitään kylmää ja teknisesti kikkailevaa, vaan tämä on levy täynnä tunnetta ja lämpöä ja sielua. Tyylillisesti myös yhtenäinen ja kypsä levy, eikä tässä ole mitään lapsekasta tai pikkutyttömäistä. Olen kuvitellut ettei Saaran musiikki ole tyyliltään sen tyyppistä mitä varsinaisesti itsekseni levyltä kuuntelisin, mutta olin siinäkin väärässä. Ainakin tätä levyä tulen varmasti kuuntelemaan jatkossakin. Tässä on jotain koskettavaa, lohduttavaa ja valoisaa.
Olen entistäkin iloisempi siitä, että Saara on nyt saanut ansaitsemaansa huomiota ja vastakaikua. Jospa hänen itse tekemänsä musiikkikin vielä sitä saisi.
Euroviisu vois olla Dana Internationalin Diva.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt sentään?
Ettekö tampiot vieläkään tajua se on lordia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt sentään?
Ainakin mieluummin kuin joku Johnny Logan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt sentään?
Ainakin mieluummin kuin joku Johnny Logan :)
En usko tuohon Loganiinkaan.
eikö tuo nyt ole selvä että Aalto laulaa euroviisuna oman biisinsä No Fear? ei mikään hyvä valinta, mutta ei sentään tipitii.
No fear ei edes ole euroviisu, vaan Suomen umk-kisan kakkonen. Jos se on No fear nyt, minä en kyllä sitten äänestä.
Onko tämä euroviisuhuhu totta? Miksi ihmeessä hän laulaa euroviisufanien toiveen, kun hänen kohderyhmänsä on britit. Onpa älytöntä!
Jos Mattista pedataan voittajaa niin tietty Saaralle huono biisi. Hän ei saanut edes mentoriaan home comingiin, ei saanut home comingia Englantiin missä ne kaikk äänestäjät on, hänen home comingilla oli lyhin varoaika, ettei vaan kukaan ehtisi paikalle...
Puolitoista tuntia aikaa äänestää lauantaina, joten nyt ratkaisee kenellä kovin fanipohja.Saaralle kolme galluppia 70-77%
Voi itku jos se on No Fear :( toivottavasti Adamin kanssa vetävät sitten jonkun hitin
Laitetaankohan Saara laulamaan ekana? Ja Matt tietty viimeisenä?
Olispa Mattille laitettu mielummin Waterloo ja Saaralle annettu Adelen/Dustyn/Shirley Bassetin/Leona Lewisin/tms menestysbiisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mattista pedataan voittajaa niin tietty Saaralle huono biisi. Hän ei saanut edes mentoriaan home comingiin, ei saanut home comingia Englantiin missä ne kaikk äänestäjät on, hänen home comingilla oli lyhin varoaika, ettei vaan kukaan ehtisi paikalle...
Mitä sä horiset? Saarallahan oli näyttävin homecoming koskaan, näin sanoi koko X Factor tiimi.
Diggi-loo Diggi-lei =DDDD