Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelaako joku täällä shakkia? Tarvitsisisin hyvän kirjan aiheesta aloittelijalle

Vierailija
04.12.2016 |

Lapseni on kovin hullaantunut kyseiseen peliin ja pelaa monta tuntia päivässä nettishakkia, joten ajattelin hankkia joululahjaksi shakkikirjan, tarvitsisin helposti ymmärrettävän kirjan pienelle aloittelijalle. Lapsella ikää 9v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mielummin hieno shakkilauta?

En ole koskaan kuullutkaan shakki kirjoista, vaikka vuosia huvikseen pelannut olen.

Googlest varmaan löytyy jos semmosia on..

Vierailija
2/5 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Code GEASS animesarja netistä, siinä on Lelouch joka on tosi hyvä pelaamaan shakkia.

Ei kestä kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullutkaan shakki kirjoista, vaikka vuosia huvikseen pelannut olen.

Ongelmana on se, että lapsi ei oikeastaan tee mitään fyysisellä shakkilaudalla, kun reaalimaailmassa ei ole ketään pelikaveria. Toki sellainen olisi kyllä hieno, voisin ehkä itsekin opetella vähän niin lapsella olisi joku jonka kanssa pelata.

-AP

Vierailija
4/5 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin siinä iässsä Eero E. Böökin kirjan, Bobby Fischer, Tie maailmanmestaruuteen. Kirjassa käydään läpi Fischerin uran 60 tärkeintä peliä ja avataan myös mestarin erikoista henkilökuvaa. Vielä 40 vuoden jälkeenkin kirjan opetukset ovat suhteellisen kirkkaina mielessä.

Vierailija
5/5 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on se, että lapsi ei oikeastaan tee mitään fyysisellä shakkilaudalla, kun reaalimaailmassa ei ole ketään pelikaveria. Toki sellainen olisi kyllä hieno, voisin ehkä itsekin opetella vähän niin lapsella olisi joku jonka kanssa pelata.

-AP

Opettele, ja pelatkaa sitten yhdessä shakkia! :) Mukavaa ajanvietettä.