Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baaritappelusta putkaan

Vierailija
04.12.2016 |

Mun mies lähti eilen viihteelle ja sen piti tulla yöksi kotiin. No aamulla herätessä ei miestä näkynyt eikä vastannut puhelimeensa. Miehen kaveri laittoi mulle viestiä että onko mun mies kotiutunu kun ei oo vastannut puhelimeen koko aamuna, yhdessä sit mietittiin et mitä hittoa on tapahtunut.
Olin huolesta soikeena kunnes joskus klo 14 mun puhelin soi ja outo numero. Vastasin ja siellä mun mies peloissaan sanoi mulle olevansa kyttiksellä ja että vietti yönsä putkassa. Mä aloin itkemään ja kysyin että miksi helvetissä sä sinne olet joutunut ja nöyränä kertoi joutuneensa baarissa tappeluun.
Mä en oo ikinä kokenu tällästä enkä oikeen tiedä mitä odottaa. Mies sanoi pääsevänsä pois 2-3 päivän päästä??! Yritin kysellä mutta miehellä ei ollut aikaa vastata kun piti lopettaa puhelu. Mitenköhän paha tappelu on ollut ja mitä siellä on tapahtunut kun noin kauan pitävät miestä siellä? Luulin että putkassa ollaan max 24h mutta ilmeisesti voidaan pitää noinkin kauan.
Mua pelottaa ihan älyttömästi ja oon niin raivoissani miehelle kun pitää hankkiutua ongelmiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä kyseessä vähän pahempi tappelu kun kerta pidätettynä on. Normaalista tappelusta, eli kun vähän mäiskitään turpaan toisiaan ei kyllä pidätettäväksi joudu.

Vierailija
2/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jännämies voi tietää sen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hakannut jonkun sairaalakuntoon tai ruumishuoneelle.

Vierailija
4/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko Imatralla?

Vierailija
5/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joutunut tutkintavankeuteen. On siis todellakin ollut isompi tappelu eikä vaa pari kertaa kaveria lyöty..

Vierailija
6/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti joutunut tutkintavankeuteen. On siis todellakin ollut isompi tappelu eikä vaa pari kertaa kaveria lyöty..

Ei ole kuin vasta pidätettynä, kolmen päivän kuluttua vasta vangitaan jos vangitaan

Vierailija
7/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti :( Mitä hittoa mä teen :( Antaako ne mulle mitään tietoa sieltä kyttikseltä jos huomenna soitan?

Ei oo tapahtunut imatralla.

-ap

Vierailija
8/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysmulkku äijä. Jätä heti!

Vierailija
9/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaappa onko miljoona kertaa käyny mielessä ... -ap

Vierailija
10/10 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti :( Mitä hittoa mä teen :( Antaako ne mulle mitään tietoa sieltä kyttikseltä jos huomenna soitan?

Ei oo tapahtunut imatralla.

-ap

Et saa mitään tietoa. Mies on pidätettynä rikoksesta ja häntä kuulustellaan rikoksen selvittämiseksi ja siksi ei kenellekään anneta mitään tietoja tapahtuneesta. Jos on tarve niin voidaan myös vangita kolmen päivän kuluttua.